Unilog Joins AD’s Service Provider Division as an Official eCommerce Partner
Unilog’s new designation with AD strengthens our collaboration, giving members integrated eCommerce and product content tools to fuel digital growth.
WAYNE, PA, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Unilog, a leading provider of connected product content and commerce solutions, is proud to announce its formal acceptance into the AD (Affiliated Distributors) Service Provider Division as an eCommerce Solution partner.This milestone marks a significant evolution in the longstanding relationship between Unilog and AD—one that has helped many AD members thrive in the digital space through connected commerce experiences powered by Unilog’s purpose-built CX1 eCommerce platform and AD’s robust eContent Services.
“AD has always been a valued partner in our mission to help independent distributors grow through digital,” said Ace Rosenstein, Chief Operating Officer at Unilog. “Unilog’s CX1 eCommerce platform is built specifically for the needs of AD members—offering advanced features for business buyers, ERP integration, and seamless connectivity to AD’s eContent Services. Together, these capabilities deliver a highly tailored and scalable digital commerce experience that aligns with the operational realities and growth goals of AD members.”
“AD has worked alongside Unilog for years to help our members succeed online, and we’ve seen firsthand the impact of their CX1 eCommerce solution,” said Caroline Ernst, Vice President of eCommerce Solutions at AD. “This next chapter in our relationship reflects the trust we have in Unilog as a digital partner and our shared commitment to giving members powerful, integrated tools that drive results. When paired with AD’s eContent Services the CX1 Platform becomes a truly differentiated solution that supports AD member digital growth at scale.”
With this new alignment, AD members can purchase Unilog’s CX1 eCommerce products directly through the Service Provider Division—enabling more members to accelerate their digital transformation and compete at scale.
For more information about Unilog’s eCommerce solutions for AD members, visit our AD partner page.
About Unilog
Unilog is the leader in connected product content and commerce, delivering the platform, content, and connectivity businesses need to succeed in the digital arena. Our suite of solutions helps wholesale distributors, manufacturers, and specialty retailers sell more, stay relevant, and reduce their cost to serve. For more information, visit www.unilogcorp.com.
Bryanna Vickers
Unilog
+1 484-580-8933 ext. 738
bryanna.vickers@unilogcorp.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LightBulbSurplus.com Expands LED Driver Selection with Over 212 Models Now Available
Medical Supplierz Partners with Leading Healthcare Brands to Expand Product Listings
Silicon Wafer Manufacturing Plant Setup Cost 2025: Investment, Machinery and Profit Margin
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.