VentiveIQ Expands Its Connected TV (CTV) Platform with Enhanced Audience Insights and Broader International Coverage
With these latest updates, the platform now delivers even more granular viewership data, advanced segmentation, and real-time analytics across major U.S. and international markets, including expanded coverage in APAC and LATAM. Marketers can access household-level insights, country-level trends, and flexible reporting cadences, all while upholding the highest standards of privacy and transparency.
“Our commitment to innovation means we’re always evolving to meet the needs of our partners,” said Dharmesh Patel, CEO of VentiveIQ. “These enhancements empower brands to understand true audience behaviors, optimize campaigns, and drive measurable results in an increasingly fragmented media landscape.”
Viewership Data Highlights:
U.S. total CTV records: approx. 55 million households
International coverage: 100 million total IPs
As global CTV ad spending is forecasted to reach $48 billion in 2025, VentiveIQ’s platform aims to equip brands with the tools needed to respond to evolving content demand and audience fragmentation.
VentiveIQ’s ethos centers on transparency, innovation, and partnership. The platform is built to adapt to the evolving needs of brands and agencies, offering both flexibility and control in an environment where consumer attention is increasingly fragmented.
About VentiveIQ
VentiveIQ is a leading provider of cookieless identity resolution and audience intelligence, helping brands, agencies, and publishers thrive in a privacy-first world. Its advanced HIPAA-compliant HCP Graph, OTT/CTV viewership tools, and real-time Intent Graph harness behavioral data across billions of devices, empowering brands and agencies to stay competitive with data-driven, strategic marketing.
With a focus on speed, compliance, and precision, VentiveIQ empowers clients to unify first-party data, activate audiences across channels, and drive measurable outcomes. Headquartered in Princeton, New Jersey, the company serves a wide range of industries with scalable, future-ready solutions. Learn more at www.ventiveiq.com.
Media Contact: For more information, to request a demo, or to arrange an interview with Dharmesh Patel, please reach out at hello@ventiveiq.com.
VentiveIQ - Dakshina S
VentiveIQ
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LightBulbSurplus.com Expands LED Driver Selection with Over 212 Models Now Available
Medical Supplierz Partners with Leading Healthcare Brands to Expand Product Listings
Silicon Wafer Manufacturing Plant Setup Cost 2025: Investment, Machinery and Profit Margin
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.