Wall Street Journal Bestseller Redefines the Sales Playbook for a New Generation
A Psychology-Driven Approach to Winning Over Today’s Hard-to-Reach Buyers
CA, UNITED STATES, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Renowned sales expert and CEO of Delta Point, Jerry Acuff, is shaking up traditional sales wisdom with the release of his groundbreaking book, The New Model of Selling: Selling to an Unsellable Generation. Co-authored with sales thought leader Jeremy Miner, this Wall Street Journal bestselling title offers a bold, psychology-based approach that meets today’s buyers exactly where they are—on their terms.
Drawing from behavioral science and decades of proven success, The New Model of Selling dismantles outdated tactics and replaces them with a human-centered strategy rooted in authentic connection, thoughtful questioning, and the counterintuitive principle that “the less you care about the sale, the more you sell.”
“People hate to be sold, but they love to buy,” Acuff explains. “This book teaches sales professionals to stop pushing and start partnering—identifying needs, building trust, and guiding conversations with purpose.”
Acuff, a graduate of Virginia Military Institute and the founder of Scottsdale-based Delta Point, has consulted with over 20 of the top 100 companies in the world. He has been featured on MSNBC, ABC Radio, The Wall Street Journal, Fast Company, and more. His expertise has earned him accolades such as being named one of the top seven sales experts globally and one of the 50 Best Salespeople of All Time, alongside icons like Steve Jobs and Warren Buffett.
Beyond theory, this book is a hands-on guide that shows how to:
RAW dating app pays users to take selfies everyday
SCALI RASMUSSEN’S CHRISTIAN SCALI NAMED A 'LEGAL VISIONARY' BY LOS ANGELES TIMES
Turner Imaging Systems Accelerates AI-Powered Medical Imaging Revolution Through NVIDIA Connect Program
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.