'Wellness by Lovely' Launches in Tacoma: A New Movement Centering Radical Self-Love and Complete Wellness
Wellness by Lovely, a purpose-driven brand and movement focused on complete wellness—mind, body, and soul!
TACOMA, WA, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- This free, adult-centered event offers a one-of-a-kind immersive experience designed to promote radical self-love, internal equity, and holistic wellness indefinitely. Attendees will enjoy live music, signature drinks and appetizers, affirmation activities, and a keynote speaker delivering a powerful message of renewal and empowerment.
In addition to engaging wellness vendors, the event will also feature the debut of the Wellness by Lovely product line, including:
Lips-n-Lollies (lip & premier treat line)
Body by Lovely (scrubs & butters)
Inspire by Lovely (affirmation novelties)
Lovely Fitted (style/swag)
Founded by Lovely Moreno, a respected equity-centered leader and wellness advocate, Wellness by Lovely is more than a brand—it’s a movement. Infused with identity, legacy, and purpose, the brand name combines her childhood nickname, “Lovely Locks,” and her Panamanian heritage reflected in the name “Moreno.” “My internal compass always leads me to the intersection of love and equity — a sacred place where wholeness is considered and restored,” says Moreno.
The event is proudly sponsored by Tapco Credit Union and RCF.FIT Tacoma, alongside other partners who align with the mission of curating spaces that inspire complete wellness.
Vendor and sponsorship opportunities are still available. Wellness by Lovely invites wellness-focused organizations and brands to join this powerful movement while gaining meaningful exposure.
To RSVP, please visit: www.lovelybywellness.com
Follow us: @wellnessbylovely on Instagram & Facebook
Website: www.lovelybywellness.com
Event Details:
DigitalXForce Named as a Leader in the IDC MarketScape: Worldwide Governance, Risk, and Compliance Software Vendor 2025
Lodi Winery Sets High Bar for All California Wineries
Toynk Unveils Massive Lineup of San Diego Comic-Con 2025 Exclusives and Debuts
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.