WR Logistics Appoints Massimo Naldini as CEO for Italy
Massimo Naldini joins WR Logistics as CEO Italy, bringing 20+ years of expertise to lead industrial logistics operations and regional growth.
Mr. Naldini will oversee all WR Logistics activities in Italy, with a focus on aligning project execution with the needs of industrial clients across sectors such as energy, infrastructure, and manufacturing. Based in Italy, he brings deep operational knowledge and a structured approach to managing complex logistics projects.
With over 20 years of experience in logistics, Mr. Naldini has held senior roles at Maire Tecnimont, BCUBE, Villanova, Iveco, CEVA Logistics, and TNT. His career spans leadership in project logistics, cross-border transport, and supply chain development across Europe and Latin America.
“It’s a privilege to join a company built around precision, control, and real operational depth,” said Massimo Naldini. “Italy is a critical logistics hub, and I look forward to driving disciplined execution and long-term value for WR Logistics’ clients and partners.”
Wadim Rosenstein, Chairman of WR Group Holding, said “Massimo’s experience leading logistics in complex industrial environments is directly aligned with our model. His appointment marks a significant step in building out our local presence in Italy while staying focused on high-performance delivery. We look forward to him driving our growth and working with our customers.”
About WR Logistics
WR Logistics is a precision-led logistics provider delivering engineered transport solutions for complex global projects. The company offers integrated services across project logistics, heavy lift, and freight forwarding operations. Built for complexity and designed for execution, WR operates across the Middle East, CIS, Europe, Africa, and Latin America.
For more information, visit: https://www.wr.group or email: tedwards@wr.group
Toby Edwards
WR Group
tedwards|wr.group| |tedwards|wr.group
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Business Solutions Marketing Group Unveils AI Video Marketing Program: Propelling Small Businesses to Google Page ONE
Eylsia, Rising Filipina Pop Artist, Explores the Promise and Challenges of AI in Music
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.