WR Logistics Appoints Massimo Naldini as CEO for Italy
Massimo Naldini joins WR Logistics as CEO Italy, bringing 20+ years of expertise to lead industrial logistics operations and regional growth.
Mr. Naldini will oversee all WR Logistics activities in Italy, with a focus on aligning project execution with the needs of industrial clients across sectors such as energy, infrastructure, and manufacturing. Based in Italy, he brings deep operational knowledge and a structured approach to managing complex logistics projects.
With over 20 years of experience in logistics, Mr. Naldini has held senior roles at Maire Tecnimont, BCUBE, Villanova, Iveco, CEVA Logistics, and TNT. His career spans leadership in project logistics, cross-border transport, and supply chain development across Europe and Latin America.
“It’s a privilege to join a company built around precision, control, and real operational depth,” said Massimo Naldini. “Italy is a critical logistics hub, and I look forward to driving disciplined execution and long-term value for WR Logistics’ clients and partners.”
Wadim Rosenstein, Chairman of WR Group Holding, said “Massimo’s experience leading logistics in complex industrial environments is directly aligned with our model. His appointment marks a significant step in building out our local presence in Italy while staying focused on high-performance delivery. We look forward to him driving our growth and working with our customers.”
About WR Logistics
WR Logistics is a precision-led logistics provider delivering engineered transport solutions for complex global projects. The company offers integrated services across project logistics, heavy lift, and freight forwarding operations. Built for complexity and designed for execution, WR operates across the Middle East, CIS, Europe, Africa, and Latin America.
For more information, visit: https://www.wr.group or email: tedwards@wr.group
Toby Edwards
WR Group
tedwards|wr.group| |tedwards|wr.group
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Kenneth W. Welch Jr. Reveals Spiritual Entrepreneurship Secrets for Global Impact
New Study Establishes Supremacy of Complexity Science and Randomness in Machine Learning for Neurosymbolic Computation
ATA Ushers in a New Era of Intelligent API Management with AI at the Core
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.