ZATEEZ Launches Political Apparel Line Calling Americans to 'Wear Their Voice' Out of Love for Country
Born from heartbreak, not hate, ZATEEZ is an independent, woman owned business that speaks to those who love this country enough to question its direction. Each design in the debut collection carries a message rooted in concern, unity, peaceful protest, and the belief that freedom is worth protecting.
“This isn’t about division,” says a spokesperson for the brand. “ZATEEZ is about love for country—and the responsibility that comes with it. These shirts are reminders that democracy depends on us showing up, speaking up, and banding together. We the people…”
With phrases like “Balance is Peace” and “Wear Your Voice,” and the poignant imagery in designs, such as the US Constitution with a shield, the Statue of Liberty with a broken heart, and Mount Rushmore in tears, ZATEEZ’s designs encourage reflection and conversation. Every T-shirt is a personal expression of hope, concern, and patriotic courage.
The brand’s visual campaign includes a poignant narrative: a child in a near-future America asking their parents, “What happened to our freedom?” It’s a question meant to awaken—not to frighten. This theme will appear in ZATEEZ’s upcoming commercial and social content, connecting generations through a shared desire to preserve what matters most.
Available now at www.ZATEEZ.com.
About ZATEEZ
ZATEEZ is a small, independent apparel brand founded in 2025 by citizens who believe loving America means protecting its freedoms. Through thoughtful design and heartfelt messages, ZATEEZ invites Americans to wear their voice—and stand for the values that unite us.
Instagram: @zateezstore
Media Relations
ZATEEZ
threadingtheline|gmail.com| |threadingtheline|gmail.com
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Agent 004’s Mission: A Bond-Inspired French Property Campaign Launches in Time for Cannes
SABESP – MATERIAL FACT
SABESP – FATO RELEVANTE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.