Mówi: | Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu Multimedia Polska Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL |
Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy
Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.
W kampanii Multimedia promuje ofertę, w ramach której klienci, wybierając jedną z usług operatora: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, otrzymują nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł przez rok.
– Ze względu na kompleksową ofertę Multimedia dla domu i fakt, że oferujemy zarówno usługi telekomunikacyjne, jak i pozatelekomunikacyjne, takie jak prąd, gaz czy ubezpieczenia, to grupa docelowa odbiorców naszych reklam jest równie szeroka – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu w spółce Multimedia Polska. – Chcąc dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców, rozpoczęliśmy intensywne działania reklamowe zarówno w telewizji, jak i w internecie. Nie każdy internauta jest telewidzem, nie każdy telewidz w równie zaawansowanym stopniu korzysta z internetu, dlatego chcemy być obecni w obu mediach równocześnie.
Kampania przygotowana przez agencję PZL ruszyła 21 kwietnia. Jej bohaterami jest rodzina chomików, która zamieszkuje dom obsługiwany przez Multimedia i w niestandardowy sposób korzysta z udogodnień, które się z tymi usługami wiążą. Mieszkańcy domu pojawiają się w reklamie jedynie w tle.
– Liczymy na bardzo dobre skojarzenia, liczymy na to, że ta kampania reklamowa przede wszystkim będzie się kojarzyła ludziom z ciepłem domowym – mówi Kot Przybora, reżyser spotów reklamowych i współzałożyciel agencji PZL, która odpowiada za strategię komunikacji i ideę kreatywną nowej platformy. – Mamy historię zwierzaków, które żyją w domu obsługiwanym przez Multimedia. Widać wyraźnie, że jeżeli dom jest szczęśliwy, ciepły, to i chomiki mają całkiem przyjemne życie.
– Chcieliśmy również, żeby nasz przekaz odróżniał się od tego, który najczęściej spotykamy w reklamie, kiedy mówiąc o usługach dla domu, dla rodziny pokazujemy tenże dom i rodzinę. W naszym wypadku ten świat pokazany jest z perspektywy kilkunastu centymetrów nad ziemią, jest to dom widziany oczami grupki przezabawnych chomików, które również korzystają z usług kupowanych dla domu, ale robią to na swój sprytny, chomiczy sposób – mówi Michał Dolny.
Spółka wprowadziła także odświeżone logo oraz nowe hasło „Multimedia. Tym żyje Twój dom”, które będą towarzyszyły działaniom marketingowym spółki, kierowanym do klientów indywidualnych. W komunikacji z klientami biznesowymi Grupa zdecydowała o zachowaniu używanego obecnie znaku.
– Jest on zbudowany tak, aby w prosty, przejrzysty sposób przedstawiał informacje o naszej kompleksowej ofercie usług, zarówno tych telekomunikacyjnych jak i pozatelekomunikacyjnych – mówi Michał Dolny. – Nowy serwis umożliwi również proste i szybkie zamówienie usług Multimedia.
Czytaj także
- 2025-02-27: Polskie produkty rolno-spożywcze za granicą drożeją. Eksporterzy tracą dotychczasowe przewagi kosztowe
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-21: Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy
- 2025-03-03: Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
- 2025-02-26: Przez brak więzi z rodzicami dziecko szuka wsparcia w smartfonie. Psychiatrzy ostrzegają przed taką pułapką
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-02-10: Polscy europosłowie chcą rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku. Liczą na zdecydowane poparcie w europarlamencie
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-02-07: Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
- 2025-01-31: Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.