Komunikaty PR

120 tysięcy ton wyprodukowanych serów – MLEKOVITA liderem kategorii

2021-02-09  |  10:30
Biuro prasowe

Co trzeci Polak kładzie na kanapkę ser wyprodukowany w zakładach Grupy MLEKOVITA, która oferuje najszerszy asortyment serów na rynku, m.in. sery twarde typu holenderskiego, szwajcarskiego oraz angielskiego, sery pleśniowe, topione, wędzone, sery miękkie solankowe, sery mozzarella i mascarpone oraz twarogi i twarożki.

Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce, a jej sprzedaż cały czas dynamicznie rośnie – rocznie o 10%. Sery to ważny element codziennej diety, a w rekordowym dla siebie pod względem przychodów minionym roku MLEKOVITA konsekwentnie rozwijała tę kategorię. Pojawiły się w niej kolejne nowości, a łączna produkcja serów w zakładach Grupy wyniosła ponad 120 tys. ton.

MLEKOVITA rokrocznie rozszerza asortyment oferowanych serów. Jako lider na rynku posiadamy najszerszą ofertę, unikalny wybór produktów – największy w Europie. Nasze sery nie zawierają konserwantów. Rozwijamy kategorie serów długodojrzewających, bez laktozy, regionalnych i ekologicznych. Wprowadzamy również szereg innowacji produktowych – i to takich, których Mlekovita jest jedynym polskim producentem, jak batoniki twarogowe, paluszki serowe – w tym w panierce – czy ser Cheddar, w tym ser Cheddar topiony z przeznaczeniem do burgerów – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Inwestujemy także w innowacje w zakresie ekologii i m.in. ograniczamy ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów, w tym zmniejszamy grubość folii w opakowaniach sera w plastrach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, MLEKOVITA konsekwentnie rozwija kategorię serów. Największy segment na rynku sera stanowią sery twarde dojrzewające, popularnie nazywane serami żółtymi. To produkty, które świetnie sprawdzają się na każdą porę dnia i okazję: nie tylko jako dodatek do kanapek, ale również podawane w formie deski serów, jako przekąska czy element zdrowych sałatek. Sery twarde dojrzewające mają największą zawartość wapnia ze wszystkich produktów mlecznych. Są również źródłem łatwo przyswajalnego białka oraz witamin A i D, zawierają fosfor, żelazo i witaminy z grupy B. Zawarty w serach wapń wzmacnia kości, zęby i paznokcie. Aby zaspokoić codzienne zapotrzebowanie na wapń, wystarczy zjeść cztery plasterki żółtego sera. Te najwyższej jakości znaleźć można w szerokiej ofercie Grupy MLEKOVITA, lidera mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej.

MLEKOVITA proponuje swoje sztandarowe sery, np. Cheddar, Sokół, Mazdamer czy Polski z dziurami. Ciekawą propozycję stanowią sery wędzone, regionalne i ekologiczne. W asortymencie dostępne są np. Faruki, Gołki, Przysmaki Góralskie, ekologiczny ser wędzony z Gór BIO, paluszki serowe czy nowość – Warkocze serowe z linii Górskie Specjały, a także sery z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Uznaniem klientów cieszą się także sery w kawałkach z linii premium, które można łatwo kroić w kostkę, jak również ścierać na tarce, dzięki czemu idealnie nadają się na deskę serów czy do sałatek.

W ofercie MLEKOVITY klienci znajdą oczywiście także sery w plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz – zamknij o gramaturze 100 g lub 150 g. Mogą wybierać wśród takich rodzajów jak: Sokół, Gouda, Gouda wędzona, Mazdamer, Sokole Oko, Tylżycki, Edamski, Morski, Salami czy ser długodojrzewający Księżan Old. Z kolei w opakowaniu o gramaturze 150 g i szacie graficznej nawiązującej do polskich tradycji, dostępne są sery: Polski z dziurami, Cheddar, Gouda z pieprzem i Gouda z ziołami. Firma proponuje także sery w plastrach w większych opakowaniach: 300 g, 500 g i 1 kg oraz w dwupakach 2x250 g.

Na uwagę zasługuje również innowacyjny ser mierzwiony o trzy razy cieńszych plastrach, dostępny w opakowaniu 150 g w czterech wariantach: Sokół, Morski, Gouda i Edamski. Konsumenci doceniają też produkty bez laktozy, dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom wśród ponad 30 produktów w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej dostępne są również sery (w plastrach i w bloku) oraz serki (homogenizowane oraz wiejski). Rośnie też zainteresowanie produktami ekologicznymi, wśród których MLEKOVITA proponuje m.in. ser Gouda z certyfikatem BIO, czyli potwierdzeniem, że spełnia restrykcyjne normy unijne dotyczące żywności ekologicznej.

Co istotne, teraz ten najszerszy w Europie asortyment serów dostępny jest – obok szerokiej dystrybucji – w wygodnym kanale sprzedaży: sklepie internetowym mlekovitka.pl. To wyjście naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy w dobie pandemii chętnie wybierają bezpieczne zakupy w sieci. W sklepie mlekovitka.pl klienci znajdą nie tylko szeroki asortyment produktów mleczarskich marki MLEKOVITA, ale i szereg innych artykułów spożywczych i przemysłowych. Co ważne, MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce. Dzięki sprzedaży online mają oni również łatwiejszy i szybszy dostęp do nowości produktowych, których w 2020 roku pod marką MLEKOVITA pojawiło się ponad 30, w tym w kategorii serów: ser Cheddar w wiórkach 300 g i w plastrach 450 g, Gouda w plastrach 450 g, Górskie Specjały Warkocze Serowe 160 g, Diamenty Konesera ser długodojrzewający Mocarski Old ok. 300 g, Salatos ser sałatkowy typu bałkańskiego 200 g oraz jedyne polskie: batoniki twarogowe MiaMu 40 g o smaku truskawkowym, waniliowym, czekoladowym, kokosowym, wiśniowym, orzecha laskowego i paluszki serowe w panierce łagodnej i pikantnej 240 g w linii Bistro Minutka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.