Komunikaty PR

120 tysięcy ton wyprodukowanych serów – MLEKOVITA liderem kategorii

2021-02-09  |  10:30
Biuro prasowe

Co trzeci Polak kładzie na kanapkę ser wyprodukowany w zakładach Grupy MLEKOVITA, która oferuje najszerszy asortyment serów na rynku, m.in. sery twarde typu holenderskiego, szwajcarskiego oraz angielskiego, sery pleśniowe, topione, wędzone, sery miękkie solankowe, sery mozzarella i mascarpone oraz twarogi i twarożki.

Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce, a jej sprzedaż cały czas dynamicznie rośnie – rocznie o 10%. Sery to ważny element codziennej diety, a w rekordowym dla siebie pod względem przychodów minionym roku MLEKOVITA konsekwentnie rozwijała tę kategorię. Pojawiły się w niej kolejne nowości, a łączna produkcja serów w zakładach Grupy wyniosła ponad 120 tys. ton.

MLEKOVITA rokrocznie rozszerza asortyment oferowanych serów. Jako lider na rynku posiadamy najszerszą ofertę, unikalny wybór produktów – największy w Europie. Nasze sery nie zawierają konserwantów. Rozwijamy kategorie serów długodojrzewających, bez laktozy, regionalnych i ekologicznych. Wprowadzamy również szereg innowacji produktowych – i to takich, których Mlekovita jest jedynym polskim producentem, jak batoniki twarogowe, paluszki serowe – w tym w panierce – czy ser Cheddar, w tym ser Cheddar topiony z przeznaczeniem do burgerów – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Inwestujemy także w innowacje w zakresie ekologii i m.in. ograniczamy ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów, w tym zmniejszamy grubość folii w opakowaniach sera w plastrach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, MLEKOVITA konsekwentnie rozwija kategorię serów. Największy segment na rynku sera stanowią sery twarde dojrzewające, popularnie nazywane serami żółtymi. To produkty, które świetnie sprawdzają się na każdą porę dnia i okazję: nie tylko jako dodatek do kanapek, ale również podawane w formie deski serów, jako przekąska czy element zdrowych sałatek. Sery twarde dojrzewające mają największą zawartość wapnia ze wszystkich produktów mlecznych. Są również źródłem łatwo przyswajalnego białka oraz witamin A i D, zawierają fosfor, żelazo i witaminy z grupy B. Zawarty w serach wapń wzmacnia kości, zęby i paznokcie. Aby zaspokoić codzienne zapotrzebowanie na wapń, wystarczy zjeść cztery plasterki żółtego sera. Te najwyższej jakości znaleźć można w szerokiej ofercie Grupy MLEKOVITA, lidera mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej.

MLEKOVITA proponuje swoje sztandarowe sery, np. Cheddar, Sokół, Mazdamer czy Polski z dziurami. Ciekawą propozycję stanowią sery wędzone, regionalne i ekologiczne. W asortymencie dostępne są np. Faruki, Gołki, Przysmaki Góralskie, ekologiczny ser wędzony z Gór BIO, paluszki serowe czy nowość – Warkocze serowe z linii Górskie Specjały, a także sery z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Uznaniem klientów cieszą się także sery w kawałkach z linii premium, które można łatwo kroić w kostkę, jak również ścierać na tarce, dzięki czemu idealnie nadają się na deskę serów czy do sałatek.

W ofercie MLEKOVITY klienci znajdą oczywiście także sery w plastrach w wygodnych opakowaniach typu otwórz – zamknij o gramaturze 100 g lub 150 g. Mogą wybierać wśród takich rodzajów jak: Sokół, Gouda, Gouda wędzona, Mazdamer, Sokole Oko, Tylżycki, Edamski, Morski, Salami czy ser długodojrzewający Księżan Old. Z kolei w opakowaniu o gramaturze 150 g i szacie graficznej nawiązującej do polskich tradycji, dostępne są sery: Polski z dziurami, Cheddar, Gouda z pieprzem i Gouda z ziołami. Firma proponuje także sery w plastrach w większych opakowaniach: 300 g, 500 g i 1 kg oraz w dwupakach 2x250 g.

Na uwagę zasługuje również innowacyjny ser mierzwiony o trzy razy cieńszych plastrach, dostępny w opakowaniu 150 g w czterech wariantach: Sokół, Morski, Gouda i Edamski. Konsumenci doceniają też produkty bez laktozy, dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom wśród ponad 30 produktów w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej dostępne są również sery (w plastrach i w bloku) oraz serki (homogenizowane oraz wiejski). Rośnie też zainteresowanie produktami ekologicznymi, wśród których MLEKOVITA proponuje m.in. ser Gouda z certyfikatem BIO, czyli potwierdzeniem, że spełnia restrykcyjne normy unijne dotyczące żywności ekologicznej.

Co istotne, teraz ten najszerszy w Europie asortyment serów dostępny jest – obok szerokiej dystrybucji – w wygodnym kanale sprzedaży: sklepie internetowym mlekovitka.pl. To wyjście naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy w dobie pandemii chętnie wybierają bezpieczne zakupy w sieci. W sklepie mlekovitka.pl klienci znajdą nie tylko szeroki asortyment produktów mleczarskich marki MLEKOVITA, ale i szereg innych artykułów spożywczych i przemysłowych. Co ważne, MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce. Dzięki sprzedaży online mają oni również łatwiejszy i szybszy dostęp do nowości produktowych, których w 2020 roku pod marką MLEKOVITA pojawiło się ponad 30, w tym w kategorii serów: ser Cheddar w wiórkach 300 g i w plastrach 450 g, Gouda w plastrach 450 g, Górskie Specjały Warkocze Serowe 160 g, Diamenty Konesera ser długodojrzewający Mocarski Old ok. 300 g, Salatos ser sałatkowy typu bałkańskiego 200 g oraz jedyne polskie: batoniki twarogowe MiaMu 40 g o smaku truskawkowym, waniliowym, czekoladowym, kokosowym, wiśniowym, orzecha laskowego i paluszki serowe w panierce łagodnej i pikantnej 240 g w linii Bistro Minutka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy Zielonogórska serowarnia Na Zielonej Łące laureatem prestiżowej nagrody
2024-05-10 | 01:00

Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody

Zielonogórska Serowarnia "Na Zielonej Łące" została uhonorowana nagrodą Chefs Choice, przyznawaną przez cenionych ekspertów z branży gastronomicznej. Nagroda Chefs

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.