22 lipca ruszy kampania WeirdFish na NavigatorCrowd
WeirdFish S.A., 22 lipca rozpocznie publiczną emisję akcji na platformie NavigatorCrowd. Niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu wysokiej jakości projektów typu Sandbox (otwarty świat), chce pozyskać kwotę 2 mln zł. Środki z kampanii crowdinvestingowej spółka przeznaczy na marketing autorskiej gry – Oddyssey: Your Space, Your Way oraz rozpoczęcie prac nad nową produkcją. WeirdFish planuje dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect na przełomie III i IV kw. br.
– Już w najbliższy czwartek rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową na platformie NavigatorCrowd. Na akcje oferowane w ramach kampanii mogą zapisać się wszyscy inwestorzy zainteresowani WeirdFish. W ramach emisji publicznej chcemy pozyskać 2 mln zł, które przeznaczymy na działania marketingowe naszego autorskiego tytułu Oddyssey: Your Space, Your Way oraz prace nad nową produkcją – mówi Marek Soból, prezes zarządu WeirdFish. – Emisja akcji poprzedza dołączenie WeirdFish do grona spółek notowanych na NewConnect. Debiut na rynku publicznym planujemy na przełomie III i IV kw. br. – dodaje Marek Soból.
Wycena spółki przed emisją wynosi 120 mln zł. Zapisy na akcje inwestorzy mogą składać na platformie https://emisja.weirdfish.studio/home?state=null
- Bardzo cieszymy się, że studio założone przez tak uznanych i ogromnie doświadczonych twórców gier jak Marek Soból i Wiktor Szymański jest pierwszym emitentem na naszej platformie. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w kampanii mogą zapisać się na nasz newsletter na stronie www.navigatorcrowd.pl aby być na bieżąco ze startem emisji. Emisja prowadzona będzie w formie otwartej, a jej wcześniejsze zakończenie możliwe będzie w momencie uzbierania całej kwoty.– podkreśla Artur Granicki, prezes zarządu Navigator Crowd.
WeirdFish pracuje aktualnie nad swoim autorskim projektem, grą w otwartym świecie Oddyssey: Your Space, Your Way. W ramach rozgrywki gracz weźmie udział w podróży statkiem kosmicznym do galaktycznej przestrzeni. Jego zadaniem będzie zapewnienie sobie oraz współtowarzyszom bezpiecznego lotu.
- Oddyssey: Your Space, Your Way planujemy udostępnić w trybie Early Access na przełomie III i IV kw. br. Nad produkcją gry czuwa 25-osobowy zespół, w tym stali współpracownicy oraz osoby wspomagające studio. Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac. Produkcję, której budżet wynosi 8 mln zł, wyróżnia wyjątkowa grafika, przywołująca kosmos oraz mechanika, która nie pozwoli graczom się nudzić. W ramach kosmicznej podróży uczestnicy rozgrywki, aby przetrwać będą m.in. zdobywać pożywienie i zbierać potrzebne surowce oraz zmierzą się z licznymi awariami i niebezpieczeństwami – komentuje Marek Soból.
Wydawcą Oddyssey: Your Space, Your Way będzie 505 Games, światowej klasy publisher, który w ubiegłym roku został uznany przez portal Metacritic za najlepszego wydawcę.
Model biznesowy WeirdFish zakłada wydawanie jednej gry co 2-2,5 roku. Aktualnie w fazie koncepcyjnej spółki pozostają 2-3 nowe projekty, prace nad pierwszym z nich rozpoczną się w 2022 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.