22 lipca ruszy kampania WeirdFish na NavigatorCrowd
WeirdFish S.A., 22 lipca rozpocznie publiczną emisję akcji na platformie NavigatorCrowd. Niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w tworzeniu wysokiej jakości projektów typu Sandbox (otwarty świat), chce pozyskać kwotę 2 mln zł. Środki z kampanii crowdinvestingowej spółka przeznaczy na marketing autorskiej gry – Oddyssey: Your Space, Your Way oraz rozpoczęcie prac nad nową produkcją. WeirdFish planuje dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect na przełomie III i IV kw. br.
– Już w najbliższy czwartek rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową na platformie NavigatorCrowd. Na akcje oferowane w ramach kampanii mogą zapisać się wszyscy inwestorzy zainteresowani WeirdFish. W ramach emisji publicznej chcemy pozyskać 2 mln zł, które przeznaczymy na działania marketingowe naszego autorskiego tytułu Oddyssey: Your Space, Your Way oraz prace nad nową produkcją – mówi Marek Soból, prezes zarządu WeirdFish. – Emisja akcji poprzedza dołączenie WeirdFish do grona spółek notowanych na NewConnect. Debiut na rynku publicznym planujemy na przełomie III i IV kw. br. – dodaje Marek Soból.
Wycena spółki przed emisją wynosi 120 mln zł. Zapisy na akcje inwestorzy mogą składać na platformie https://emisja.weirdfish.studio/home?state=null
- Bardzo cieszymy się, że studio założone przez tak uznanych i ogromnie doświadczonych twórców gier jak Marek Soból i Wiktor Szymański jest pierwszym emitentem na naszej platformie. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w kampanii mogą zapisać się na nasz newsletter na stronie www.navigatorcrowd.pl aby być na bieżąco ze startem emisji. Emisja prowadzona będzie w formie otwartej, a jej wcześniejsze zakończenie możliwe będzie w momencie uzbierania całej kwoty.– podkreśla Artur Granicki, prezes zarządu Navigator Crowd.
WeirdFish pracuje aktualnie nad swoim autorskim projektem, grą w otwartym świecie Oddyssey: Your Space, Your Way. W ramach rozgrywki gracz weźmie udział w podróży statkiem kosmicznym do galaktycznej przestrzeni. Jego zadaniem będzie zapewnienie sobie oraz współtowarzyszom bezpiecznego lotu.
- Oddyssey: Your Space, Your Way planujemy udostępnić w trybie Early Access na przełomie III i IV kw. br. Nad produkcją gry czuwa 25-osobowy zespół, w tym stali współpracownicy oraz osoby wspomagające studio. Obecnie jesteśmy na zaawansowanym etapie prac. Produkcję, której budżet wynosi 8 mln zł, wyróżnia wyjątkowa grafika, przywołująca kosmos oraz mechanika, która nie pozwoli graczom się nudzić. W ramach kosmicznej podróży uczestnicy rozgrywki, aby przetrwać będą m.in. zdobywać pożywienie i zbierać potrzebne surowce oraz zmierzą się z licznymi awariami i niebezpieczeństwami – komentuje Marek Soból.
Wydawcą Oddyssey: Your Space, Your Way będzie 505 Games, światowej klasy publisher, który w ubiegłym roku został uznany przez portal Metacritic za najlepszego wydawcę.
Model biznesowy WeirdFish zakłada wydawanie jednej gry co 2-2,5 roku. Aktualnie w fazie koncepcyjnej spółki pozostają 2-3 nowe projekty, prace nad pierwszym z nich rozpoczną się w 2022 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.