Komunikaty PR

23 lutego rusza oferta publiczna akcji Demolish Games S.A.

2021-02-16  |  09:00
Biuro prasowe

 

Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, 23 lutego rozpocznie ofertę publiczną w związku z emisją nowych akcji. Studio chce pozyskać w dwóch transzach kwotę 1 mln zł. Pierwsza transza akcji w ofercie publicznej skierowana jest do indywidualnie oznaczonych, większych inwestorów. Od 2 marca Spółka będzie przyjmowała zapisy na akcje od wszystkich zainteresowanych. Warunki emisji akcji w ramach obu transz zostaną zaprezentowane w dniu 22 lutego na platformie Crowdconnect.pl i stronie internetowej Demolish Games. Pozyskane środki Studio przeznaczy na produkcję nowych tytułów. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Demolish Games planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

- Aktualnie finalizujemy prace związane z realizacją oferty publicznej akcji. Pierwszą transzę rozpoczniemy już za kilka dni. Liczymy, że plany rozwoju Demolish Games będą interesujące dla potencjalnych akcjonariuszy naszej Spółki i oferta publiczna zakończy się sukcesem. Pierwsza transza oferty publicznej akcji, w której będą mogli zapisać się więksi inwestorzy, startuje 23 lutego. Naszym celem w tym etapie jest pozyskanie 0,5 mln zł – informuje Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A. – Tydzień później – 2 marca – rozpoczniemy przyjmowanie zapisów w drugiej transzy, dedykowanej wszystkim zainteresowanym inwestorom. Łącznie, w ramach emisji akcji, chcemy pozyskać 1 mln złotych  – dodaje.

Warunki składania zapisów, wraz z dokumentem ofertowym, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie emitenta w dniu 22 lutego 2021 r. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Pozyskane środki spółka przeznaczy na produkcję nowych gier.

Demolish Games jest właścicielem tytułów z popularnej serii Demolish & Build, chodzi o Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 oraz Car Demolition Clicker.  Kluczowym projektem firmy jest Demolish & Build 2022.

- W Demolish & Build 2022 dużą uwagę skupiamy na oprawie graficznej oraz dźwiękowej. Chcemy również udoskonalić rozgrywkę, poprzez dopracowanie elementów związanych ze sterowaniem pojazdami, czy zarządzaniem firmą. Liczymy, że podobnie, jak pozostałe propozycje z serii Demolish & Build ta również spodoba się graczom i zostanie przez nich wysoko oceniona. – mówi Paweł Dywelski. – Do tej pory gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy (Steam) i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Drugi tytuł z tej serii –  Demolish & Build 2018 w wersji na PC nabyło ok. 115 tys. użytkowników, w tym ponad 7 tys. od przejęcia gry przez nas – dodaje Paweł Dywelski.

W serii gier Demolish & Build do głównych zadań gracza należą prowadzenie firmy budowlanej, przyjmowanie i wykonywanie zleceń na wyburzenia, zatrudnianie pracowników, obsługa maszyn budowlanych oraz kupowanie posiadłości.

Studio posiada również trzy tytuły w fazie preprodukcji: Explosive Demolition Simulator, w którym gracz będzie wyburzał budowle za pomocą materiałów wybuchowych, WW2 Underground – nawiązujący do czasów II Wojny Światowej, w którym gracz będzie szpiegował i przeprowadzał sabotaż działań okupanta oraz grę platformową – Malone In Nightmares.

Wszystkie tytuły Spółki będą dostosowane do wymagań konsol Nintendo Switch, Xbox Series X/S
i PlayStation 5. Wydawcą gier z portfolio Demolish Games na PC będzie sama spółka, wydaniem na konsole zajmie się Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Demolish Games.

Strategia firmy zakłada dywersyfikację działalności polegającą na produkcji gier z różnego gatunku.

Spółka do końca br. chce dołączyć do grona spółek publicznych, których akcje są notowane na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.