27 lutego klienci VeloBanku zalogują się do nowej bankowości internetowej
VeloBank nie przestaje zmieniać się na lepsze. 27 lutego zaprezentuje finalny rezultat zmian w swojej bankowości internetowej. Tego dnia klienci skorzystają z pełnej wersji odświeżonego serwisu oraz jego nowych funkcjonalności.
VeloBank sukcesywnie udoskonala swoją bankowość internetową. W grudniu 2022 roku klienci poznali nową odsłonę serwisu, a teraz przyszedł czas na ostatni etap zmian. 27 lutego bank zaprezentuje odświeżony wygląd oraz ulepszone możliwości swojej bankowości internetowej.
– Celem zmian wprowadzanych w naszej bankowości internetowej jest nie tylko poprawa wyglądu, ale przede wszystkim dostosowanie jej do oczekiwań klientów i najlepszych wzorców, które funkcjonują na rynku. Nasza nowa bankowość internetowa to mieszanka rozwiązań budowanych w oparciu o najnowsze trendy zarówno UX, jak i technologii. Jednocześnie zadbaliśmy, aby cały proces zmiany naszego serwisu był stopniowy, a przejście dla klientów płynne i naturalne – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu VeloBanku.
Nie tylko nowy wygląd
Pierwszą zmianę klienci dostrzegą już na etapie wchodzenia do serwisu bankowości internetowej VeloBanku. Nowy wygląd zyska strona do logowania. Użytkownicy znajdą tu również ostrzeżenia i wiadomości wysyłane przez bank, informacje o tym jak zastrzec kartę, szybką nawigację do kontaktu oraz przydatne informacje, potrzebne do korzystania z serwisu. Nie zmieni się natomiast adres strony oraz sam sposób logowania.
Po wejściu do bankowości internetowej na klientów VeloBanku będzie czekał nowy pulpit. Jego atrakcyjna, czytelna forma pozwoli na szybkie sprawdzenie najważniejszych informacji dotyczących np. stanu konta, kart, zobowiązań, wniosków, bilansu wpływów i wydatków czy ważnych terminów (raty kredytu, wygaśnięcia ważności kart, zakończenia lokaty). Klienci będą mieli też podgląd ostatnich 10 transakcji, aktualnej oferty oraz zdefiniowanych skrótów, np. do często wykonywanych przelewów. Użytkownicy płynnie przejdą również pomiędzy profilem własnym, wspólnym, firmowym oraz na podgląd konta swojego dziecka.
Centralnym miejscem nowej bankowości internetowej jest sekcja Finanse. Tu klienci mogą zobaczyć wszystkie swoje konta, lokaty, kredyty i karty. Sposób zarządzania produktami będzie przy tym bardzo intuicyjny. Użytkownik łatwo zainicjuje procesy, np. realizację płatności, wnioskowanie o nowy produkt czy zakładanie lokaty. Po wejściu w szczegóły produktu w sekcji Finanse klienci zobaczą ikonę serca przy jego nazwie. Kliknięcie w nią spowoduje, że dany produkt stanie się ulubionym i będzie wyświetlany na stronie głównej serwisu. Do dyspozycji użytkowników będzie również funkcja koszyka płatności, która pozwoli jednym kliknięciem zaakceptować kilka transakcji jednocześnie.
Wszystko pod ręką
– Nasza nowa bankowość elektroniczna to część całego ekosystemu narzędzi, jakie rozwijamy, aby jak najlepiej obsługiwać klientów. W odświeżonym serwisie oferujemy udoskonalenia, które pomagają nie tylko w codziennym bankowaniu, ale pozwalają szybciej i wygodniej załatwić wiele spraw zdalnie. Przykładowo, dzięki zintegrowaniu z usługą mojeID nasi klienci mogą potwierdzać swoją tożsamości w usługach komercyjnych oraz publicznych, takich jak profil zaufany – dodaje Przemysław Koch.
W sekcji e-Urząd klienci VeloBanku wygodnie zawnioskują np. o świadczenie 500+, rodzinny kapitał opiekuńczy czy dofinansowanie pobytu w żłobku. Dodatkowo, łatwo wymienią też pieniądze online poprzez platformę wymiany walut.
Nowa bankowość internetowa VeloBanku zostanie oparta na technologii RWD, co daje możliwość korzystania z serwisu także na urządzeniach mobilnych, tabletach oraz smartfonach. Bank prowadzi równocześnie zaawansowane prace nad nową aplikacją mobilną.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.