27 lutego klienci VeloBanku zalogują się do nowej bankowości internetowej
VeloBank nie przestaje zmieniać się na lepsze. 27 lutego zaprezentuje finalny rezultat zmian w swojej bankowości internetowej. Tego dnia klienci skorzystają z pełnej wersji odświeżonego serwisu oraz jego nowych funkcjonalności.
VeloBank sukcesywnie udoskonala swoją bankowość internetową. W grudniu 2022 roku klienci poznali nową odsłonę serwisu, a teraz przyszedł czas na ostatni etap zmian. 27 lutego bank zaprezentuje odświeżony wygląd oraz ulepszone możliwości swojej bankowości internetowej.
– Celem zmian wprowadzanych w naszej bankowości internetowej jest nie tylko poprawa wyglądu, ale przede wszystkim dostosowanie jej do oczekiwań klientów i najlepszych wzorców, które funkcjonują na rynku. Nasza nowa bankowość internetowa to mieszanka rozwiązań budowanych w oparciu o najnowsze trendy zarówno UX, jak i technologii. Jednocześnie zadbaliśmy, aby cały proces zmiany naszego serwisu był stopniowy, a przejście dla klientów płynne i naturalne – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu VeloBanku.
Nie tylko nowy wygląd
Pierwszą zmianę klienci dostrzegą już na etapie wchodzenia do serwisu bankowości internetowej VeloBanku. Nowy wygląd zyska strona do logowania. Użytkownicy znajdą tu również ostrzeżenia i wiadomości wysyłane przez bank, informacje o tym jak zastrzec kartę, szybką nawigację do kontaktu oraz przydatne informacje, potrzebne do korzystania z serwisu. Nie zmieni się natomiast adres strony oraz sam sposób logowania.
Po wejściu do bankowości internetowej na klientów VeloBanku będzie czekał nowy pulpit. Jego atrakcyjna, czytelna forma pozwoli na szybkie sprawdzenie najważniejszych informacji dotyczących np. stanu konta, kart, zobowiązań, wniosków, bilansu wpływów i wydatków czy ważnych terminów (raty kredytu, wygaśnięcia ważności kart, zakończenia lokaty). Klienci będą mieli też podgląd ostatnich 10 transakcji, aktualnej oferty oraz zdefiniowanych skrótów, np. do często wykonywanych przelewów. Użytkownicy płynnie przejdą również pomiędzy profilem własnym, wspólnym, firmowym oraz na podgląd konta swojego dziecka.
Centralnym miejscem nowej bankowości internetowej jest sekcja Finanse. Tu klienci mogą zobaczyć wszystkie swoje konta, lokaty, kredyty i karty. Sposób zarządzania produktami będzie przy tym bardzo intuicyjny. Użytkownik łatwo zainicjuje procesy, np. realizację płatności, wnioskowanie o nowy produkt czy zakładanie lokaty. Po wejściu w szczegóły produktu w sekcji Finanse klienci zobaczą ikonę serca przy jego nazwie. Kliknięcie w nią spowoduje, że dany produkt stanie się ulubionym i będzie wyświetlany na stronie głównej serwisu. Do dyspozycji użytkowników będzie również funkcja koszyka płatności, która pozwoli jednym kliknięciem zaakceptować kilka transakcji jednocześnie.
Wszystko pod ręką
– Nasza nowa bankowość elektroniczna to część całego ekosystemu narzędzi, jakie rozwijamy, aby jak najlepiej obsługiwać klientów. W odświeżonym serwisie oferujemy udoskonalenia, które pomagają nie tylko w codziennym bankowaniu, ale pozwalają szybciej i wygodniej załatwić wiele spraw zdalnie. Przykładowo, dzięki zintegrowaniu z usługą mojeID nasi klienci mogą potwierdzać swoją tożsamości w usługach komercyjnych oraz publicznych, takich jak profil zaufany – dodaje Przemysław Koch.
W sekcji e-Urząd klienci VeloBanku wygodnie zawnioskują np. o świadczenie 500+, rodzinny kapitał opiekuńczy czy dofinansowanie pobytu w żłobku. Dodatkowo, łatwo wymienią też pieniądze online poprzez platformę wymiany walut.
Nowa bankowość internetowa VeloBanku zostanie oparta na technologii RWD, co daje możliwość korzystania z serwisu także na urządzeniach mobilnych, tabletach oraz smartfonach. Bank prowadzi równocześnie zaawansowane prace nad nową aplikacją mobilną.
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.