27 lutego klienci VeloBanku zalogują się do nowej bankowości internetowej
VeloBank nie przestaje zmieniać się na lepsze. 27 lutego zaprezentuje finalny rezultat zmian w swojej bankowości internetowej. Tego dnia klienci skorzystają z pełnej wersji odświeżonego serwisu oraz jego nowych funkcjonalności.
VeloBank sukcesywnie udoskonala swoją bankowość internetową. W grudniu 2022 roku klienci poznali nową odsłonę serwisu, a teraz przyszedł czas na ostatni etap zmian. 27 lutego bank zaprezentuje odświeżony wygląd oraz ulepszone możliwości swojej bankowości internetowej.
– Celem zmian wprowadzanych w naszej bankowości internetowej jest nie tylko poprawa wyglądu, ale przede wszystkim dostosowanie jej do oczekiwań klientów i najlepszych wzorców, które funkcjonują na rynku. Nasza nowa bankowość internetowa to mieszanka rozwiązań budowanych w oparciu o najnowsze trendy zarówno UX, jak i technologii. Jednocześnie zadbaliśmy, aby cały proces zmiany naszego serwisu był stopniowy, a przejście dla klientów płynne i naturalne – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu VeloBanku.
Nie tylko nowy wygląd
Pierwszą zmianę klienci dostrzegą już na etapie wchodzenia do serwisu bankowości internetowej VeloBanku. Nowy wygląd zyska strona do logowania. Użytkownicy znajdą tu również ostrzeżenia i wiadomości wysyłane przez bank, informacje o tym jak zastrzec kartę, szybką nawigację do kontaktu oraz przydatne informacje, potrzebne do korzystania z serwisu. Nie zmieni się natomiast adres strony oraz sam sposób logowania.
Po wejściu do bankowości internetowej na klientów VeloBanku będzie czekał nowy pulpit. Jego atrakcyjna, czytelna forma pozwoli na szybkie sprawdzenie najważniejszych informacji dotyczących np. stanu konta, kart, zobowiązań, wniosków, bilansu wpływów i wydatków czy ważnych terminów (raty kredytu, wygaśnięcia ważności kart, zakończenia lokaty). Klienci będą mieli też podgląd ostatnich 10 transakcji, aktualnej oferty oraz zdefiniowanych skrótów, np. do często wykonywanych przelewów. Użytkownicy płynnie przejdą również pomiędzy profilem własnym, wspólnym, firmowym oraz na podgląd konta swojego dziecka.
Centralnym miejscem nowej bankowości internetowej jest sekcja Finanse. Tu klienci mogą zobaczyć wszystkie swoje konta, lokaty, kredyty i karty. Sposób zarządzania produktami będzie przy tym bardzo intuicyjny. Użytkownik łatwo zainicjuje procesy, np. realizację płatności, wnioskowanie o nowy produkt czy zakładanie lokaty. Po wejściu w szczegóły produktu w sekcji Finanse klienci zobaczą ikonę serca przy jego nazwie. Kliknięcie w nią spowoduje, że dany produkt stanie się ulubionym i będzie wyświetlany na stronie głównej serwisu. Do dyspozycji użytkowników będzie również funkcja koszyka płatności, która pozwoli jednym kliknięciem zaakceptować kilka transakcji jednocześnie.
Wszystko pod ręką
– Nasza nowa bankowość elektroniczna to część całego ekosystemu narzędzi, jakie rozwijamy, aby jak najlepiej obsługiwać klientów. W odświeżonym serwisie oferujemy udoskonalenia, które pomagają nie tylko w codziennym bankowaniu, ale pozwalają szybciej i wygodniej załatwić wiele spraw zdalnie. Przykładowo, dzięki zintegrowaniu z usługą mojeID nasi klienci mogą potwierdzać swoją tożsamości w usługach komercyjnych oraz publicznych, takich jak profil zaufany – dodaje Przemysław Koch.
W sekcji e-Urząd klienci VeloBanku wygodnie zawnioskują np. o świadczenie 500+, rodzinny kapitał opiekuńczy czy dofinansowanie pobytu w żłobku. Dodatkowo, łatwo wymienią też pieniądze online poprzez platformę wymiany walut.
Nowa bankowość internetowa VeloBanku zostanie oparta na technologii RWD, co daje możliwość korzystania z serwisu także na urządzeniach mobilnych, tabletach oraz smartfonach. Bank prowadzi równocześnie zaawansowane prace nad nową aplikacją mobilną.

Rusza kolejna edycja „Doceniam Velo - polecam Velo”. Nawet 100 zł za polecenie V

SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”

Nie produkt, a klient w centrum zainteresowania banków
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Aż 62 proc. pracowników oczekuje wzrostu wynagrodzenia. Częściej też rozglądają się za nową, lepiej płatną pracą
Pracownicy coraz bardziej odczuwają słabnącą siłę nabywczą swoich wynagrodzeń i wyraźnie oczekują, że ich pensje będą nadążać za rosnącymi cenami. 28 proc. zamierza w nadchodzącym czasie starać się o podwyżkę, a wzrostu wynagrodzenia oczekuje aż 62 proc. – wynika z badania „Barometr rynku pracy” Gi Group Holding. Firmy nie są tak skłonne do podwyżek jak jeszcze rok temu. – W tej sytuacji pracownicy często szukają alternatywnych rozwiązań, a pierwszym z nich jest poszukiwanie pracy dorywczej. Częściej rozglądają się za nowym pracodawcą i lepiej płatną pracą – mówi Anna Wesołowska, dyrektor zarządzająca Gi Group Temp & Perm. Niska skłonność firm do podwyższania płac to efekt trudniejszej sytuacji rynkowej, ale pracodawcy zamierzają zatrzymywać pracowników także na inne sposoby, m.in. poprzez szkolenia czy premie.
Ochrona środowiska
Odchodzenie od węgla następuje zbyt wolno. W tym tempie świat zmierza w kierunku ocieplenia o 3 stopnie

Zużycie energii z węgla nie zmniejsza się wystarczająco szybko – ostrzegają szwedzcy naukowcy. Z ich analizy zobowiązań poszczególnych krajów dotyczących dekarbonizacji wynika, że w tym tempie nie uda się osiągnąć celu porozumienia paryskiego, jakim jest ograniczenie ocieplenia klimatu do maksymalnie 2 stopni do końca wieku. Bardziej realny scenariusz to wzrost temperatury o co najmniej 2,5, a nawet o 3 stopnie Celsjusza. W Europie w odchodzeniu od węgla przodują Niemcy, z kolei polska gospodarka wciąż jest i najprawdopodobniej długo jeszcze będzie silnie uzależniona od tego surowca. Globalna optyka wskazuje natomiast, że największy problem z dekarbonizacją będzie miała Azja.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Nauka
Polska spółka pracuje nad testem wykrywającym wcześnie raka trzustki z próbki moczu. Przełomowa technologia wchodzi w zaawansowany etap badań

Polska spółka Urteste jest w trakcie pracy nad testem wykrywającym raka trzustki. Badania kliniczne nad projektem Panuri, bo o nim mowa, mogą się rozpocząć jeszcze w tym roku. – To technologia innowacyjna, w zasadzie niestosowana przez inne firmy na świecie – mówi prezes zarządu Urteste, Grzegorz Stefański. Jednocześnie zapowiada dalsze prace nad 10 prototypami testów diagnostycznych do badania kolejnych nowotworów. Biotechnologiczna spółka niedawno przeszła z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Ten obszar działalności cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.