Komunikaty PR

3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników

2024-11-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.07 MB )

Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. To jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, jak i w strefie miejskiej. Z okazji trzeciej rocznicy programu użytkownicy mogą liczyć na specjalne promocje, a spółka zapowiada kolejne usprawnienia technologiczne aplikacji mobilnej.

W ciągu trzech lat Kameleon, program lojalnościowy tworzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce, zdobył pokaźne grono zadowolonych użytkowników, a jego popularność i zaangażowanie użytkowników stale rosną. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 700 tys. osób, a tygodniowo aktywowanych jest ponad 25 tys. ofert. Tylko w ciągu roku wartość transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 400 proc.

Atrakcyjne oferty w podróży i na co dzień

Program przyciąga użytkowników atrakcyjnymi rabatami, a na przeglądaniu najnowszych promocji klienci spędzają średnio 4 minuty. Największą popularnością cieszą się oferty z sekcji „Codzienny Smak” oraz „Codziennie Taniej”, które obejmują m.in. rabaty na kawę, kanapki, hot dogi, napoje izotoniczne czy energetyczne. Od wdrożenia programu te oferty były aktywowane już ponad dwa miliony razy, a ponad połowa z nich to rabaty wykorzystane na kawę.

Na użytkowników aplikacji czekają również dodatkowe spersonalizowane rabaty w sekcji „Dla Ciebie”, vouchery na kolejne zakupy oraz inne atrakcyjne oferty czasowe obejmujące napoje, przekąski, kosmetyki czy zabawki. Z okazji trzeciej rocznicy aplikacji przygotowano specjalną promocję. Użytkownicy mogą skorzystać z 25% zniżki na zakupy markowych perfum i kosmetyków na Aelia.pl na wszystkie nieprzecenione produkty przy zamówieniach powyżej 299 zł. Rabat naliczy się po wpisaniu kody dostępnego w aplikacji Kameleon. Promocja obowiązuje w dniach 8–22 listopada 2024 r.

Dalszy rozwój multibrandowej aplikacji

- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że użytkownicy programu Kameleon dwukrotnie częściej odwiedzają nasze punkty sprzedaży, lepiej oceniają odwiedzane sklepy i charakteryzują się wyższą znajomością marek z naszego portfolio - podkreśla Paweł Opałko, Dyrektor Działu Digital w Lagardère Travel Retail.To właśnie zaufanie naszych klientów i ich zainteresowanie ofertami promocyjnymi w aplikacji Kameleon motywują nas do dalszego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjnej i wartościowej, by wnosiła doświadczenia zakupowe klientów na kolejny poziom. W najbliższym czasie planujemy nowe funkcjonalności oraz modernizację designu aplikacji.

Kameleon wyróżnia się na rynku skalą i dostępnością – to jedyny program lojalnościowy w Polsce, który integruje ponad 30 brandów i jest dostępny w kluczowych punktach, takich jak lotniska, dworce, galerie handlowe, szpitale, lokalizacje uliczne. Z Kameleonem można oszczędzać również w sklepie online aelia.pl Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z rabatów dostosowanych do ich stylu życia w podróży i na co dzień.

Program lojalnościowy Kameleon realizowany jest przy współpracy Lagardère Travel Retail z agencją Loyalty Point.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.