3 lata Kameleona: program lojalnościowy z ponad 700 tys. użytkowników
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. To jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, jak i w strefie miejskiej. Z okazji trzeciej rocznicy programu użytkownicy mogą liczyć na specjalne promocje, a spółka zapowiada kolejne usprawnienia technologiczne aplikacji mobilnej.
W ciągu trzech lat Kameleon, program lojalnościowy tworzony przez Lagardère Travel Retail w Polsce, zdobył pokaźne grono zadowolonych użytkowników, a jego popularność i zaangażowanie użytkowników stale rosną. Obecnie z aplikacji mobilnej korzysta już ponad 700 tys. osób, a tygodniowo aktywowanych jest ponad 25 tys. ofert. Tylko w ciągu roku wartość transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 400 proc.
Atrakcyjne oferty w podróży i na co dzień
Program przyciąga użytkowników atrakcyjnymi rabatami, a na przeglądaniu najnowszych promocji klienci spędzają średnio 4 minuty. Największą popularnością cieszą się oferty z sekcji „Codzienny Smak” oraz „Codziennie Taniej”, które obejmują m.in. rabaty na kawę, kanapki, hot dogi, napoje izotoniczne czy energetyczne. Od wdrożenia programu te oferty były aktywowane już ponad dwa miliony razy, a ponad połowa z nich to rabaty wykorzystane na kawę.
Na użytkowników aplikacji czekają również dodatkowe spersonalizowane rabaty w sekcji „Dla Ciebie”, vouchery na kolejne zakupy oraz inne atrakcyjne oferty czasowe obejmujące napoje, przekąski, kosmetyki czy zabawki. Z okazji trzeciej rocznicy aplikacji przygotowano specjalną promocję. Użytkownicy mogą skorzystać z 25% zniżki na zakupy markowych perfum i kosmetyków na Aelia.pl na wszystkie nieprzecenione produkty przy zamówieniach powyżej 299 zł. Rabat naliczy się po wpisaniu kody dostępnego w aplikacji Kameleon. Promocja obowiązuje w dniach 8–22 listopada 2024 r.
Dalszy rozwój multibrandowej aplikacji
- Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że użytkownicy programu Kameleon dwukrotnie częściej odwiedzają nasze punkty sprzedaży, lepiej oceniają odwiedzane sklepy i charakteryzują się wyższą znajomością marek z naszego portfolio - podkreśla Paweł Opałko, Dyrektor Działu Digital w Lagardère Travel Retail. – To właśnie zaufanie naszych klientów i ich zainteresowanie ofertami promocyjnymi w aplikacji Kameleon motywują nas do dalszego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjnej i wartościowej, by wnosiła doświadczenia zakupowe klientów na kolejny poziom. W najbliższym czasie planujemy nowe funkcjonalności oraz modernizację designu aplikacji.
Kameleon wyróżnia się na rynku skalą i dostępnością – to jedyny program lojalnościowy w Polsce, który integruje ponad 30 brandów i jest dostępny w kluczowych punktach, takich jak lotniska, dworce, galerie handlowe, szpitale, lokalizacje uliczne. Z Kameleonem można oszczędzać również w sklepie online aelia.pl Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z rabatów dostosowanych do ich stylu życia w podróży i na co dzień.
Program lojalnościowy Kameleon realizowany jest przy współpracy Lagardère Travel Retail z agencją Loyalty Point.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.