Komunikaty PR

3 miliony złotych dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy od Żabki

2021-02-09  |  10:20
Biuro prasowe

Dzięki zaangażowaniu klientów i franczyzobiorców Żabki na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafią 3 000 000 zł. Niemal jedna trzecia tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom żappki, którzy chętnie wymieniali na cegiełki charytatywne punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy. Klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogli przekazać datki także za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci, wrzucając gotówkę do charakterystycznych kolorowych puszek WOŚP, a także za pośrednictwem płatności kartą.

Żabka od wielu lat wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i bierze aktywny udział w zbiórkach w ramach Finału akcji. W tym roku, z uwagi na pandemię koronawirusa, szukaliśmy skutecznych i bezpiecznych metod, by klienci wszystkich spośród blisko 7000 sklepów naszej sieci mogli wesprzeć Fundację. Nasi klienci, franczyzobiorcy i pracownicy po raz kolejny nas nie zawiedli. To dzięki ich zaangażowaniu i hojności, nawet w tym trudnym pandemicznym czasie, możemy wspierać inicjatywę, która porusza serca milionów ludzi nie tylko w kraju, ale i na całym świecie. W imieniu Żabki serdecznie im dziękuję – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Na 3 000 000 zł, które trafią na konto WOŚP, złożyły się datki wrzucone do ustawionych w sklepach Żabka kolorowych puszek WOŚP oraz kwoty przekazane dzięki płatności kartą – w sumie to ponad 2 000 000 zł. Kolejne blisko 700 000 zł dołożyli użytkownicy żappki, wymieniając żappsy na cegiełki charytatywne. Zebraną kwotę „zaokrągliły” dodatkowe środki od Żabki, czyli około 300 000 zł.

29. Finał WOŚP odbył się 31 stycznia 2021 r. Celem tegorocznej zbiórki było wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. WOŚP nie jest pierwszą akcją, angażującą w działalność charytatywną użytkowników żappki. W zainaugurowaną przez sieć na początku kwietnia ub. r. akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych szpitali włączyło się ponad 248 tys. użytkowników aplikacji mobilnej Żabki. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Przekazane placówkom medycznym środki zostały przez nie rozdysponowane na zakup sprzętu medycznego do leczenia pacjentów z COVID-19.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.