4 miliony zarejestrowanych użytkowników na ERLI

ERLI, drugi największy marketplace w Polsce, przekroczył próg 4 milionów zarejestrowanych klientów. Dynamiczny wzrost bazy użytkowników to efekt konsekwentnie realizowanego modelu biznesowego firmy, opartego na partnerskiej współpracy ze sprzedawcami oraz szerokiej gamie korzyści dla kupujących oraz sprzedających.
Platforma zakupowa ERLI jest obecna na rynku od 2020 roku. Niezmiennie przez lata utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju i silną pozycję w czołówce polskiego e-commerce. Od początku roku na ERLI zarejestrowało się ponad 1 mln klientów, co oznacza, że w sierpniu br. łączna liczba użytkowników przekroczyła 4 mln. Co miesiąc platformę odwiedza ponad 7,5 mln internautów w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów oferowanych w konkurencyjnych, niskich cenach.
- Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na ERLI to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję ERLI na rynku – mówi Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel ERLI.
ERLI marketplacem nr 2 w Polsce
ERLI zajmuje wyjątkową pozycję nie tylko na polskim rynku. Platforma to obecnie jeden z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Już dziś baza ERLI to ponad 27 tysięcy e-sklepów. Tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.
Sprzedawcy szczególnie cenią efektywne działania promocyjne ERLI. Firma przeznacza znaczne środki na wsparcie reklam online swoich partnerów biznesowych poprzez dopłaty aż do 50% kosztów kampanii realizowanych przez sprzedawców w ramach programu ERLI Campaigns. W tym roku na cel ten przeznaczono już 80 mln zł, co umożliwia e-sklepom realnie zwiększać efektywność sprzedaży.
ERLI wśród TOP10 platform e-commerce w Polsce
Sukcesy ERLI potwierdzają niezależne badania rynkowe. Według badań Gemius Mediapanel, platforma od wielu miesięcy konsekwentnie utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych marketplace’ów w Polsce, skutecznie konkurując z globalnymi graczami.
W ERLI, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej ERLI – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w której coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce.
W najbliższym czasie ERLI będzie intensyfikować działania promocyjne. Firma przygotowuje się także do wdrożenia szerokiej kampanii reklamowej w roku 2025.

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.