Komunikaty PR

4 przepisy na Cargo Maxi

2023-06-20  |  01:00
Biuro prasowe

Cargo to zestaw koszy lub półek zamocowanych na stabilnym stelażu, który można w całości wysunąć z szafki, a przez to zapewnić sobie łatwy dostęp do wszystkich przechowywanych w niej produktów. Tyle teorii. Jednak w praktyce, okazuje się, że systemów cargo jest znacznie więcej, niż można by przypuszczać. Poszczególne modele różnią się m.in. materiałem z jakiego są wykonane, liczbą i rodzajem półek, systemem jezdnym, a także estetyką. Uwagę warto zwrócić zwłaszcza na Cargo Maxi i Midi, które pozwalają zaaranżować pakowną i wygodną spiżarkę nawet w niewielkiej kuchni.

Jak wybrać odpowiedni rodzaj cargo? I w jakich miejscach je zamontować?

- Firma REJS produkuje systemy cargo niemal od początku istnienia, więc prawie 30 lat. Początkowo proponowaliśmy kosze wykonane wyłącznie z drutu. Było to niezwykle innowacyjne na tamte czasy rozwiązanie. Były wygodne i pakowne, zapewniały odpowiednią cyrkulację powietrza i łatwy dostęp do zapasów. Do dziś są dostępne w ramach linii Maxima Classic i znakomicie sprawdzają się w wielu zabudowach. Z biegiem czasu do tych najbardziej klasycznych propozycji dołączyły kolejne rozwiązania, wyróżniające się konstrukcją i estetyką wpisującą się w najnowsze trendy wzornicze. Mowa o Cargo Maxi z linii Maxima EVO, Maxima SILVA i wprowadzonej zaledwie rok temu Maxima PURO. – wyjaśnia Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu firmy REJS.

Aktualnie w ofercie REJS dostępne są cargo z drutu oraz z dnem pełnym. Pozwala ono wygodnie ustawić na półkach nawet drobne pudełka i butelki. Dno może być wykonane z białego tworzywa (Maxima EVO), a także grafitowej lub białej płyty meblowej (Maxima SILVA). Z kolei systemy PURO dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych. Są cargo utrzymane w uniwersalnej bieli ze szklaną wstawką, są też czarne, w których wzrok przyciąga dekoracyjna wstawka z dębowego forniru. Oba wyróżniają się przyjemną aksamitną strukturą powierzchni.

Rodzaje systemów cargo

Systemy cargo przeszły długą drogę nie tylko pod względem estetyki, ale i konstrukcji. W odpowiedzi na nowe potrzeby użytkowników projektanci REJS przygotowali nowe funkcjonalności i rozmiary.

W zależności od rodzaju systemu jezdnego i sposobu montażu, systemy cargo występują w opcji „Boczne” lub „Dolne”. Te pierwsze, oferują udźwig do 20 kg. Mocuje się je do boku korpusu szafki. Te drugie, mocowane do dna i górnej formatki, w zależności od zastosowanej prowadnicy mają dopuszczalne obciążenie nawet do 120 kg!

Oba warianty umożliwiają regulację wysokości położenia poszczególnych półek, a także – jeśli jest to potrzebne – zamontowania półki dodatkowej. Cargo z linii Maxima Classic, Evo i Silva można dodatkowo wyposażyć w systemy organizacji wewnętrznej, tak by uniemożliwić przesuwanie się przechowywanych produktów. W modelach PURO można za to zastosować matę antypoślizgową.

Cargo Maxi dostępne są w wys. 1700-2100 mm, zaś Cargo Midi 1200-1400 mm. Dostępne są też różne szerokości. Pozwala to łatwiej dopasować system do planowanej zabudowy. Polecane do szafek węższych Cargo Maxi i Midi Boczne o szer. 150 lub 200 mm to idealne miejsce do przechowywania: zapasów artykułów spożywczych w kuchni, torebek i dodatków w garderobie, czy kosmetyków i detergentów w łazience. Z kolei Cargo Maxi Dolne o szer. 300 lub 400 mm (a w przypadku linii Classic również szer. 500 lub 600 mm), sprawdzi się nawet w przechowywaniu dużych garnków, urządzeń AGD, ręczników i ubrań.

Maxi rozwiązania do zadań specjalnych

Alternatywą dla klasycznych systemów cargo są Cargo Maxi Ultra Box. W przypadku tego rozwiązania, mamy do czynienia nie z koszami zawieszonymi na jednym stelażu, ale z kilkoma szufladami tworzącymi spiżarkę. Cargo Maxi Ultra Box pozwala dowolnie konfigurować zabudowę. Sami wybieramy liczbę szuflad, ich wymiary (4 wysokości: 86, 118, 167 i 199 mm), kolor (grafitowy lub biały), a także rodzaj frontów (pełne lub z relingiem) i system organizacji wewnętrznej. Dopuszczalne obciążenie jednej szuflady wynosi 40 kg, więc możemy tu przechowywać rzeczy naprawdę ciężkie. Niezależnie od wszystkiego, prowadnice pełnego wysuwu z miękkim dociągiem zapewnią płynny, cichy i komfortowy ruch.

Niezależnie od rodzaju cargo na jakie postawimy w naszej zabudowie, systemy te z pewnością zaskoczą swoją pakownością i funkcjonalnością. Ciekawe wzornictwo pozwoli je zaś z powodzeniem wkomponować w nowoczesne zabudowy.

www.rejs.eu www.e-rejs.eu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Finanse

Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.

Prawo

Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.