Komunikaty PR

5 pomysłów na mikołajkowe upominki dla klientów biznesowych

2024-11-21  |  17:00
Biuro prasowe

Grudzień za pasem, a to oznacza jedno – zbliżają się mikołajki! Wiadomo, że obdarowywanie prezentami to prawdziwa sztuka, a w biznesie – niemalże cała skomplikowana strategia. Jak trafić w gust wymagającego klienta, który widział już wszystko, od designerskich długopisów, najlepszych cygar po trunki z każdej strony świata? Spokojnie, jest na to sposób. 

Poniżej znajduje się kilka podpowiedzi, jak za pomocą dobrze dobranego upominku, wprawić odbiorcę w zachwyt, ale też nieco go zaintrygować. Kto powiedział, że biznes to tylko twarde negocjacje? Czas na odrobinę magii, która ociepli nawet najbardziej formalne relacje!

Zestaw na kreatywną przerwę w biurze

Wszyscy wiedzą, jak ważne są chwile relaksu w pracy. Taki “zestaw ratunkowy” może zawierać łamigłówki, gry logiczne, kolorowanki antystresowe oraz przybory do rysowania. Warto dodać do niego także książeczkę z inspirującymi ćwiczeniami na mindfulness lub koncentrację. Pomoże on klientom oderwać się na chwilę od codziennych obowiązków i zachować upragniony przez wszystkich work-life balance.

Eko-podróżny przybornik

Zawierający bambusowe sztućce, słomki ze stali nierdzewnej, bawełnianą torbę na zakupy, butelkę filtrującą wodę oraz lekki kocyk. Idealny dla kontrahentów, którzy często podróżują i dbają o środowisko. Może zostać wzbogacony imieniem obdarowanego lub subtelnym logo firmy.

Spersonalizowane kosze prezentowe

W worku św. Mikołaja nie może zabraknąć specjalnych przysmaków. W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się kosze prezentowe, które łączą w sobie wyjątkowe produkty gourmet, zamknięte w eleganckich opakowaniach, często o wielorazowym zastosowaniu. W świątecznej linii Christmas Moments marki Nobilia widać troskę o detale – od starannie dobranych smaków, aż po minimalistyczny, świąteczny design, który jest zasługą utalentowanej polskiej ilustratorki Martyny Wójcik-Śmierskiej. Efektem tych działań są wyrafinowane zestawy, które w subtelny sposób łączą klasykę z nowoczesnością. 

Dekoracyjna metalowa Latarenka Wigilijna wypełniona słodkościami w wersji premium, Kuferek Święta w Winnicy z rzemieślniczym Cydrem Szara Reneta z Winnicy Wieliczka, kawą i słodyczami oraz drewniany Kufer Bursztynowy XMAS, który skrywa m.in. miód pitny Augustowski Późny to tylko część propozycji. 

Pozostałe kosze wypełnione są klimatycznymi ozdobami oraz delikatesami – pralinami, pierniczkami, słodkimi bakaliami, aromatycznymi kawami i herbatami czy organicznymi trunkami, w tym winem Amarone czy nagradzanym na całym świecie ginem Magnolia od marki Heritage Gin. Upominki te oferują prawdziwy „gourmet experience” i to z możliwością personalizacji w postaci pieczęci lakowych, customizowanych wstążek, bilecików z rekomendacją ambasadorów oraz brandowanych czekoladek.

Biurowy mini ogródek

Może warto wprowadzić odrobinę zieleni do zawodowego życia klientów, obdarowując ich miniaturowym ogrodem? Stylowe skrzynki z ziołami z powodzeniem można hodować w biurze, a inteligentne doniczki z systemem samonawadniania świetnie sprawdzą się u zabieganych czy zapominalskich. Alternatywą jest las w słoiku – efektowny prezent, doskonale wpisujący się w ekologiczne trendy. Te propozycje, oprócz walorów estetycznych walorów, gwarantują także solidną dawkę tlenu. 

Ceramika z lokalnej manufaktury

Ręcznie robione filiżanki, talerze lub wazony od lokalnych artystów wypierają powtarzalne produkty z sieciówek. Można je spersonalizować grawerem w postaci inspirującego przesłania czy logo firmy, co sprawi, że podarunek będzie unikalny. Dodatkowo wsparcie miejscowych rzemieślników jest ważne, bo podkreśla troskę o lokalną społeczność.

Wybór odpowiednich prezentów mikołajkowych to doskonała okazja, by zaskoczyć klientów czymś wyjątkowym, a jednocześnie zadbać o relacje biznesowe. Starannie dobrane upominki – od koszy pełnych wyrafinowanych smakołyków od marki Nobilia, po biurowe i podróżnicze akcesoria, czy ręcznie robioną ceramikę –  pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. To sposób na budowanie więzi i wprowadzenie odrobiny ciepła oraz świątecznej magii do świata biznesu. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.