5 pomysłów na mikołajkowe upominki dla klientów biznesowych
Grudzień za pasem, a to oznacza jedno – zbliżają się mikołajki! Wiadomo, że obdarowywanie prezentami to prawdziwa sztuka, a w biznesie – niemalże cała skomplikowana strategia. Jak trafić w gust wymagającego klienta, który widział już wszystko, od designerskich długopisów, najlepszych cygar po trunki z każdej strony świata? Spokojnie, jest na to sposób.
Poniżej znajduje się kilka podpowiedzi, jak za pomocą dobrze dobranego upominku, wprawić odbiorcę w zachwyt, ale też nieco go zaintrygować. Kto powiedział, że biznes to tylko twarde negocjacje? Czas na odrobinę magii, która ociepli nawet najbardziej formalne relacje!
Zestaw na kreatywną przerwę w biurze
Wszyscy wiedzą, jak ważne są chwile relaksu w pracy. Taki “zestaw ratunkowy” może zawierać łamigłówki, gry logiczne, kolorowanki antystresowe oraz przybory do rysowania. Warto dodać do niego także książeczkę z inspirującymi ćwiczeniami na mindfulness lub koncentrację. Pomoże on klientom oderwać się na chwilę od codziennych obowiązków i zachować upragniony przez wszystkich work-life balance.
Eko-podróżny przybornik
Zawierający bambusowe sztućce, słomki ze stali nierdzewnej, bawełnianą torbę na zakupy, butelkę filtrującą wodę oraz lekki kocyk. Idealny dla kontrahentów, którzy często podróżują i dbają o środowisko. Może zostać wzbogacony imieniem obdarowanego lub subtelnym logo firmy.
Spersonalizowane kosze prezentowe
W worku św. Mikołaja nie może zabraknąć specjalnych przysmaków. W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się kosze prezentowe, które łączą w sobie wyjątkowe produkty gourmet, zamknięte w eleganckich opakowaniach, często o wielorazowym zastosowaniu. W świątecznej linii Christmas Moments marki Nobilia widać troskę o detale – od starannie dobranych smaków, aż po minimalistyczny, świąteczny design, który jest zasługą utalentowanej polskiej ilustratorki Martyny Wójcik-Śmierskiej. Efektem tych działań są wyrafinowane zestawy, które w subtelny sposób łączą klasykę z nowoczesnością.
Dekoracyjna metalowa Latarenka Wigilijna wypełniona słodkościami w wersji premium, Kuferek Święta w Winnicy z rzemieślniczym Cydrem Szara Reneta z Winnicy Wieliczka, kawą i słodyczami oraz drewniany Kufer Bursztynowy XMAS, który skrywa m.in. miód pitny Augustowski Późny to tylko część propozycji.
Pozostałe kosze wypełnione są klimatycznymi ozdobami oraz delikatesami – pralinami, pierniczkami, słodkimi bakaliami, aromatycznymi kawami i herbatami czy organicznymi trunkami, w tym winem Amarone czy nagradzanym na całym świecie ginem Magnolia od marki Heritage Gin. Upominki te oferują prawdziwy „gourmet experience” i to z możliwością personalizacji w postaci pieczęci lakowych, customizowanych wstążek, bilecików z rekomendacją ambasadorów oraz brandowanych czekoladek.
Biurowy mini ogródek
Może warto wprowadzić odrobinę zieleni do zawodowego życia klientów, obdarowując ich miniaturowym ogrodem? Stylowe skrzynki z ziołami z powodzeniem można hodować w biurze, a inteligentne doniczki z systemem samonawadniania świetnie sprawdzą się u zabieganych czy zapominalskich. Alternatywą jest las w słoiku – efektowny prezent, doskonale wpisujący się w ekologiczne trendy. Te propozycje, oprócz walorów estetycznych walorów, gwarantują także solidną dawkę tlenu.
Ceramika z lokalnej manufaktury
Ręcznie robione filiżanki, talerze lub wazony od lokalnych artystów wypierają powtarzalne produkty z sieciówek. Można je spersonalizować grawerem w postaci inspirującego przesłania czy logo firmy, co sprawi, że podarunek będzie unikalny. Dodatkowo wsparcie miejscowych rzemieślników jest ważne, bo podkreśla troskę o lokalną społeczność.
Wybór odpowiednich prezentów mikołajkowych to doskonała okazja, by zaskoczyć klientów czymś wyjątkowym, a jednocześnie zadbać o relacje biznesowe. Starannie dobrane upominki – od koszy pełnych wyrafinowanych smakołyków od marki Nobilia, po biurowe i podróżnicze akcesoria, czy ręcznie robioną ceramikę – pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. To sposób na budowanie więzi i wprowadzenie odrobiny ciepła oraz świątecznej magii do świata biznesu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.