5 pomysłów na mikołajkowe upominki dla klientów biznesowych
Grudzień za pasem, a to oznacza jedno – zbliżają się mikołajki! Wiadomo, że obdarowywanie prezentami to prawdziwa sztuka, a w biznesie – niemalże cała skomplikowana strategia. Jak trafić w gust wymagającego klienta, który widział już wszystko, od designerskich długopisów, najlepszych cygar po trunki z każdej strony świata? Spokojnie, jest na to sposób.
Poniżej znajduje się kilka podpowiedzi, jak za pomocą dobrze dobranego upominku, wprawić odbiorcę w zachwyt, ale też nieco go zaintrygować. Kto powiedział, że biznes to tylko twarde negocjacje? Czas na odrobinę magii, która ociepli nawet najbardziej formalne relacje!
Zestaw na kreatywną przerwę w biurze
Wszyscy wiedzą, jak ważne są chwile relaksu w pracy. Taki “zestaw ratunkowy” może zawierać łamigłówki, gry logiczne, kolorowanki antystresowe oraz przybory do rysowania. Warto dodać do niego także książeczkę z inspirującymi ćwiczeniami na mindfulness lub koncentrację. Pomoże on klientom oderwać się na chwilę od codziennych obowiązków i zachować upragniony przez wszystkich work-life balance.
Eko-podróżny przybornik
Zawierający bambusowe sztućce, słomki ze stali nierdzewnej, bawełnianą torbę na zakupy, butelkę filtrującą wodę oraz lekki kocyk. Idealny dla kontrahentów, którzy często podróżują i dbają o środowisko. Może zostać wzbogacony imieniem obdarowanego lub subtelnym logo firmy.
Spersonalizowane kosze prezentowe
W worku św. Mikołaja nie może zabraknąć specjalnych przysmaków. W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się kosze prezentowe, które łączą w sobie wyjątkowe produkty gourmet, zamknięte w eleganckich opakowaniach, często o wielorazowym zastosowaniu. W świątecznej linii Christmas Moments marki Nobilia widać troskę o detale – od starannie dobranych smaków, aż po minimalistyczny, świąteczny design, który jest zasługą utalentowanej polskiej ilustratorki Martyny Wójcik-Śmierskiej. Efektem tych działań są wyrafinowane zestawy, które w subtelny sposób łączą klasykę z nowoczesnością.
Dekoracyjna metalowa Latarenka Wigilijna wypełniona słodkościami w wersji premium, Kuferek Święta w Winnicy z rzemieślniczym Cydrem Szara Reneta z Winnicy Wieliczka, kawą i słodyczami oraz drewniany Kufer Bursztynowy XMAS, który skrywa m.in. miód pitny Augustowski Późny to tylko część propozycji.
Pozostałe kosze wypełnione są klimatycznymi ozdobami oraz delikatesami – pralinami, pierniczkami, słodkimi bakaliami, aromatycznymi kawami i herbatami czy organicznymi trunkami, w tym winem Amarone czy nagradzanym na całym świecie ginem Magnolia od marki Heritage Gin. Upominki te oferują prawdziwy „gourmet experience” i to z możliwością personalizacji w postaci pieczęci lakowych, customizowanych wstążek, bilecików z rekomendacją ambasadorów oraz brandowanych czekoladek.
Biurowy mini ogródek
Może warto wprowadzić odrobinę zieleni do zawodowego życia klientów, obdarowując ich miniaturowym ogrodem? Stylowe skrzynki z ziołami z powodzeniem można hodować w biurze, a inteligentne doniczki z systemem samonawadniania świetnie sprawdzą się u zabieganych czy zapominalskich. Alternatywą jest las w słoiku – efektowny prezent, doskonale wpisujący się w ekologiczne trendy. Te propozycje, oprócz walorów estetycznych walorów, gwarantują także solidną dawkę tlenu.
Ceramika z lokalnej manufaktury
Ręcznie robione filiżanki, talerze lub wazony od lokalnych artystów wypierają powtarzalne produkty z sieciówek. Można je spersonalizować grawerem w postaci inspirującego przesłania czy logo firmy, co sprawi, że podarunek będzie unikalny. Dodatkowo wsparcie miejscowych rzemieślników jest ważne, bo podkreśla troskę o lokalną społeczność.
Wybór odpowiednich prezentów mikołajkowych to doskonała okazja, by zaskoczyć klientów czymś wyjątkowym, a jednocześnie zadbać o relacje biznesowe. Starannie dobrane upominki – od koszy pełnych wyrafinowanych smakołyków od marki Nobilia, po biurowe i podróżnicze akcesoria, czy ręcznie robioną ceramikę – pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. To sposób na budowanie więzi i wprowadzenie odrobiny ciepła oraz świątecznej magii do świata biznesu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.