Komunikaty PR

5 powodów, dla których warto wybrać większe mieszkanie

2020-01-31  |  08:15

Oferta deweloperów spełni oczekiwania każdego klienta. Kawalerki, mieszkania 2- i 3-pokojowe w powierzchni ok. 55 m kw., jak i przestronne – apartamenty do 126 m kw. – Wśród szukających mieszkania od dewelopera dostrzegamy grupę w wieku 25-35 lat, w tym między innymi pary lub młode rodziny. W takiej sytuacji warto pomyśleć o komforcie w przyszłości. Idealnie sprawdzą się lokale 2- lub 3-pokojowe powyżej 50 m kw. Funkcjonalne mieszkanie to poczucie dobrego wyboru – mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady. Osiedle powstaje u zbiegu ulic: Czarna Rola i Pasterska na poznańskich Winogradach. Drugi powód, dla którego warto wybrać większe mieszkanie, to wygoda. Dodatkowy pokój może stanowić miejsce na domowe biuro. Z kolei w momencie powiększenia się rodziny, ta przestrzeń stanie się pokojem dziecięcym. – Wiele zyskamy dzięki naszym pomysłom, ale podstawowa zasada jest prosta: im więcej przestrzeni, tym większe możliwości. Dlatego część mieszkań 3- i 4-pokojowych w naszej ofercie posiada ponad 70 m kw. – zaznacza Krystian Cebulski.

Ponadto przestronne mieszkanie w Poznaniu może stanowić alternatywę wobec lokum na przedmieściach. – Oczywiście dostrzegamy nowy trend życia na obrzeżach Poznania, ale z drugiej strony sporo rodzin nadal lubi wygodę miasta. Mieszkania w stolicy Wielkopolski nie tracą na wartości. Zainteresowanie jest spore zarówno wśród nabywców, jak i najemców. Większe mieszkanie to zabezpieczenie na przyszłość, w tym także finansowe – podkreśla inwestor osiedla Enklawa Winogrady.

W Poznaniu nie ma wielu inwestycji deweloperskich z dużym wyborem mieszkań powyżej 50 m kw. w cenie od 6800 zł brutto / m kw. Oferta przygotowana przez inwestora i biuro Enklawa Winogrady jest tak skrojona, że im większe mieszkanie, tym niższa cena jednostkowa za powierzchnię. To z kolei możliwość wynajmu dwóm, trzem osobom dzięki czemu zysk zwiększa się. Do dyspozycji klientów w Enklawie Winogrady są  mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchni od 49 do 126 m kw. Natomiast dla przedsiębiorców dostępny jest lokal handlowo – usługowy o powierzchni 201,45 m kw., ponieważ ta część Poznania, bardzo popularna, będzie dobrym miejscem na biznes. Na osiedlu powstaną dodatkowe udogodnienia, jak: 192 miejsca parkingowe, trzy rowerownie, plac zabaw. Deweloper proponuje wyższy standard części wspólnych wewnątrz każdego z budynków. Inwestycja cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ ponad połowa mieszkań znalazła swoich nabywców. Według harmonogramu, prace budowlane zostaną zakończone w IV kwartale 2020 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.