Acer wjeżdża do Polski z marką Xplova
bn sales
ul. Mickiewicza 17/6
10-508 Olsztyn Olsztyn
kontakt|bn-sales.pl| |kontakt|bn-sales.pl
603 742 641
www.bn-sales.pl
Acer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodzi na polski rynek sportowy. Oferta marki Xplova skierowana jest do kolarzy, a za dystrybucję odpowiada firma bn sales.
Marka Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnego sprzętu dla kolarzy. Jej flagowymi produktami są komputery rowerowe, interaktywne trenażery oraz aplikacje do realizacji inteligentnych treningów zarówno w trasie, jak i stacjonarnie.
Produkty Xplova są obecnie sprzedawane w 24 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Afryce oraz Azji. Polska będzie dla firmy pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Z kolei pierwszym produktem, który trafi do polskich sklepów, będzie trenażer NOZA S. Jak zapowiada jednak producent, na ten rok zaplanowano jeszcze kolejne premiery, m.in. nowego modelu komputera rowerowego.
W 2015 r. właścicielem marki Xplova został Acer, jeden z liderów światowego rynku IT. Informatyczny gigant już od wielu lat obecny jest w branży sportowej, m.in. w Formule 1. W latach 2003-2012 Acer był sponsorem zespołu Ferrari, a obecnie jest partnerem technologicznym Alfy Romeo.
Za wprowadzenie Xplova do Polski i działania marketingowe odpowiada Bloomnet Interactive. Dystrybucją produktów zajmuje się należąca do agencji marka bn sales.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.