Komunikaty PR

Adam Kołodziejczyk laureatem Hermesa Handlowego

2020-10-06  |  15:00
Biuro prasowe

30 września 2021 r. odbyła się XXII Gala „Poradnika Handlowca”, podczas której Wydawnictwo uhonorowało najwybitniejsze postaci ze świata FMCG. Wśród laureatów prestiżowej nagrody wyróżniony został Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland, otrzymując nagrodę Hermesa Handlowego w kategorii „Osobowość handlu”.

 

Od 2005 roku rokrocznie Kapituła Hermesów Handlowych honoruje najbardziej wyróżniających się handlowców oraz firmy ze świata branży FMCG. Przyznawane przez Wydawnictwo statuetki to specjalna nagroda dla osób, które odegrały szczególną rolę w polskim handlu.  

 

„Kapituła postanowiła uhonorować wkład Pana Adama Kołodziejczyka w dynamiczny rozwój sieci Super-Pharm, która na przestrzeni lat stała się jednym z liderów na rynku drogerii w Polsce. Laureat cenne doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w PepsiCo, Reckitt Benckiser, Danone i Sephorze. Od ponad 3 lat jest Prezesem Super-Pharm, a sieć pod jego przewodnictwem pozostaje synonimem jakości i rzetelności – zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych.” (źródło: poradnikhandlowca.com.pl).

 

Historia Super-Pharm sięga lat sześćdziesiątych, kiedy to kanadyjski farmaceuta, Murray Koffler, założył pierwszą aptekę rozbudowaną o segmenty drogerii i perfumerii. To unikalne, nieznane dotąd połączenie okazało się na tyle dużym sukcesem, że już w 2003 roku, sieć liczyła ponad 900 punktów działających pod nazwą Shoppers Drug Mart. Nazwa Super-Pharm to pomysł syna założyciela marki, który w 1978 wprowadził koncept drugstore do Izraela, niedługo potem zajmując pozycję lidera rynku. Do Polski, Super-Pharm zawitał w maju 2001 roku, rozkochując w sobie Warszawiaków. Obecnie, na terenie naszego kraju działa aż 77 placówek, których wysoce rozbudowana oferta już od 20 lat przyciąga zadowolonych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.