Adam Kołodziejczyk laureatem Hermesa Handlowego
30 września 2021 r. odbyła się XXII Gala „Poradnika Handlowca”, podczas której Wydawnictwo uhonorowało najwybitniejsze postaci ze świata FMCG. Wśród laureatów prestiżowej nagrody wyróżniony został Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland, otrzymując nagrodę Hermesa Handlowego w kategorii „Osobowość handlu”.
Od 2005 roku rokrocznie Kapituła Hermesów Handlowych honoruje najbardziej wyróżniających się handlowców oraz firmy ze świata branży FMCG. Przyznawane przez Wydawnictwo statuetki to specjalna nagroda dla osób, które odegrały szczególną rolę w polskim handlu.
„Kapituła postanowiła uhonorować wkład Pana Adama Kołodziejczyka w dynamiczny rozwój sieci Super-Pharm, która na przestrzeni lat stała się jednym z liderów na rynku drogerii w Polsce. Laureat cenne doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w PepsiCo, Reckitt Benckiser, Danone i Sephorze. Od ponad 3 lat jest Prezesem Super-Pharm, a sieć pod jego przewodnictwem pozostaje synonimem jakości i rzetelności – zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych.” (źródło: poradnikhandlowca.com.pl).
Historia Super-Pharm sięga lat sześćdziesiątych, kiedy to kanadyjski farmaceuta, Murray Koffler, założył pierwszą aptekę rozbudowaną o segmenty drogerii i perfumerii. To unikalne, nieznane dotąd połączenie okazało się na tyle dużym sukcesem, że już w 2003 roku, sieć liczyła ponad 900 punktów działających pod nazwą Shoppers Drug Mart. Nazwa Super-Pharm to pomysł syna założyciela marki, który w 1978 wprowadził koncept drugstore do Izraela, niedługo potem zajmując pozycję lidera rynku. Do Polski, Super-Pharm zawitał w maju 2001 roku, rozkochując w sobie Warszawiaków. Obecnie, na terenie naszego kraju działa aż 77 placówek, których wysoce rozbudowana oferta już od 20 lat przyciąga zadowolonych klientów.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.