Komunikaty PR

Adyen i Grupa BMW rozszerzają partnerstwo w zakresie technologii płatniczych

2024-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Rozszerzenie partnerstwa między Adyen a Grupą BMW jest wynikiem udanej globalnej współpracy w obszarze e-commerce, w ramach której Adyen opracował spersonalizowane rozwiązania płatnicze spełniające wymagania Grupy BMW, związane z budowaniem zaangażowania klientów oraz kreowaniem ich doświadczeń zakupowych.

Integracja rozwiązań w punktach sprzedaży (POS) z ekosystemem BMW sprawia, że Grupa BMW może zapewnić bezproblemowe i najwyższej klasy doświadczenia płatnicze, również offline, swoim klientom w BMW Welt i Muzeum BMW.

Adyen od kilku lat jest partnerem płatniczym dla globalnego e-commerce Grupy BMW w 36 krajach. Przetwarza płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Malezja, Singapur, Korea Płd., Japonia i Brazylia. Firma korzysta z globalnie ustandaryzowanej platformy Adyen, ale może również spełniać indywidualne wymagania lokalnych rynków Grupy BMW i oferować preferowane metody płatności w każdym przypadku. Dla klientów BMW dostępnych jest także wiele innych metod płatności, jak np. iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.

 – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że po trwającej kilka lat udanej współpracy na prawie wszystkich rynkach, na których działa BMW, możemy zrobić kolejny krok i zaoferować nowoczesne oraz płynne doświadczenia płatnicze klientom w Muzeum BMW i BMW Welt. W ramach platformy Adyen mamy dostęp do wszystkich informacji oraz danych z różnych kanałów w jednym miejscu – mówi Alexa von Bismarck, Prezes EMEA w Adyen.

Celem współpracy z Adyen jest możliwość dostarczania klientom BMW bezproblemowego i globalnie spójnego doświadczenia płatniczego klasy premium. Uruchomienie przetwarzania płatności w punkcie sprzedaży w BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium niesie wiele korzyści wynikających z połączenia kanałów online i offline (na przykład zintegrowane raportowanie). Adyen oferuje innowacyjne funkcje, takie jak zintegrowane narzędzia analityczne oraz podgląd transakcji w czasie rzeczywistym, które umożliwiają Grupie BMW zrozumienie preferencji płatniczych klientów, a w efekcie podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych. W planach jest wprowadzenie kolejnych metod płatności w obszarze POS, dzięki czemu wkrótce będzie można płacić stacjonarnie za pośrednictwem Apple Pay i Google Pay.Adyen posiada długą historię współpracy z wiodącymi globalnymi markami. Rozszerzenie partnerstwa z Grupą BMW podkreśla zaufanie do Adyen, w tym przypadku także branży motoryzacyjnej, w zakresie opracowywania spersonalizowanych rozwiązań płatniczych oraz dostarczania innowacyjnych technologii.

 

O Adyen 

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein Biuro prasowe
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym
Finanse Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?
2025-03-03 | 10:25

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Dlaczego niektórzy inwestorzy wybierają handel z tzw. siatką zleceń? Ponieważ grid trading jest zautomatyzowany, co pozwala w pewnym stopniu ułatwić codzienny handel.
Finanse Po ludzku o PIT-8C
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.