Aflofarm po raz trzeci nagrodzony przez magazyn Forbes
Aflofarm Farmacja Polska został nagrodzony przez magazyn Forbes plasując się po raz drugi na 1. miejscu w Rankingu Firm Rodzinnych Forbesa w kategorii firmy z przychodem powyżej 100 mln zł w województwie łódzkim. Przyznana nagroda jest uhonorowaniem ponad 32-letniej działalności w zakresie farmacji, profilaktyki, ochrony zdrowia i życia Polaków.
19 października podczas Forum Firm Rodzinnych Forbesa dla firm z województw łódzkiego oraz świętokrzyskiego i gali wieńczącej wydarzenie, które miały miejsce w Fabryce Wełny Hotel & SPA w Pabianicach odbyło się również uroczyste wręczenie nagród dla firm z przychodem powyżej 100 mln zł w województwie łódzkim.
Wśród laureatów znalazł się Aflofarm Farmacja Polska, założony 32 lata temu przez Andrzeja Furmana. Od ponad 10 lat jest zarządzany przez jego synów: Jacka, Wojciecha i Tomasza.
Pabianicka firma została nagrodzona pierwszym miejscem we wspomnianym rankingu już po raz drugi – pierwszy raz zaszczytne miejsce nadano jej w 2019 roku. Wcześniej też miesięcznik Forbes – w 2018 r. przyznał Aflofarmowi wyróżnienie dla firmy odpowiedzialnej społecznie. Aflofarm Farmacja Polska od ponad 32 lat konsekwentnie działa w zakresie farmacji, profilaktyki, ochrony zdrowia i życia pacjentów w Polsce i na ponad 30 zagranicznych rynkach. To jedna z najszybciej rozwijających się firm farmaceutycznych na rynku polskim, w portfolio znajduje się ponad 200 różnych leków – Rx – na preskrypcję oraz OTC - dostępnych bez recepty. Firma zatrudnia ok. 1200 osób – w tym całe rodziny, jest jednym z najważniejszych pracodawców w województwie łódzkim i stale poszerza swoje struktury.
- Od lat budujemy Aflofarm na kanwie istotnych wartości, wśród których priorytetem jest zdrowie. Dbamy o życie, zdrowie i komfort pacjentów, oferując specjalistyczne leki Rx i OTC. Jestem dumny, że firma, którą prowadzę z braćmi tak prężnie się rozwija i dostarcza na polski, i zagraniczne rynki produkty najwyższej jakości oraz pożądanej skuteczności – mówi Jacek Furman, prezes zarządu Aflofarmu. – Jestem także szczęśliwy, że jako firma rodzinna stanowimy dobry przykład – jak rozwijać biznes. Jesteśmy rodziną i zgranym teamem, który wytrwale dąży do obranych celów – dodaje.
Podczas Forum Firm Rodzinnych Forbesa przedstawiciele polskich rodzinnych biznesów poruszali tematykę odbudowy w po-pandemicznej rzeczywistości, rentowności wobec wyzwań jakimi są m.in. rosnące koszty surowców, energii, pracy, czy przerwane łańcuchy dostaw lub inflacja. Głos w dyskusji zabrał Andrzej Furman, założyciel Aflofarmu.
Nastawiony na ciągły rozwój Aflofarm, nie zapomina także o odpowiedzialności społecznej, która na nim spoczywa. Stojąc po stronie zdrowia, firma inicjuje i angażuje się za sprawą dwóch własnych fundacji – My Kochamy Pabianice i Fundacji Aflofarm - w szereg działań, które mają przyczynić się do promocji zdrowia, wdrażania zdrowych nawyków, edukacji prozdrowotnej i podnoszenia komfortu życia mieszkańców rodzinnych Pabianic lub okolic. W tym między innymi tworząc przekrojowe raporty („Polacy rok po wybuchu pandemii SARS-CoV-2”), ogólnokrajowe kampanie prozdrowotne („Nie Spal się na Starcie”), czy wspierające farmaceutów („Po pierwsze farmaceuta”) – za które odpowiada Fundacja Aflofarm, czy m.in. wsparcie rewitalizacji pabianickiego Mauzoleum Kindlerów kwotą 800 tys. zł, przekazaniem respiratorów, specjalistycznego sprzętu i łóżek do pabianickiego szpitala, organizacją bali, kolacji charytatywnych na cele lokalne – za którymi stoi My Kochamy Pabianice.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.