Agencja kreatywna ABC4Brands najemcą The Park Warsaw
Nowoczesny kampus biurowy The Park Warsaw poszerza listę najemców. Do ich grona dołączyła agencja reklamowa ABC4Brands, która zajmie ponad 500 mkw. powierzchni w budynku B1. To pierwsza tego typu firma z branży kreatywnej, która wynajmie przestrzeń biurową w warszawskim kompleksie zarządzanym przez White Star Real Estate.
ABC4Brands to polska agencja marketingowa, która od 25 lat zdobywa uznanie branży reklamowej. Wraz z rozwojem marki, firma zdecydowała się przenieść swoje biuro do kompleksu The Park Warsaw, gdzie zajmie ponad 500 mkw. powierzchni.
The Park Warsaw to nie tylko nowoczesny kompleks biurowy, to także inspirująca przestrzeń, która pobudza wyobraźnię i motywuje do działania. Dzięki profesjonalnej obsłudze i elastyczności White Star Real Estate znaleźliśmy tu idealne miejsce dla naszej firmy. Jestem przekonany, że The Park Warsaw będzie sprzyjał naszej kreatywności i efektywności, a także wesprze rozwój naszej agencji i wzmocni jej pozycję na rynku – mówi Tomasz Frątczak, CEO ABC4Brands.
Przeniesienie biura ABC4Brands do The Park Warsaw zaplanowane jest na IV kwartał 2023 roku.
Powitanie w gronie najemców agencji kreatywnej ABC4Brands to kolejny ważny krok również w rozwoju naszego nowoczesnego kampusu biurowego. ABC4Brands jest bowiem pierwszą firmą z branży reklamowej, która wybrała The Park Warsaw na swoją przestrzeń biurową. Jesteśmy pewni, że współpraca przyniesie wzajemne korzyści i razem będziemy tworzyć innowacyjne środowisko biznesowe nie tylko w zakresie employer brandingu – mówi Bartosz Prytuła, Managing Partner w White Star Real Estate.
The Park Warsaw to nowoczesny kampus biurowy zlokalizowany na warszawskich Włochach. Inwestycja docelowo będzie się składać z 12 budynków biurowych klasy A. Unikatowa architektura otoczona bujną zielenią oraz liczne udogodnienia sprzyjają tworzeniu komfortowych warunków pracy. Kompleks zarządzany przez White Star Real Estate został zrealizowany zgodnie ze strategią zarządcy, której głównym założeniem jest najwyższej jakości budownictwo i projektowanie zgodne z certyfikacją BREEAM.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.