Agfa na dłużej w warszawskim kompleksie Oxygen Park
Agfa-Gevaert Group, wiodąca firma w dziedzinie technologii obrazowania, przedłużyła najem powierzchni biurowej w Oxygen Park. Firma związana jest z warszawskim kompleksem od 2014 r., a na mocy nowej umowy pozostanie w nim przez kolejne 6 lat. Siedziba polskiego oddziału Agfa zajmuje ponad 1 160 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na 3. piętrze budynku B.
Grupa Agfa-Gevaert opracowuje, produkuje i dystrybuuje szeroką gamę analogowych i cyfrowych systemów obrazowania oraz rozwiązań informatycznych, głównie dla przemysłu poligraficznego i sektora opieki zdrowotnej, a także do określonych zastosowań przemysłowych. Firma posiada ponad 150-letnią historię i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w swojej branży.
– Jako właściciel i zarządca budynków biurowych stale analizujemy trendy rynkowe, oczekiwania najemców i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają dostosować nasze obiekty do zmieniających się potrzeb. Nie inaczej jest w przypadku Oxygen Park, który to kompleks stale udoskonalamy, aby oferował możliwie najbardziej komfortowe środowisko do pracy. Cieszymy się, że te działania przynoszą efekty w postaci przedłużania umów przez naszych wieloletnich najemców. To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak renomowana globalna firma jak Agfa nam zaufała i zdecydowała się kontynuować współpracę z Oxygen Park – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Siedziba polskiego oddziału Grupy Agfa-Gevaert mieści się na 3. piętrze budynku B w Oxygen Park i obejmuje powierzchnię ponad 1 160 mkw. W procesie negocjacji nowej umowy najemcy doradzali eksperci firmy Colliers.
– Zmiana stylu pracy w stronę hybrydowego spowodowała potrzebę rearanżacji wielu biur. Podobną potrzebę miała grupa Agfa-Gevaert. Dzięki wynegocjowanemu budżetowi na fit-out najemca będzie mógł cieszyć się nową powierzchnią, dostosowaną do oczekiwań pracowników – skomentował Robert Romanowski, Senior Associate, Dział Powierzchni Biurowych, Colliers.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Agfa, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Certis Belchim, DiaSorin, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Sodexo, Nieruchomości Plus czy Toshiba Global Commerce Solutions.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.