Agfa na dłużej w warszawskim kompleksie Oxygen Park
Agfa-Gevaert Group, wiodąca firma w dziedzinie technologii obrazowania, przedłużyła najem powierzchni biurowej w Oxygen Park. Firma związana jest z warszawskim kompleksem od 2014 r., a na mocy nowej umowy pozostanie w nim przez kolejne 6 lat. Siedziba polskiego oddziału Agfa zajmuje ponad 1 160 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na 3. piętrze budynku B.
Grupa Agfa-Gevaert opracowuje, produkuje i dystrybuuje szeroką gamę analogowych i cyfrowych systemów obrazowania oraz rozwiązań informatycznych, głównie dla przemysłu poligraficznego i sektora opieki zdrowotnej, a także do określonych zastosowań przemysłowych. Firma posiada ponad 150-letnią historię i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w swojej branży.
– Jako właściciel i zarządca budynków biurowych stale analizujemy trendy rynkowe, oczekiwania najemców i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają dostosować nasze obiekty do zmieniających się potrzeb. Nie inaczej jest w przypadku Oxygen Park, który to kompleks stale udoskonalamy, aby oferował możliwie najbardziej komfortowe środowisko do pracy. Cieszymy się, że te działania przynoszą efekty w postaci przedłużania umów przez naszych wieloletnich najemców. To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak renomowana globalna firma jak Agfa nam zaufała i zdecydowała się kontynuować współpracę z Oxygen Park – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Siedziba polskiego oddziału Grupy Agfa-Gevaert mieści się na 3. piętrze budynku B w Oxygen Park i obejmuje powierzchnię ponad 1 160 mkw. W procesie negocjacji nowej umowy najemcy doradzali eksperci firmy Colliers.
– Zmiana stylu pracy w stronę hybrydowego spowodowała potrzebę rearanżacji wielu biur. Podobną potrzebę miała grupa Agfa-Gevaert. Dzięki wynegocjowanemu budżetowi na fit-out najemca będzie mógł cieszyć się nową powierzchnią, dostosowaną do oczekiwań pracowników – skomentował Robert Romanowski, Senior Associate, Dział Powierzchni Biurowych, Colliers.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Agfa, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Certis Belchim, DiaSorin, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Sodexo, Nieruchomości Plus czy Toshiba Global Commerce Solutions.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.