Agfa na dłużej w warszawskim kompleksie Oxygen Park
Agfa-Gevaert Group, wiodąca firma w dziedzinie technologii obrazowania, przedłużyła najem powierzchni biurowej w Oxygen Park. Firma związana jest z warszawskim kompleksem od 2014 r., a na mocy nowej umowy pozostanie w nim przez kolejne 6 lat. Siedziba polskiego oddziału Agfa zajmuje ponad 1 160 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na 3. piętrze budynku B.
Grupa Agfa-Gevaert opracowuje, produkuje i dystrybuuje szeroką gamę analogowych i cyfrowych systemów obrazowania oraz rozwiązań informatycznych, głównie dla przemysłu poligraficznego i sektora opieki zdrowotnej, a także do określonych zastosowań przemysłowych. Firma posiada ponad 150-letnią historię i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w swojej branży.
– Jako właściciel i zarządca budynków biurowych stale analizujemy trendy rynkowe, oczekiwania najemców i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają dostosować nasze obiekty do zmieniających się potrzeb. Nie inaczej jest w przypadku Oxygen Park, który to kompleks stale udoskonalamy, aby oferował możliwie najbardziej komfortowe środowisko do pracy. Cieszymy się, że te działania przynoszą efekty w postaci przedłużania umów przez naszych wieloletnich najemców. To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak renomowana globalna firma jak Agfa nam zaufała i zdecydowała się kontynuować współpracę z Oxygen Park – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Siedziba polskiego oddziału Grupy Agfa-Gevaert mieści się na 3. piętrze budynku B w Oxygen Park i obejmuje powierzchnię ponad 1 160 mkw. W procesie negocjacji nowej umowy najemcy doradzali eksperci firmy Colliers.
– Zmiana stylu pracy w stronę hybrydowego spowodowała potrzebę rearanżacji wielu biur. Podobną potrzebę miała grupa Agfa-Gevaert. Dzięki wynegocjowanemu budżetowi na fit-out najemca będzie mógł cieszyć się nową powierzchnią, dostosowaną do oczekiwań pracowników – skomentował Robert Romanowski, Senior Associate, Dział Powierzchni Biurowych, Colliers.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Agfa, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Certis Belchim, DiaSorin, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Sodexo, Nieruchomości Plus czy Toshiba Global Commerce Solutions.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Ceny ofertowe nowych mieszkań – listopad 2024 (wstępne dane)
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.