Komunikaty PR

Agrii Polska klientem agencji N42

2024-01-19  |  12:00
Biuro prasowe

Agrii Polska wybrała agencję N42 jako partnera do prowadzenia działań z zakresu public relations. Agencja N42 będzie odpowiedzialna za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla firmy Agrii Polska, lidera w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem.

Zespół N42 podejmie się opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla jednego z brandów z portfolio Agrii Polska, rozpoczynając tym samym współpracę z klientem.

Agrii Polska, jeden z największych producentów w branży agro w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 27-lecie istnienia. Firma wspiera rolników na wszystkich etapach ich działalności, oferując fachowe doradztwo i wysokiej jakości produkty. To osiągnięcie jest rezultatem kompleksowej, eksperckiej wiedzy, którą firma zdobywa dzięki ciągłym inwestycjom w badania i rozwój, oraz podnoszeniu kompetencji swojego zespołu, który liczy już ponad 300 osób.

W ramach współpracy z Agrii Polska, agencja N42 planuje nie tylko skoncentrować się na komunikacji z mediami, ale także dostarczyć wartościowy content komunikacyjny. Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z Działu Komunikacji Produktowej, pod nadzorem Macieja Sztupek, będą kierować działaniami dla klienta. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, doświadczony Senior Graphic Designer.

N42 to 27-osoowa agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, obecna na polskim rynku od 18 lat. Zespół Agencji składa się z doświadczonych ekspertów, którzy współpracują z klientami w obszarze prowadzenia kompleksowych działań komunikacyjnych. Centrala firmy znajduje się w Warszawie, a oddział w Bydgoszczy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA Biuro prasowe
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.