Akcje Atomic Jelly zadebiutowały na NewConnect!
Akcje Atomic Jelly, producenta i wydawcy gier komputerowych z Grupy PlayWay, zadebiutowały w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Atomic Jelly jest 374 spółką notowaną na NewConnect oraz trzecim tegorocznym debiutantem. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 2.582.500 akcji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełniła Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.
- Cieszymy się, że rozpoczynamy ten rok realizując jeden z naszych najważniejszych celów. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania dwóch tytułów już teraz cieszących się sporym zainteresowaniem wśród graczy, czyli Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Równolegle prowadzimy zaawansowane prace nad kilkoma obiecującymi preprodukcjami. Pierwsze szczegóły ujawnimy już w pierwszej połowie tego roku. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.
W procesie upublicznienia Atomic Jelly spółkę wspierał Autoryzowany Doradca Abistema Kancelaria Doradcza sp. z o.o.
Obecnie spółka z grupy PlayWay koncentruje się na dwóch produkcjach typu symulator – Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry o rozbudowanej grafice odbywa się w kosmosie na orbitach trzech planet: Marsa, Ziemi i Księżyca, a także na ich powierzchni, gdzie gracz porusza się w stanie nieważkości. Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem gry jest naprawa i modyfikacja ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu narzuconych zadań. Jednocześnie zadaniem graczy będzie pokonanie wymagających i często niebezpiecznych tras Ameryki Południowej.
Premiery obu gier zaplanowane zostały na 2021 rok.
W 2019 roku w ramach kampanii crowdfundingowej Atomic Jelly pozyskało od inwestorów 2,4 mln zł. Obecnie poznańska spółka dysponuje finansowaniem zabezpieczającym realizację bieżących a także zapowiedzianych tytułów.
Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. – W ramach działalności naszej firmy zamierzamy wydawać wszystkie swoje produkcje także w wersji na popularne konsole nowej generacji, po to aby nasze projekty były dostępne dla jak największej grupy odbiorców – komentuje Bartosz Rakowski. Atomic Jelly posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich autorskich tytułów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.