Aktywne ferie z Sokolikami
Sokoliki to linia przekąsek mięsnych, stworzona przez firmę Sokołów z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty wyróżnia czysty skład, delikatny smak i wysoka zawartość pełnowartościowego białka. Dzięki temu doskonale wpisują się w potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży, a jednocześnie spełniają oczekiwania rodziców, dla których ważna jest gwarancja wysokiej jakości. Firma Sokołów dba o stały rozwój tej linii, między innymi poprzez wprowadzanie ciekawych nowości, a także poszerzanie kanałów dystrybucji. Sprzedaż wyrobów marki Sokoliki dynamicznie rośnie. Obecnie, w kategorii markowych przekąsek mięsnych dla dzieci, udział sprzedaży tych produktów w masie wynosi aż 76%.
Ponadto Sokołów działając zgodnie ze swoją strategią społecznej odpowiedzialności, zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej oraz edukuje na temat pełnowartościowej diety, która jest niezbędnym elementem zdrowego trybu życia. Przykładem takich działań jest turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego Sokołów jest sponsorem. Teraz, w czasie zimowych ferii, firma zaangażowała się jako partner w dwie kolejne inicjatywy.
W ramach Projektu Zima, marka Sokoliki jest obecna na czterech stokach województwa śląskiego. Firma Sokołów przygotowała wiele ciekawych gier i zabaw sportowych, a także konkursów z nagrodami. Każdy weekend Projektu Zima jest pełen smacznego, wartościowego jedzenia, przy jednoczesnej porcji wiedzy kulinarnej, którą zapewniają znani szefowie kuchni: Sebastian Olma, Piotr Kucharski oraz Tomasz Leśniak. Trasa Projektu Zima obejmuje takie miejscowości jak Wisła, Ustroń oraz Szczyrk.
Bezpieczna Zima to z kolei akcja, w której Sokoliki, Radio ZET oraz GOPR łączą siły, by przypominać o zasadach panujących na stokach. W strefie Sokołowa można skorzystać z wielu atrakcji, m.in. slalomu narciarskiego z przeszkodami od Sokolika, a w food trucku na entuzjastów sportów zimowych czekają
pożywne przekąski. Na liście przystanków Bezpiecznej Zimy znalazły się Ustroń, Brenna, Istebna, Wisła oraz Szczyrk. Akcja będzie trwać do ostatniego weekendu lutego.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.