Komunikaty PR

AkzoNobel podpisał Deklarację Różnorodności i Włączania

2020-11-12  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania Inf.pras. ( 0.71 MB )

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, w ramach obchodów Światowego Dnia Wartości, podpisał Deklarację Różnorodności i Włączania (Diversity & Inclusion) przygotowaną przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL Poland).

Wśród najważniejszych punktów Deklaracji znalazły się te dotyczące kreowania otwartego środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy i osoby współpracujące, mają szanse na pełne wykorzystanie swojego potencjału; a także wspierania i wdrażania zasad równego traktowania. Dla AkzoNobel, wielokulturowej organizacji również w Polsce, zarządzanie różnorodnością i angażowanie wszystkich grup wewnątrz organizacji to nadrzędny cel w działalności biznesowej i społecznej.

Podpisanie Deklaracji jest ważnym, symbolicznym gestem, który jeszcze mocniej uwypukla wartości, zgodnie z którymi działamy w Polsce i na świecie – mówi Inga Wrońska, Site Lead GBS Warszawa, AkzoNobel. – Choć sama inicjatywa związana jest z ABSL, w AkzoNobel każdy pracownik, niezależnie od wyznania, przekonań czy orientacji seksualnej, traktowany jest z równym szacunkiem i stanowi integralną część organizacji – podkreśla.

Jak podaje AkzoNobel, wśród osób zatrudnionych przez firmę w Polsce 48% stanowią kobiety, 52% mężczyźni (na stanowiskach managerskich: 48,5% kobiet, 51,5% mężczyzn), pochodzący z 20 krajów i pracujący w 15 językach. Producent od wielu lat prowadzi wewnętrzne szkolenia oraz programy edukujące pracowników m.in. w zakresie różnic międzykulturowych i promuje atmosferę równości i wzajemnego szacunku. – Jesteśmy dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwem, a każdy z pracowników jest ambasadorem naszej marki. W naszej firmie każdy ma więc głos. Rozmawiamy otwarcie o tym, które z obowiązujących zasad są dobre, a które warto jeszcze poprawić, aby lepiej odpowiadały na zmieniające się potrzeby i sytuację wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Każdy też może i powinien reagować na wszelkie niepokojące sygnały przy pomocy opracowanych w tym celu narzędzi – podkreśla Inga Wrońska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.