Komunikaty PR

Amki Superfoods - nowa marka Unitop wchodzi na rynek

2020-04-08  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38@pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.55 MB )

Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, są źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika oraz są bezglutenowe. Nowość jest dostępna w czterech wariantach smakowych – każdy w unowocześnionej formie podania! Nowe produkty już niedługo będą dostępne na półkach sklepowych.

Marka Amki Superfoods jest kierowana przede wszystkim do konsumenta, który potrzebuje szybkiej, zdrowszej alternatywy codziennych przekąsek czy słodyczy i szuka dodatkowych benefitów z kupowanego produktu, takich jak korzystne właściwości sezamu i zbóż, a przy tym wybiera nowoczesny i bardzo wygodny format. Sam sezam jest bogatym źródłem błonnika, witamin i minerałów, a także przeciwutleniaczy i fitosteroli. Wszystkie warianty smakowe są również wartościowym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu produkty wpisują się w kategorię „superfood”. Dodatkowe właściwości zapewniają dodatki:

  • gryka – jest bogatym źródłem błonnika, witamin z grupy B i magnezu, a także żelaza, cynku, miedzi, potasu oraz fosforu;
  • jagły – gwarantują obecność cennych aminokwasów: metioniny, leucyny i izoleucyny. Zawiera także fosfor, żelazo i cynk;
  • quinoa – jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, wielu witamin i składników mineralnych. Co więcej, zawiera wyjątkowo dużą ilość flawonoidów, dzięki którym ma właściwości antyoksydacyjne;
  • amarantus – to bogate źródło żelaza, a także składników mineralnych: wapnia, magnezu, fosforu, potasu.

W displayu znajduje się 18 sztuk danego wariantu. Nowe batony świetnie sprawdzą się umieszczone na półkach przy kasie sklepowej jako produkt impulsowy lub na półce z przekąskami czy produktami prozdrowotnymi, dzięki ich korzystnym właściwościom.

Amki Superfoods wyróżniają się także innowacyjną formą podania. Każdy baton składa się ze złączonych trzech plasterków sezamowych, które można spożyć w całości lub rozdzielić je na pojedyncze części – w zależności od upodobań. Co równie ważne, cechują się chrupkością i są przy tymi bardziej miękkie niż standardowe sezamki – jak wykazały wewnętrzne badania, to cechy, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę. Delikatną słodycz zapewnia obecność naturalnego pszczelego miodu wielokwiatowego. Producent zarejestrował patent na tę linię produktów.

Według badań wzrost kategorii batonów z ziarnami i specjalistycznych jest szczególnie istotny dla branży i w 2019 roku wyniósł aż 11% względem roku ubiegłego[1]. Najwyższa dynamika wzrostu sprzedaży dotyczy przekąsek z ziarnami (lub orzechami), które zawierają wartości odżywcze oraz są nieprzetworzone lub o niskim współczynniku przetworzenia – niemal 12,5% (wzrost wartościowy)[2]. Amki Superfoods to linia produktów, która nie tylko odpowiada na powyższe zapotrzebowanie rynku, ale w równym stopniu dostosowuje się do światowych trendów i oczekiwań ostatecznego konsumenta.

- Kategoria batonów szybko się rozwija, dlatego zdecydowaliśmy się osadzić w niej naszą markę i tym samym zaoferować nowe, unikatowe produkty jej odbiorcom. Konsument szuka obecnie przekąski według dominujących, globalnych megatrendów żywieniowych. Chce produktu poręcznego, szybkiego, natychmiastowego, ale jednocześnie zdrowszego, dającego dodatkowe benefity funkcjonalne i opartego na prostych składnikach. Sięgając po Amki Superfoods dostaje nowoczesną, innowacyjną przekąskę z prostym składem, o korzystnych właściwościach odżywczych przewyższających większość popularnych słodkich przekąsek. Na opakowaniu znajdzie przedstawione w klarowny sposób potrzebne dla siebie informacje, między innymi wskazanie na korzystne wartości. Przy tym jest ono wygodne i przyjazne dla środowiska oraz nadaje się do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

 


[1] ”M. Cyganiak, „Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce. Trendy i prognozy”, Nielsen 2020.

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć