Komunikaty PR

Andrzej Wodzyński z nagrodą Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości.

2024-12-06  |  01:00

Grupa Tubądzin, jako wiodący producent reprezentujący branżę ceramiczną, została zaproszona do uczestnictwa w II Kongresie Biznes Polska Świat. To wydarzenie, koncentrujące się wokół przyszłości polskiej gospodarki i społeczeństwa w globalnej perspektywie. Dyskusje w ramach kongresu skupiły się wokół trzech bloków tematycznych: Global Economy, Tech & AI oraz Education & Social Impact.

 

Do udziału w Kongresie została zaproszona również Grupa Tubądzin. Jej przedstawiciel – Wiceprezes Zarządu Amadeusz Kowalski – wziął udział w panelu dyskusyjnym pt.  „Czy polska dyplomacja jest skutecznym wsparciem dla polskich firm? Ekspansja polskiego biznesu”. W gronie ekspertów i liderów polskich przedsiębiorstw omówiono wyzwania, jakie stoją przed rodzimymi firmami, dążącymi do zdobywania nowych rynków międzynarodowych. W swojej wypowiedzi podkreślił znaczenie wsparcia państwa dla branży ceramicznej, która zmaga się z nieuczciwą konkurencją, m.in. ze strony firm stosujących dumpingowe praktyki.

 

– Branża ceramiczna, o której bez cienia przesady można powiedzieć, że jest chlubą polskiej gospodarki, potrzebuje konkretnych działań ze strony ustawodawcy – na przykład wsparcia z nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez przedsiębiorstwa produkcyjne ulokowane w Indiach – przekonuje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Roundtable Przedsiębiorców

 

Oprócz udziału w panelu dyskusyjnym na temat roli dyplomacji w kontekście rozwoju polskiej gospodarki, Grupa Tubądzin została zaproszona do zamkniętego spotkania dla przedsiębiorców. Tzw. roundtable zorganizowano z myślą o rozmowie na temat wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami i o sformowaniu postulatów, jakiego wsparcia, rozwiązań i możliwości działania oczekują, aby tworzyć silną polską gospodarkę.

 

– Cieszy nas, że przedstawiciele rządowych instytucji zapraszają przedsiębiorstwa 'do stołu', chcą nas słuchać i rozmawiać. To bardzo obiecujący sygnał, który pozwala wierzyć, że wspólnymi siłami uda się wypracować skuteczne mechanizmy ochrony i promocji polskich marek za granicą – dodaje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Nagroda Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości

 

Zwieńczeniem II Kongresu Biznes Polska i Świat było przyznanie Andrzejowi Wodzyńskiemu, właścicielowi i założycielowi Grupy Tubądzin, nagrody Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości. - Założyciel i właściciel firmy jest przedsiębiorcą przez wielkie „P”. Regularnie wspiera lokalną społeczność, a także angażuje się w wielkie ogólnopolskie przedsięwzięcia, organizowane wspólnie przez polski biznes; wspiera kulturę, promuje artystów, blisko z nimi współpracując i integrując ich prace z designem produktu. Marka znana jest na ponad 70 rynkach zagranicznych i bez wątpienia promuje produkty z napisem „made in Poland” – uzasadniali organizatorzy Kongresu. 

 

Statuetkę w imieniu Andrzeja Wodzyńskiego odebrał Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin, Amadeusz Kowalski. Warto odnotować, że Kapituła Biznesu wskazała jedynie dwóch laureatów – byłego Wicepremiera RP Leszka Balcerowicza oraz właśnie Andrzeja Wodzyńskiego, właściciela i założyciela Grupy Tubądzin. 

 

Grupa Tubądzin, jako jedna z wiodących polskich firm w branży ceramicznej, od lat z powodzeniem zdobywa uznanie na rynkach międzynarodowych. Udział w takich wydarzeniach, jak II Kongres Biznes Polska Świat, jest elementem strategii firmy, która dąży do wzmocnienia pozycji polskiego biznesu w globalnej gospodarce.

 

Kongres Biznes Polska Świat zgromadził liderów biznesu, przedstawicieli administracji publicznej oraz ekspertów, którzy wspólnie omawiali możliwości i wyzwania związane z ekspansją polskich firm na rynki zagraniczne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.