Antyinflacyjna karta paliwowa od Santander Leasing
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
W reakcji na wysokie ceny paliw Santander Leasing uruchomił dodatkowe wsparcie dla obecnych i nowych klientów korzystających z karty paliwowej. W ramach uruchomionego na początku stycznia programu Spółka zdecydowała się podnieść przedsiębiorcom wysokość rabatu na paliwo do 15 groszy brutto na litrze.
Poprzedni rok na giełdach naftowych na świecie przyniósł najmocniejsze wzrosty cen ropy od ponad dekady. To w bezpośredni sposób przełożyło się na nasz krajowy rynek paliw gdzie „złamana” została psychologiczna granica sześciu złotych za litr benzyny i oleju napędowego.
Jak wskazują analitycy z e-petrol.pl na początku 2022 r. na dalszy spadek cen na stacjach nie ma już jednak co liczyć. Obserwowany w ostatnich dniach wzrost hurtowych notowań paliw jeszcze przyspieszy po noworocznej podwyżce akcyzy co w bezpośredni sposób ograniczy możliwość na tańsze tankowanie.
- Wychodzimy naprzeciw wysokim cenom paliwa i tym samym chcemy zachęcić większe grono naszych klientów do korzystania z kart paliwowych wydanych do umów leasingu. W ramach naszej oferty rabat w wysokości 15 gr brutto będzie naliczany za zakupy paliwa zrealizowane z wykorzystaniem kart paliwowych sieci ORLEN i BP – podkreśla Daniel Mrozek, dyrektor biura partnerstwa strategicznego i produktów komplementarnych w Santander Leasing.
Korzystanie z kart paliwowych oznacza dla przedsiębiorców nie tylko rabat na cenie paliwa, ale także szereg innych korzyści. W przypadku kart oferowanych przez Santander Leasing, klienci dodatkowo otrzymają odroczenie płatności oraz zbiorczą fakturę dla całej floty pojazdów, wygodną kontrolę wydatków, a także szybszą obsługę polegającą na płatności przy dystrybutorze z wykorzystaniem aplikacji mFlota ORLEN. Kartą paliwową przedsiębiorcy zapłacą również za przejazd płatnymi odcinkami autostrad.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.