Komunikaty PR

Aplikacja POLOmarket kolejny raz w finale Mobile Trends Awards

2021-02-11  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ilona Rutkowska
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ilona.rutkowska|goodonepr.pl| |ilona.rutkowska|goodonepr.pl
+ 48 796 996 259
www.goodonepr.pl
Do pobrania press ( 0.75 MB )

Drugi rok z rzędu aplikacja POLOmarket otrzymała nominację do nagrody Mobile Trends Awards, tym razem w kategorii „commerce – rozwój aplikacji” – za rozszerzenie o usługę click&collect.

POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych,  mrożonych oraz regionalnych,  z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci.  Za zakupy Klienci mogą płacić on-line bezpośrednio w aplikacji lub na miejscu w sklepach, wybierając jednocześnie dogodne dla siebie okna czasowe. Sieć kontynuuje rozwój aplikacji. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, kończy obecnie testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do domów Klientów z wykorzystaniem zewnętrznych partnerów.   

Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznes w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwić naszym Klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i  katalogów.

Zwycięzcy tegorocznego plebiscytu Mobile Trends Awards, nazywanego Oscarami branży mobilnej w Polsce zostaną ogłoszeni 4 marca 2021 r. podczas gali transmitowanej online. Już 11 lutego rozpocznie się głosowanie Internautów na stronie https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie. Zwycięzcy głosowania otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce oraz nagrodę specjalną - statuetkę za zwycięstwo w głosowaniu Internautów. Zachęcamy do głosowania na aplikację POLOmarket i korzystania z niej na co dzień!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.