Komunikaty PR

Aplikację LifeStyle by Super-Pharm pobrało już ponad 100 tysięcy konsumentów

2020-01-10  |  16:00
Biuro prasowe

Rozbudowana aplikacja mobilna LifeStyle by Super-Pharm pełni dzisiaj rolę wirtualnej karty członkowskiej programu LifeStyle. Dzięki temu użytkownicy nowej wersji aplikacji zyskali wiele praktycznych funkcjonalności, np. klubowicze, którzy zostawili kartę w domu nie muszą każdorazowo podawać swojego numeru telefonu podczas zakupów w Super-Pharm. Poza tym usprawnieniem, posiadanie aplikacji umożliwia wcześniejszy dostęp do szczegółów promocji przygotowanych na Dni LifeStyle, w których produkty cieszące się szczególną popularnością są dostępne w atrakcyjnych cenach oraz ofert specjalnych dedykowanych wyłącznie klubowiczom i dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

 

Przy pomocy aplikacji LifeStyle by Super-Pharm można również sprawdzić historię swoich zakupów, w każdej chwili zweryfikować liczbę uzbieranych punktów i zdecydować o sposobie ich wykorzystania, czyli wymienić na Super-Nagrody lub przekazać na wsparcie jednej z trzech dostępnych fundacji charytatywnych. Użytkownicy mogą też przejrzeć elektroniczną wersję gazetki Super-Pharm oraz zapoznać się z listą adresów stacjonarnych salonów Super-Pharm i sprawdzić, do której z nich mają najbliżej.

 

W 2020 roku aplikacja LifeStyle by Super-Pharm wejdzie na kolejny poziom zaawansowania, a do wachlarza funkcji przez nią proponowanych dołączą nowe usprawnienia, np. w najbliższym czasie Super-Pharm planuje połączenie aplikacji ze sklepem e-commerce, tym samym dając możliwość użytkownikom robienia zakupów na stronie internetowej Superpharm.pl z poziomu aplikacji.

 

- W tym roku planujemy przede wszystkim zbliżyć naszą aplikację do sklepu internetowego Super-Pharm i z poziomu telefonów komórkowych umożliwić klientom wyszukiwanie produktów, tworzenie list zakupów, wish-list i nareszcie – zamawianie produktów przez aplikację. Nasze aspiracje sięgają jeszcze szerzej i obejmują dodatkowo rozszerzenie katalogu Super-Nagród otrzymywanych za zebrane punkty, zwiększenie liczby ofert dedykowanych klubowiczom, a także wprowadzenie nowych formatów reklamowych, w tym video. Mamy nadzieję, że nowe zmiany usatysfakcjonują użytkowników aplikacji i zachęcą kolejne osoby do dołączenia do naszego programu LifeStyle. – mówi Remigiusz Chrzanowski, Członek Zarządu Super-Pharm, odpowiedzialny za dział Digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.