APP Real Estate - nowa spółka w Grupie APP
Do Grupy APP, w której skład wchodzą APP-Projekt, APP-Construction i APP-Projekt Development, dołącza oficjalnie APP Real Estate Sp. z o.o. (APP RE). Nowa spółka ma wspierać inwestorów – głównie zagranicznych – w kompleksowym zarządzaniu procesami inwestycyjnymi na polskim rynku.
- APP Real Estate powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku krajowego. Budowany przez ponad 16 lat zespół APP-Projekt to doświadczeni profesjonaliści ze wszystkich dziedzin branży budowlanej. Chcemy oferować zagranicznym oraz krajowym inwestorom zarządzanie inwestycją na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego i w pełnym zakresie realizacji projektu. Powołując APP Real Estate przyświecała nam idea kompleksowego wsparcia naszych klientów – podkreśla Peter Hartmann, Członek Zarządu APP Real Estate.
APP Real Estate świadczy usługi dedykowanych pakietów zarządzania projektami inwestycyjnymi. Inwestor indywidualnie może decydować o swoich potrzebach, otrzymując w ramach konkretnego projektu, kompletny oraz dopasowany do oczekiwań i danej inwestycji pakiet usług. Spersonalizowane usługi uwzględniają charakter każdego projektu i obejmują zarządzanie pracami na wszystkich etapach: od znalezienia terenów inwestycyjnych lub nieruchomości, opracowania biznesplanu, przez wizję lokalną, rekomendacje dotyczące lokalizacji, projektowanie architektoniczne, generalne wykonawstwo, nadzór inwestorski i nadzór bankowy, aż po wsparcie marketingowe, zarządzanie obiektem i sprzedaż Klientowi końcowemu. Jest to możliwe dzięki współpracy z szeregiem ekspertów branży, tworzących profesjonalną kadrę Grupy APP.
Szeroki zakres wiedzy na temat polskiego rynku budowlanego i sektora nieruchomości oraz wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w branży umożliwiają kompleksowe zarządzanie każdym projektem: od hal magazynowych i osiedli mieszkaniowych aż po obiekty biurowe i centra handlowe. – Takie podejście niewątpliwie usprawnia koordynację i najlepiej optymalizuje projekt dla realizacji celów inwestora. To zupełnie nowa jakość na polskim rynku – dodaje Jacek Korwin-Małaszyński, Członek Zarządu APP-Projekt oraz APP Real Estate.
Zarząd APP Real Estate tworzą Jacek-Korwin-Małaszyński (także Członek Zarządu APP-Projekt) oraz Peter Hartmann (Dyrektor ds. Zarządzania Projektami w APP-Projekt).
Więcej informacji na temat nowej spółki znaleźć można: https://www.app-projekt.pl/714/app-real-estate

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.