Apteka Multipharm w CH Osowa otwarta
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Od dzisiaj klienci CH Osowa mogą skorzystać z usług apteki Multipharm, która jest drugą apteką tej marki w Gdańsku.
Nowo powstała apteka to odpowiedź na potrzeby mieszkańców dzielnicy Osowa i klientów galerii. Lokal zajmuje ponad 100 mkw. powierzchni i znajduje się przy wejściu północnym, przy drogerii Rossmann i sklepie RTV Euro AGD.
Oprócz sprzedaży lekarstw apteka oferuje suplementy diety, asortyment dla mamy i dziecka, produkty ziołowe oraz szeroką gamę dermokosmetyków i kosmetyków naturalnych dla każdego.
„Otwarcie apteki w naszym Centrum to krok w kierunku bardziej rozwiniętej oferty dla naszych klientów. Co ważne, aby zadbać o komfort ich zakupów, w aptece znajduje się także strefa samoobsługowa, a personel z najwyższą starannością zadba o dezynfekcję i bezpieczeństwo w lokalu” – komentuje dyrektor CH Osowa, Aleksandra Słowińska.
Dodatkowo w aptece prowadzone będą dermokonsultacje dla wszystkich osób zmagających się z problemami skórnymi oraz chcącymi zadbać o swoją cerę w najlepszy sposób.
Zakupy w Aptece Multipharm będzie można zrobić w godzinach otwarcia CH Osowa, od poniedziałku do soboty 9:00-21:00.
Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!
Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.