Arena.pl planuje nowe partnerstwa korporacyjne i uruchamia marketing!
Arena.pl SA, notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, zapowiada duże zmiany w związku z ‘nowym startem’ serwisu. Spółka rozpoczęła współpracę promocyjną z PKO BP i planuje podobne partnerstwa korporacyjne. Dzięki bezpiecznej sytuacji finansowej wdraża nowe funkcjonalności informatyczne oraz planuje kampanię marketingową. Spółka zapowiada wzmocnienie kadry zarządzającej.
- Z zadowoleniem podsumowujemy ostatnie miesiące, w ciągu których udało nam się wprowadzić w funkcjonowanie spółki i platformy wiele zmian, zarówno wewnątrz organizacji jak i dla użytkowników. Arena.pl jest aktualnie stabilną finansowo platformą e-commerce, która choć jeszcze dużo mniejsza, to dzięki elastyczności oraz niższym kosztom może konkurować z takimi gigantami jak Allegro. Spłaciliśmy całe zadłużenie, inwestujemy w dalszy rozwój. Podjęliśmy istotną współpracę z PKO BP, w toku są rozmowy z kolejnymi dużymi podmiotami, które zainteresowane są współpracą z nami - mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Arena.pl to innowacyjna platforma zakupowa, która oferuje aktualnie około 7 milionów produktów, sklasyfikowanych w ośmiu głównych kategoriach: dom i ogród, dziecko, elektronika, moda, kultura, motoryzacja, zdrowie oraz rozrywka. Zarejestrowanych jest na niej ponad 6,5 tys. sprzedawców. W porównaniu do konkurencyjnych portali, serwis wyróżniają większa elastyczność i zdecydowanie mniejsze prowizje dla sprzedawców – średnio, jest to około 4 proc.
Nawiązana niedawno współpraca z Bankiem PKO pozwoliła na realizację projektu o nazwie: Arena.pl z PKO Bank Polski na dobry początek. W ramach inicjatywy prowizja za sprzedaż na platformie obniżona została do 0 proc – wystarczy, że sprzedający korzystają aktywnie z usług banku. W ramach współpracy planowane są kolejne wspólne działania. Projekt jest częścią akcji marketingowej, która nakierowana jest na uwydatnienie obecności Arena.pl w nowej odsłonie.
- Od początku roku dokonaliśmy szeregu zmian, które są zauważalne zarówno dla sprzedawców jak i kupujących. Stale ulepszamy system i opracowujemy nowe usługi. Nasz zespół został wzmocniony przez grono profesjonalistów, a to nie koniec zmian personalnych. W najbliższej przyszłości ogłosimy wzmocnienie kadry zarządczej. Myślę, że w najbliższych miesiącach uda nam się zaskoczyć rynek nowościami, nie tylko w ramach samej Areny, ale także poza nią. W planach mamy uruchomienie kolejnych platform. Zależy nam na zaprezentowaniu naszego nowego wcielenia szerszemu gronu, zarówno potencjalnym klientom, sprzedawcom, ale i inwestorom. Jednak bardziej niż na pozyskaniu dodatkowego kapitału, zależy nam na zdobyciu zaufanych partnerów – dodaje Bogajewska.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.