Arena.pl rozpoczyna współpracę z Brutto
Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, rozpoczyna współpracę z Brutto. Na mocy podpisanej umowy, sprzedawcy zarejestrowani na platformie arena.pl uzyskają dostęp do usług finansowych za pośrednictwem serwisu brutto.pl. Nawiązane partnerstwo jest wynikiem realizacji kolejnych kroków strategii rozwoju spółki.
Arena.pl nawiązała współpracę z Brutto. Już niedługo sprzedający zarejestrowani na platformie będą mogli korzystać z dedykowanej oferty brutto.pl.
- Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z podmiotem z branży fintech. Brutto ma ugruntowaną pozycję na rynku i jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie znaczące korzyści dla firm sprzedających na arena.pl, co z kolei przełoży się na zwiększenie liczby sprzedawców i podniesie konkurencyjność naszej platformy – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Usługi finansowe, które Brutto.pl zaoferuje sprzedawcom Arena.pl, to w szczególności finansowanie na podstawie umów faktoringu oraz finansowanie zakupów na preferencyjnych warunkach dedykowanych podmiotom prowadzącym działalność handlową na platformie.
- Uważam, że podmioty fintech odegrają bardzo ważną rolę w rozwoju segmentu e-commerce. Jest to jeden z trendów, na który kładziemy nacisk już od pewnego czasu, np. poprzez współpracę z bankiem PKO BP. Nowoczesne formy finansowania stają się standardem w sprzedaży online – dodaje Bogajewska.
Brutto sp. z o.o. to spółka zależna należąca do PragmaGO, która notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w oferowaniu usług finansowych dla firm segmentu MSP. Do grona jej klientów należą między innymi: Allegro, Manta, inFakt, VOX, Kamsoft.
Działania są wynikiem realizacji kolejnych kroków nowej strategii rozwoju spółki. W najbliższych miesiącach Arena.pl zapowiada przeniesienie notowań na parkiet główny GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Przemysł
Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.