Arena.pl rozpoczyna współpracę z Brutto
Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, rozpoczyna współpracę z Brutto. Na mocy podpisanej umowy, sprzedawcy zarejestrowani na platformie arena.pl uzyskają dostęp do usług finansowych za pośrednictwem serwisu brutto.pl. Nawiązane partnerstwo jest wynikiem realizacji kolejnych kroków strategii rozwoju spółki.
Arena.pl nawiązała współpracę z Brutto. Już niedługo sprzedający zarejestrowani na platformie będą mogli korzystać z dedykowanej oferty brutto.pl.
- Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z podmiotem z branży fintech. Brutto ma ugruntowaną pozycję na rynku i jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie znaczące korzyści dla firm sprzedających na arena.pl, co z kolei przełoży się na zwiększenie liczby sprzedawców i podniesie konkurencyjność naszej platformy – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Usługi finansowe, które Brutto.pl zaoferuje sprzedawcom Arena.pl, to w szczególności finansowanie na podstawie umów faktoringu oraz finansowanie zakupów na preferencyjnych warunkach dedykowanych podmiotom prowadzącym działalność handlową na platformie.
- Uważam, że podmioty fintech odegrają bardzo ważną rolę w rozwoju segmentu e-commerce. Jest to jeden z trendów, na który kładziemy nacisk już od pewnego czasu, np. poprzez współpracę z bankiem PKO BP. Nowoczesne formy finansowania stają się standardem w sprzedaży online – dodaje Bogajewska.
Brutto sp. z o.o. to spółka zależna należąca do PragmaGO, która notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w oferowaniu usług finansowych dla firm segmentu MSP. Do grona jej klientów należą między innymi: Allegro, Manta, inFakt, VOX, Kamsoft.
Działania są wynikiem realizacji kolejnych kroków nowej strategii rozwoju spółki. W najbliższych miesiącach Arena.pl zapowiada przeniesienie notowań na parkiet główny GPW w Warszawie.
Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.