ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
Już dziś małe i średnie sklepy szybko i sprawnie przeniosą się do Internetu. Wszystko za sprawą kampanii prowadzonej przez ARP, której partnerem jest platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Na przedsiębiorców czeka praktyczna wiedza o e-commerce i atrakcyjne rabaty.
Kampania „Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu”
Agencja Rozwoju Przemysłu wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich firm. Stawia na edukację i wspiera przedsiębiorców w uruchomieniu dodatkowego, skutecznego kanału sprzedaży, jakim jest Internet. Akcja została objęta patronatem:
- Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- Ministerstwa Rozwoju,
- Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
„[…] Kampania zachęcająca przedsiębiorców do przenoszenia do Internetu sprzedaży usług i towarów, które do tej pory niewielkie sklepy oferowały tylko stacjonarnie, z jednej strony odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów coraz częściej korzystających z rozwiązań e-commerce, a z drugiej daje szansę na rozwój mikro- i małym przedsiębiorstwom. To jedna z wielu gospodarczych propozycji antykryzysowych, którym patronuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.” – mówi Małgorzata Jarosińska – Jedynak, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Z czego skorzystają przedsiębiorcy?
Właściciele firm zyskają kompleksowe know-how dotyczące prowadzenia sklepów internetowych, które zostało zawarte w udostępnionych na stronie kampanii poradnikach. Polska platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl działająca na rynku od 2009 roku dostarcza kompleksowe oprogramowanie z pełnym wsparciem technicznym. Na przedsiębiorców przenoszących sprzedaż do Internetu czeka:
- 30% zniżki na abonament sklepu internetowego;
- 30% na skórkę branżową dla e-sklepu;
- 50% zniżki na certyfikat SSL zabezpieczający domenę;
- Tylko 1% prowizji za transakcje realizowane przez bramkę płatniczą Sky-Pay przez pierwsze 3 miesiące;
- Bezpłatny dostęp do poradników i bazy wiedzy;
- Nielimitowana pomoc Działu Obsługi Klienta.
Szczegóły akcji: https://arp.sky-shop.pl/
Jako że do akcji dołączyły także inne firmy działające w sektorze e-commerce, przedsiębiorcy przenoszący swój biznes do Internetu mogą liczyć na wsparcie nie tylko z zakresu oprogramowania dla swojego sklepu, ale także innych dziedzin np. profesjonalnego pakowania produktów.
W 2020 roku króluje e-commerce!
Jak wskazuje Minister Finansów, Tadeusz Kościński „W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł. Według prognoz, w kolejnych 5 latach handel w Internecie będzie rósł o 20% rok do roku".
Dynamiczny wzrost, który rynek e-commerce zanotował za sprawą obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju znacząco przyspieszył przenoszenie sprzedaży do Internetu, które trwa od lat. 2020 rok to najlepszy czas, by poszerzyć swoją sprzedaż o online albo wystartować z biznesem tam, gdzie są kupujący, czyli w sieci.
Właściciele sklepów internetowych korzystający z oprogramowania Sky-Shop.pl cieszą się średnim wzrostem wartości zamówień nawet o 70% (w kwietniu) w stosunku do roku poprzedniego. To bezprecedensowa sytuacja, będąca najlepszym dowodem na to, że e-commerce znacząco zyskał, podczas gdy inne sektory gospodarki traciły. – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w Sky-Shop.pl
Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
Zmiany dla przedsiębiorców od 2025 roku. Co warto wiedzieć już teraz?
Buglo Play przejmuje duńską firmę Elverdal
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.