ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
ARP i Sky-Shop.pl przenoszą sklepy do Internetu!
Już dziś małe i średnie sklepy szybko i sprawnie przeniosą się do Internetu. Wszystko za sprawą kampanii prowadzonej przez ARP, której partnerem jest platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl. Na przedsiębiorców czeka praktyczna wiedza o e-commerce i atrakcyjne rabaty.
Kampania „Przenieś swoją firmę do Internetu. Zarabiaj na e-handlu”
Agencja Rozwoju Przemysłu wychodzi naprzeciw potrzebom małych i średnich firm. Stawia na edukację i wspiera przedsiębiorców w uruchomieniu dodatkowego, skutecznego kanału sprzedaży, jakim jest Internet. Akcja została objęta patronatem:
- Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
- Ministerstwa Rozwoju,
- Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
„[…] Kampania zachęcająca przedsiębiorców do przenoszenia do Internetu sprzedaży usług i towarów, które do tej pory niewielkie sklepy oferowały tylko stacjonarnie, z jednej strony odpowiada potrzebom współczesnych konsumentów coraz częściej korzystających z rozwiązań e-commerce, a z drugiej daje szansę na rozwój mikro- i małym przedsiębiorstwom. To jedna z wielu gospodarczych propozycji antykryzysowych, którym patronuje Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.” – mówi Małgorzata Jarosińska – Jedynak, Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Z czego skorzystają przedsiębiorcy?
Właściciele firm zyskają kompleksowe know-how dotyczące prowadzenia sklepów internetowych, które zostało zawarte w udostępnionych na stronie kampanii poradnikach. Polska platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl działająca na rynku od 2009 roku dostarcza kompleksowe oprogramowanie z pełnym wsparciem technicznym. Na przedsiębiorców przenoszących sprzedaż do Internetu czeka:
- 30% zniżki na abonament sklepu internetowego;
- 30% na skórkę branżową dla e-sklepu;
- 50% zniżki na certyfikat SSL zabezpieczający domenę;
- Tylko 1% prowizji za transakcje realizowane przez bramkę płatniczą Sky-Pay przez pierwsze 3 miesiące;
- Bezpłatny dostęp do poradników i bazy wiedzy;
- Nielimitowana pomoc Działu Obsługi Klienta.
Szczegóły akcji: https://arp.sky-shop.pl/
Jako że do akcji dołączyły także inne firmy działające w sektorze e-commerce, przedsiębiorcy przenoszący swój biznes do Internetu mogą liczyć na wsparcie nie tylko z zakresu oprogramowania dla swojego sklepu, ale także innych dziedzin np. profesjonalnego pakowania produktów.
W 2020 roku króluje e-commerce!
Jak wskazuje Minister Finansów, Tadeusz Kościński „W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł. Według prognoz, w kolejnych 5 latach handel w Internecie będzie rósł o 20% rok do roku".
Dynamiczny wzrost, który rynek e-commerce zanotował za sprawą obostrzeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju znacząco przyspieszył przenoszenie sprzedaży do Internetu, które trwa od lat. 2020 rok to najlepszy czas, by poszerzyć swoją sprzedaż o online albo wystartować z biznesem tam, gdzie są kupujący, czyli w sieci.
Właściciele sklepów internetowych korzystający z oprogramowania Sky-Shop.pl cieszą się średnim wzrostem wartości zamówień nawet o 70% (w kwietniu) w stosunku do roku poprzedniego. To bezprecedensowa sytuacja, będąca najlepszym dowodem na to, że e-commerce znacząco zyskał, podczas gdy inne sektory gospodarki traciły. – mówi Maciej Cebertowicz, manager ds. Rozwoju Produktu w Sky-Shop.pl
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.