Art Games Studio wypracowało blisko 0,7 mln zł przychodów netto w 2019 roku
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało
w 2019 roku blisko 0,7 mln zł przychodów netto. Spółka w minionym roku zadebiutowała na rynku NewConnect. W grudniu wydała dwa projekty – Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch oraz Unlucky Seven na PC. Obecnie studio koncentruje się na realizacji strategii, której głównym celem jest wydanie zaplanowanych wcześniej gier i budowanie wewnętrznego działu wydawniczego, rozwianie produkcji własnych tytułów oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Jeszcze w tym miesiącu Art Games Studio wyda swoją pierwszą, autorską grę dedykowaną konsoli Nintendo Switch – Pooplers.
- Ubiegły rok był dla naszego studia bardzo intensywnym czasem. W marcu wydaliśmy grę Bad: Dream Fever w wersji na Nintendo Switch, a w sierpniu wprowadziliśmy do sprzedaży Unlucky Seven na PC. Utworzyliśmy także zespół stacjonarny w Warszawie, który pracuje nad projektem Alchemist Simulator. W maju zrealizowaliśmy nasz główny ubiegłoroczny cel, jakim było dołączenie do grona spółek publicznych – informuje Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Co ważne, pod koniec 2019 roku,
w sklepie Steam, ogłosiliśmy zapowiedzi dwóch autorskich projektów – Pooplers oraz RC Service Simulator. Niewielka liczba premier oraz nakłady na produkcję własnych tytułów w minionym roku były spore, dlatego odnotowaliśmy stratę zysku netto w wysokości 46 tys. zł, przy przychodach na poziomie blisko 0,7 mln zł netto. 2020 rok będzie bogaty w premiery nowych gier, co z pewnością przełoży się na nasze wyniki finansowe. Obecnie mamy zakontraktowanych ponad dziesięć projektów, które zadebiutują na Steamie i Nintendo Switch – dodaje.
W 2019 roku Art Games Studio podpisało umowę o rozpoczęciu sześciu projektów z Gaming Factory oraz list intencyjny z Ultimate Games, dotyczący współpracy nad kilkoma projektami, które będą realizowane w latach 2020-2022. W grudniu spółka przejęła także prawa do wydania pięciu projektów – When i Was Young, Alchemist Simulator, Toolboy, Climbros oraz You Never Listen.
W styczniu br. spółka zawarła umowę ze studiem Polyslash na rozbudowanie gry Alchemist Simulator. Firmy połączą siły oraz kompetencje swoich zespołów w celu wzbogacenia produkcji o nowe mechaniki i funkcjonalności, co ma przełożyć się na jej uatrakcyjnienie i lepszy odbiór wśród społeczności graczy. Art Games Studio będzie odpowiadało za produkcję gry. – W 2020 roku koncentrujemy się na realizacji przyjętej strategii, której głównym celem jest rozwijanie produkcji własnych tytułów, budowanie wewnętrznego działu wydawniczego oraz poszerzanie portfolio o nowe projekty. Cieszymy się, że lada dzień, 20 marca, wprowadzimy do sprzedaży w wersji na Nintendo Switch naszą pierwszą, autorską grę na konsole – Pooplers – mówi Jakub Bąk.
W styczniu Art Games Studio wprowadziło do sprzedaży w sklepie Steam tytuł When I Was Young. Kilka dni temu na PC zadebiutowało Climbros, którego spółka jest wydawcą oraz Pooplers, autorstwa Art Games Studio. – Przed nami kolejne obiecujące produkcje - m.in. Alchemist Simulator, ToolBoy, Infernal Radiation, SpyHack, WW2: Bunker Simulator czy When I Was Young w pełnej wersji. W przypadku większości z tych gier planujemy wersje na komputery stacjonarne i wydania konsolowe na Nintendo Switch. Dokładamy wszelkich starań, aby dać powody do satysfakcji zarówno graczom jak i inwestorom – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.
Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier studio stawia na działania promocyjne i kampanie marketingowe, których celem ma być szerokie dotarcie z tytułami do potencjalnych graczy.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.