Aruba i Kylos łączą siły by umożliwić prostą i szybką migrację do chmury
Aruba Cloud posiada wieloletnie doświadczanie w zakresie dostarczania usług opartych na chmurze, takich jak IaaS i PaaS, oraz niezawodną infrastrukturę. Dzięki partnerstwu z Kylos, który jest ekspertem w tworzeniu rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości firm dowolnej wielkości, chmura Aruby będzie mogła jeszcze prościej i skuteczniej wspierać polskich przedsiębiorców. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie przedsiębiorców na wsparcie ekspertów, którzy pomogą im w migracji i zaprojektowaniu architektury ich własnej chmury.
Jako Kylos dysponujemy zespołem ekspertów, który pomaga zrozumieć indywidualne potrzeby konkretnych firm. – mówi Damian Szewczyk CEO i współwłaściciel firmy Kylos – Dzięki doświadczeniu w tworzeniu rozwiązań chmurowych „szytych na miarę” jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które idealnie wpasują się do ich biznesu. Klienci z kolei mają szansę zapoznać się z konkretnymi usługami jakie jesteśmy w stanie im zagwarantować, a także zobaczyć korzyści płynące z ich wdrożenia. Współpraca z Arubą pozwala nam na oferowanie jeszcze szerszego wachlarza usług w konkurencyjnej cenie. Dodatkowo wpisuje się to w rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania multicloud oraz dostawców z Europy. Aruba Cloud idealnie pasuje do tego profilu.
Kylos w ramach swoich usług proponuje m.in. przygotowanie planu migracji, audyty bezpieczeństwa, optymalizację kosztową infrastruktury, a także wdrażanie usług w chmurze takich jak Backup as a Service i Disaster Recovery as a Service. Od teraz klienci będą mogli skorzystać z wymienionych usług w oparciu o chmurę Aruba, dzięki czemu prócz niezawodności będą mogli liczyć na atrakcyjną cenowo ofertę.
Aruba Cloud dysponuje siecią centrów danych, gwarantujących najwyższe standardy usług, w tym zgodne z najwyższymi normami ANSI/TIA-942. Dzięki temu jest w stanie zagwarantować użytkownikom nieprzerwany dostęp do usług, a także praktycznie dowolną pamięć i moc obliczeniową konieczną w działalności jej klientów.
Jak wynika z tegorocznych badań, przeprowadzonych przez Aruba Cloud, jednym z czynników który mógłby zachęcić przedsiębiorców do migracji do środowiska chmurowego jest odpowiednie wsparcie kompetencyjne ze strony ekspertów. Dzięki szerokiej wiedzy partnerów z firmy Kylos klienci, którzy nie zdawali sobie do tej pory z korzyści wynikających z przejścia do chmury będą mogli na konkretnych przykładach zobaczyć jak przełoży się to na rozwój ich biznesu.
Zdaniem Marcina Zmaczyńskiego, Head od Marketing CEE w Aruba Cloud cyfrowa transformacja to konieczność dla firm, które chcą zachować konkurencyjność na globalizującym się rynku – Wiele firm już korzysta z chmury, chociażby poprzez oprogramowanie Software as a Service, teraz pora na wykorzystanie tego potencjału w innych obszarach działalności. Dołączenie do tej rewolucji, pozwoli lokalnym przedsiębiorcom, sprostać wyzwaniom gospodarki cyfrowej, a także skutecznie konkurować na poziomie lokalnym i globalnym. By tego dokonać potrzebne jest zbudowanie zaufania, opartego na rzetelnej wiedzy. Mamy nadzieję, że dzięki renomie i jakości naszych usług oraz ekspertyzie partnerów z Kylos uda nam się zbudować zaufanie do tej technologii, a w ten sposób budować konkurencyjność polskiej gospodarki.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.