Komunikaty PR

Asmodev i Gaming Factory niedługo pokażą demo Booze Masters: Freezing Moonshine

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

9 października na Festiwalu Steam pojawi się odświeżone demo gry Booze Masters: Freezing Moonshine. Pierwotna koncepcja, zapowiadanego w ubiegłym roku tytułu, została znacząco zmieniona pod względem fabularnym. Zmianie uległy także mechaniki gry. Booze Masters: Freezing Moonshine jest połączeniem przygodówki oraz gry ekonomicznej. Za stworzenie tytułu odpowiada studio Asmodev, wydawcą projektu jest Gaming Factory.

- Booze Masters ma duży potencjał, by zaistnieć na konkurencyjnym rynku gier wideo. Dla nas ważna jest przede wszystkim wysoka jakość tego tytułu. Wspólnie z zespołem produkcyjnym Asmodev podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu gruntownych zmian w grze, aby nadać jej nowy wymiar. W efekcie Booze Masters: Freezing Moonshine nie jest zwykłym symulatorem, ale pełnoprawną przygodówką. Do gry wprowadzona została nowa fabuła, postacie oraz mechanika, które – naszym zdaniem – przypadną graczom do gustu. 9 października zaprezentujemy wersję demo. Liczymy na cenny feedback od użytkowników - mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

Booze Masters: Freezing Moonshine łączy ze sobą elementy gry przygodowej z grą ekonomiczną, wzbogacone o potężną dawkę abstrakcyjnego humoru oraz dużą ilość wyskokowych trunków. Gracz wciela się w postać Quelli, początkującej influencerki, która pod okiem genialnego bimbrownika nauczy się tworzyć napoje alkoholowe, w tym najzimniejszą wódkę świata. W trakcie gry można połączyć siły z szalonymi rezydentami motelu i wspólnie pokonywać kolejne przeciwności.

Producentem gry jest studio Asmodev, które zasłynęło dzięki dwóm grom z cyklu Priest Simulator.

- Chcieliśmy zrobić grę, w której alkohol lałby się strumieniami, ale bez popadania w patologię na poziomie studenckiego żartu. Żeby uniknąć banału, którego można by się spodziewać po naszych wcześniejszych produkcjach, postanowiliśmy pokazać nasze grzeczniejsze oblicze. Wciąż będzie zabawnie, ale z kulturką. Nie trzeba się upić, żeby było fajnie, kilka piw też robi robotę. – opisuje Michał Jodłowiec, prezes Asmodev.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.