Asmodev podpisał umowę na produkcje Pope Simulator oraz I am Your Principal
Asmodev, deweloper tworzący gry o oryginalnej, mroczno-romantycznej tematyce, zawarł umowę na produkcję dwóch gier na zlecenie Golden Eggs Studio oraz Glob Games Studio. Termin zakończenia prac nad obiema produkcjami planowany jest na 2022 r.
Jedną z dwóch gier, które poszerzą portfolio deweloperów z Żywca jest Pope Simulator. Produkcja pozwoli na wcielenie się w rolę papieża i ma wyróżniać się realizmem oraz dużym przywiązaniem do polityczno-strategicznych elementów. Tematyka tytułu idealnie wpisuje się w oryginalny styl tworzonych gier śląskiego studia. Za wydanie i dystrybucję tytułu będzie odpowiedzialne Golden Eggs Studio.
– Pope Simulator nie jest kontynuacją Priest Simulator i to pomimo faktu, że celem głównego bohatera Priesta jest zostanie papieżem. Może dalszy ciąg przygód Orloka wydaje się logiczny, ale musimy odpocząć od wysadzania sedesów, odnajdując spokój w modlitwie i zdejmowaniu ekskomunik. Przez my mam na myśli Asmodev. Za Pope’a nie odpowiada ten sam personel – komentuje prezes Asmodevu, Michał Jodłowiec.
Druga produkcja na zlecenie to I am Your Principal, w której gracz będzie mógł objąć stanowisko dyrektora szkoły i zarządzać kadrą. Rozwiązywanie problemów wychowawczych, zwoływanie zebrań czy pozyskiwanie środków to tylko część z obowiązków najważniejszej osoby w szkole. Wydawcą tytułu jest Glob Games Studio.
– W I am Your Principal zamiast zarządzać Kościołem, kierujemy prywatną szkołą, co jest może mniej epickie, ale nie mniej satysfakcjonujące. Powtarzającym się w naszych grach motywem jest zrujnowana melina, którą gracz ma obowiązek posprzątać i przeobrazić w ósmy cud świata. Przed takim zadaniem stoją już bohaterowie Priest Simulator, Human Farm i Booze Master. Do drużyny dołącza dyrektor prywatnej szkoły – dodaje Jodłowiec.
Oprócz prac nad zleconymi tytułami, Asmodev intensywnie pracuje nad autorskimi produkcjami. W ubiegłym roku ukazała się pierwsza gra studia – Infernal Radiation, a w styczniu br. gracze dostali możliwość gry we wczesnym dostępnie w Ultimate Summer, tytuł z pogranicza tower defense i klasycznego shootera, opowiadający o emerytowanym rzeźniku stawiającym czoła Zjednoczonym Siłom Nieba, Piekła, Czyśćca, Cthulhu, Mięsożerców oraz Obcych. Deweloper obecnie przygotowuje się do premiery najgłośniejszego tytułu z portfolio – Priest Simulator. Będzie to paradokument opowiadający historię wampira, który przypadkowo objął posadę wiejskiego księdza. Gra jest obecnie na końcowym etapie prac, a zespół skupia się na eliminowaniu błędów, by jak najszybciej upublicznić tytuł.
Spółka jest w trakcie procesu ubiegania się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.