Atrium buduje zaangażowaną społeczność dzięki Atrium Connect
Atrium Poland Real Estate Management podsumowuje pierwsze pół roku od pełnego wdrożenia kompleksowej platformy do zarządzania komunikacją i relacjami ze społecznością najemców – Atrium Connect. Z rozwiązania korzysta już niemal 5 tys. osób, a jego funkcjonalność jest stale poszerzana.
Atrium Connect to nowoczesna platforma do bieżącej komunikacji pomiędzy właścicielem i dyrekcją centrum handlowego a najemcami i pracownikami obiektu. Umożliwia szybki przepływ informacji oraz ułatwia wiele procesów operacyjnych w centrach handlowych. Z rozwiązania można korzystać z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store.
Aktywne konta na platformie Atrium Connect posiada już 99% najemców. Największą popularnością cieszy się moduł Wiadomości. W ciągu miesiąca użytkownicy opublikowali ich ponad 500, a zamieszczone informacje wygenerowały niemal pół tysiąca komentarzy. To dowód na to, że platforma spełnia swoją rolę, wspierając społeczność centrów Atrium w bieżącej komunikacji. Wśród Wiadomości najpopularniejszą kategorią są Promocje. Zamieszczenie ich w Atrium Connect oznacza jednoczesną publikację na stronach internetowych centrów.
- Pół roku od wdrożenia platformy we wszystkich naszych centrach w Polsce zdecydowanie możemy już powiedzieć, że aplikacja przeniosła naszą komunikację i szereg wieloetapowych procesów na zupełnie inny, wyższy poziom. Przepływ informacji odbywa się znacznie szybciej, a bieżące potrzeby wszystkich użytkowników platformy są nam znane i realizowane ‘od ręki’. Otwarta przestrzeń do wymiany opinii pozwala nam budować silniejszą i jeszcze bardziej zaangażowaną społeczność, umacniać relacje i poczucie przynależności. Zalety rozwiązania doceniamy zwłaszcza teraz – kiedy kontakty bezpośrednie są ograniczone, a kluczowe stały się szybka komunikacja i elastyczne reagowanie – mówi Grzegorz Jamroziak, Head of Shopping Centre Management.
Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników 2-3 miesiące od wdrożenia platformy wynika, że rozwiązanie spełnia oczekiwania społeczności. Najemcy wysoko je ocenili, przydzielając aplikacji średnio 4,7 punktów (w skali 1-5). Ocenie poddano 3 obszary: łatwość obsługi, dostępne funkcjonalności i przydatność narzędzia.
- W ramach Usług największą aktywność odnotowujemy w obszarze składania awizacji, raportowania obrotów najemców oraz zgłaszania problemów i usterek serwisowych. Z tego wynika, że rozwiązanie odciąża użytkowników przede wszystkim w kwestiach, które dotąd wymagały odręcznego wypełniania i dostarczania dokumentacji. Atrium Connect umożliwia nam również integrację z zewnętrzną infrastrukturą IT – co znacząco optymalizuje i zwiększa wydajność naszej pracy – dodaje Adrianna Modzelewska, odpowiedzialna za wdrożenie aplikacji w całym portfelu Atrium.
Platforma jest na bieżąco aktualizowana i wzbogacana o nowe funkcjonalności. Od lutego jej użytkownicy mają do dyspozycji m.in. możliwość rezerwacji powierzchni reklamowych. Kolejnym krokiem będzie zintegrowanie modułu rezerwacji z systemem Pergamin umożliwiającym podpisywanie umów online.
Dostawcą narzędzia jest firma Chainels.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.