Komunikaty PR

Atrium Copernicus otwiera ogródek gastronomiczny

2021-05-17  |  13:45
Biuro prasowe

Centra Atrium startują z akcją mającą na celu wsparcie najemców gastronomicznych. Dlatego od soboty goście Atrium Copernicus mogą wypocząć i zjeść swoje ulubione jedzenie w zewnętrznej strefie stolikowej na głównym placu, tuż przed wejściem do centrum. W ofercie kulinarnej każdy znajdzie coś dla siebie – od dań na ciepło i  lekkich przekąsek oraz sałatek, po napoje zimne i gorące, a także desery i lody.

 

W akcję na rzecz wsparcia najemców gastronomicznych włączyło się także toruńskie centrum handlowe. Dzięki powstaniu zewnętrznej strefy stolikowej klienci zyskali bezpieczną przestrzeń do komfortowego spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii. Ogródek jest ogólnodostępny i do dyspozycji gości, którzy odwiedzą centrum handlowe.

 

Klienci mogą zasmakować dań kuchni azjatyckiej (Saj-Gon), a także pysznej pizzy w różnych wariantach smakowych w Pizza Dominium. W Arianos Döner Kebab zjeść można dania z kuchni tureckiej. Na wielbicieli amerykańskich smaków czekają restauracje McDonald’s, KFC i Subway. Letnie ochłodzenie gwarantują lodziarnie Grycan oraz Crazy Bubble Tea. Natomiast łasuchy i smakosze kawy znajdą coś dla siebie w Cukierni Sowa i w Costa Coffee.

 

W nowo otwartym ogródku gastronomicznym obowiązuje zasada bezpiecznej odległości między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób.

- Stworzenie na placu głównym letniej strefy restauracyjnej jest wyrazem wsparcia dla naszych najemców. Większość z nich mocno dotknęła pandemia, dlatego mamy nadzieję, że pomoże im to odrobić straty. Zewnętrzy ogródek jest także troską o bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dzięki temu mogą oni odpocząć po zakupach, zjeść zamówiony posiłek na świeżym powietrzu czy spędzić miło czas z rodziną i przyjaciółmi. Zadbaliśmy o to, by panowała w nim przyjemna atmosfera oraz o to, aby klienci poczuli się tutaj wygodnie i w pełni bezpiecznie. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego ogródka oraz skorzystania z ciekawej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Ogródek czynny jest codziennie w sezonie wiosenno-letnim, w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.

Od 15 maja w całej Polsce można serwować posiłki w ogródkach gastronomicznych, jednak nadal obowiązuje w nich ścisły reżim sanitarny, obejmujący m.in. zachowanie bezpiecznej odległości między stolikami czy limit osób. Otwarcie usług gastronomicznych na świeżym powietrzu to efekt luzowania obostrzeń rządowych na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 6 maja br.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.