Atrium Copernicus otwiera ogródek gastronomiczny
Centra Atrium startują z akcją mającą na celu wsparcie najemców gastronomicznych. Dlatego od soboty goście Atrium Copernicus mogą wypocząć i zjeść swoje ulubione jedzenie w zewnętrznej strefie stolikowej na głównym placu, tuż przed wejściem do centrum. W ofercie kulinarnej każdy znajdzie coś dla siebie – od dań na ciepło i lekkich przekąsek oraz sałatek, po napoje zimne i gorące, a także desery i lody.
W akcję na rzecz wsparcia najemców gastronomicznych włączyło się także toruńskie centrum handlowe. Dzięki powstaniu zewnętrznej strefy stolikowej klienci zyskali bezpieczną przestrzeń do komfortowego spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii. Ogródek jest ogólnodostępny i do dyspozycji gości, którzy odwiedzą centrum handlowe.
Klienci mogą zasmakować dań kuchni azjatyckiej (Saj-Gon), a także pysznej pizzy w różnych wariantach smakowych w Pizza Dominium. W Arianos Döner Kebab zjeść można dania z kuchni tureckiej. Na wielbicieli amerykańskich smaków czekają restauracje McDonald’s, KFC i Subway. Letnie ochłodzenie gwarantują lodziarnie Grycan oraz Crazy Bubble Tea. Natomiast łasuchy i smakosze kawy znajdą coś dla siebie w Cukierni Sowa i w Costa Coffee.
W nowo otwartym ogródku gastronomicznym obowiązuje zasada bezpiecznej odległości między stolikami (co najmniej 1,5 m) oraz limit osób.
- Stworzenie na placu głównym letniej strefy restauracyjnej jest wyrazem wsparcia dla naszych najemców. Większość z nich mocno dotknęła pandemia, dlatego mamy nadzieję, że pomoże im to odrobić straty. Zewnętrzy ogródek jest także troską o bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dzięki temu mogą oni odpocząć po zakupach, zjeść zamówiony posiłek na świeżym powietrzu czy spędzić miło czas z rodziną i przyjaciółmi. Zadbaliśmy o to, by panowała w nim przyjemna atmosfera oraz o to, aby klienci poczuli się tutaj wygodnie i w pełni bezpiecznie. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego ogródka oraz skorzystania z ciekawej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej- mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Ogródek czynny jest codziennie w sezonie wiosenno-letnim, w godzinach funkcjonowania centrum handlowego.
Od 15 maja w całej Polsce można serwować posiłki w ogródkach gastronomicznych, jednak nadal obowiązuje w nich ścisły reżim sanitarny, obejmujący m.in. zachowanie bezpiecznej odległości między stolikami czy limit osób. Otwarcie usług gastronomicznych na świeżym powietrzu to efekt luzowania obostrzeń rządowych na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 6 maja br.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.