Atrium Copernicus z nowymi najemcami
Maj obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Copernicus. W toruńskim centrum 4 maja zadebiutowały dwie marki – sklep jubilerski Bovem oraz butik z odzieżą damską Angel. Do grona najemców 13 maja dołączył sklep Guess Activewear, natomiast tydzień później swój salon ponownie otworzyła marka modowa Quiosque.
Mieszkańcy Torunia poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już skorzystać z oferty nowego najemcy. Bovem jest polską, wielopokoleniową marką, specjalizującą się w autorskiej biżuterii ze złota od 1998 roku. Kolekcje wyróżnia odważne i nowoczesne wzornictwo. Butik w toruńskiej galerii oferuje biżuterię złotą, srebrną i stalową, wyroby z diamentami oraz markowe zegarki. Ofertę marki uzupełnia biżuteria męska. Lokal zajmuje powierzchnię 59 m kw. i jest usytuowany na parterze, w sąsiedztwie sklepu Gatta.
- Mamy nadzieję, że naszym autorskim wzornictwem i dbałością o precyzję szybko przekonamy do siebie klientów Atrium Copernicus. Biżuteria Bovem powstaje z myślą o nowoczesnych i odważnych kobietach, które pragną podkreślić swoją naturalną urodę. Poprzez profesjonalne doradztwo staramy się pomóc klientkom, a także mężczyznom poszukującym idealnego prezentu, ułatwiając im dobór odpowiedniej biżuterii na wyjątkowe, jak i te codzienne, okazje – powiedziała Agnieszka Pietrowska, przedstawicielka marki Bovem.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Copernicus został butik Angel oferujący odzież dla kobiet od znanych polskich i włoskich producentów. Propozycja salonu obejmuje ubrania sportowe, casualowe, a także kolekcje do biura i na specjalne okazje. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 30 m kw. i jest usytuowany na parterze galerii, obok sklepu Smyk.
13 maja do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła również marka odzieżowa - Guess Activewear. To dobra wiadomość dla osób lubiących połączenie miejskiej mody casualowej ze sportową. Salon ma powierzchnię prawie 103 m kw. i jest ulokowany na parterze, w sąsiedztwie salonów Vision Express i EwTex, tuż przy wejściu do galerii.
-Sklep Guess Activewear w Centrum Atrium Copernicus to jeden z pierwszych tego typu sklepów POP-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 sklepów w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień - łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sportowe wcielenie kobiety GUESS tworzą pastelowe kolory i fasony podkreślające sylwetkę. Activewear dla mężczyzn GUESS to minimalistyczne ubrania, które dodają pewności siebie dzięki nowoczesnym krojom. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear – mówi Aleksandra Szerszeń PR & Marketing Manager marki Guess.
Od 20 maja klientki Atrium Copernicus ponownie mogą robić zakupy w sklepie należącym do popularnej marki modowej Quiosque. Panie znajdą w nim najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 170 m kw. znajduje się obok sklepu Tous.
– Mając na uwadze oczekiwania i zmieniające się potrzeby nabywców, wciąż staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę. Obie Nowe marki reprezentują wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Copernicus. Fakt, że wybierają nas na prowadzenie swojej działalności, zarówno międzynarodowe sieci handlowe, jak i znane, polskie firmy, dowodzi, że dla każdego z nich jesteśmy wiarygodnym, sprawdzonym partnerem biznesowym– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: www.atrium-copernicus.pl.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.