Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w segmencie B2B firma zdobyła uznanie gabinetów kosmetycznych, współpracując obecnie z ponad 80 klientami profesjonalnymi każdego miesiąca. Firma poszerza ofertę produktową, również dla klientów indywidualnych, rozbudowuje infrastrukturę sprzedaży i obsługi klientów i planuje ekspansję zagraniczną.
Rozwój Aurumaris Professional wspiera Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac, która zaangażowała się kapitałowo i operacyjnie w projekt. Partnerem strategicznym Arumaris Professional jest Besim Health&Wellness.
- Naszym celem i ambicją jest budowa oferty skutecznych rozwiązań kosmetologicznych dla profesjonalistów oraz osób indywidualnych zmagających się z problemami skórnymi i ceniących sobie efektywne ale naturalne i małoinwazyjne metody dbania o urodę – komentuje Aleksandra Dziemiańczyk, współzałożycielka Aurumaris Professional.
Aurumaris systematycznie inwestuje w infrastrukturę, uruchamiając między innymi dedykowany biznesowi dział obsługi klienta i sprzedaży, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze docieranie do nowych, profesjonalnych partnerów i oferowanie kompleksowego wsparcia współpracującym gabinetom oraz salonom. Firma regularnie organizuje szkolenia, skutecznie dzieląc się wiedzą i pomagając podnosić kwalifikacje osób współpracujących z marką.
- Nasze zaangażowanie w budowę relacji biznesowych przynosi wymierne efekty. Dzięki unikalnym i wyjątkowo skutecznym rozwiązaniom produktowym oraz dedykowanemu wsparciu jakie oferujemy naszym partnerom, udało się nam w krótkim czasie zyskać ich zaufanie. Widzimy, że przyjęty kierunek rozwoju jest słuszny, dlatego zamierzamy kontynuować rozbudowę zespołu handlowo-doradczego oraz profesjonalnej linii produktowej co powinno zaowocować jeszcze większą ekspansją na rynku kosmetyki profesjonalnej – dodaje Dziemiańczyk.
Na wzrost skali biznesu ma również wpływ zwiększająca się oferta Aurumaris Professional. W ostatnim czasie firma wprowadziła na rynek kolejny zestaw oparty o innowacyjną metodę odnowy skóry Nano-Needles – tym razem skierowany do osób zmagających się z problemem trądziku i syndromem po-trądzikowym, które dotykają setek milionów ludzi w Polsce i na świecie. W planach jest również poszerzenie oferty dla klientów indywidualnych między innymi o produkty wspomagające porost włosów, które także zawierać będą firmowy hit - Nano-Needles.
Aurumaris Professional to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości i skuteczności produkty w profesjonalnej kosmetyce. Rynek zweryfikował już skuteczność naszych rozwiązań i widzimy ogromne możliwości dalszej ekspansji – również na rynkach zagranicznych. Pracujemy nad tym, aby nasze innowacyjne podejście do kosmetyki profesjonalnej było doceniane nie tylko w Polsce – komentuje Sylwia Gołębiewska, współwłaścicielka marki Aurumaris Professional.
Aurumaris zamierza w niedalekiej przyszłości poszerzyć swoje działania na inne rynki europejskie, oferując swoje innowacyjne produkty i usługi gabinetom kosmetycznym oraz klientom indywidualnym poza granicami Polski.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.