Komunikaty PR

Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers

2021-08-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl

Avaya OneCloud™ CCaaS po raz trzeci z rzędu zdobywa pozycję lidera w rankingu Aragon Research Globe™ Intelligent Contact Center

 

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Centers (ICC) 2021.

 

Według raportu1, którego autorem jest Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, Avaya „kontynuuje rozwój zarówno samych contact centers, jak i ujednoliconej komunikacji i współpracy. Avaya posiada jedną z największych baz zainstalowanych rozwiązań dla contact centers oraz oferuje chmury prywatne, publiczne i hybrydowe”. W raporcie zwrócono uwagę na ofertę Avaya, która obejmuje rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS, opartą na sztucznej inteligencji, wielochmurową platformę obsługi, która „umożliwia przedsiębiorstwom zapewnianie wysokiej jakości obsługi w odpowiednim momencie” i jest zaprojektowana tak, aby „zaspokajać wyrafinowane potrzeby klientów, jednocześnie oferując przedsiębiorstwom szybkość i sprawność w zakresie wprowadzania innowacji i zmian na żądanie”.

 

Poprawa obsługi klienta na wszystkich etapach jego ścieżki zakupowej jest dziś jednym z najważniejszych czynników, który umożliwia firmie wyróżnienie się na tle konkurencji. Aragon Research przewiduje, że do 2022 roku contact centers oparte na sztucznej inteligencji będą w stanie zidentyfikować najważniejszy problem klienta o 50 procent szybciej niż w przypadku tradycyjnego podejścia1. Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie centrów obsługi klienta, które dostarczają wyjątkowych doświadczeń poprzez łatwe rozszerzanie możliwości cyfrowych i efektywne wykorzystanie funkcji chmury, sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (IoT). Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom:

 

  • połączenie wszystkich punktów kontaktu z klientem – w tym głosu, wideo, czatu, wiadomości i serwisów społecznościowych – przy jednoczesnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy danych, wiedzy i zasobów z całego przedsiębiorstwa;
  • wspieranie klientów za pomocą opcji zaangażowania, które są bardziej precyzyjnie dostosowane do ich ścieżki zakupowej i celów w zakresie obsługi klienta;
  • usprawnienie i optymalizację procesów zarówno dla klientów, jak i pracowników;
  • wykorzystanie wiedzy w czasie rzeczywistym do przewidywania potrzeb klientów, podejmowania najlepszych działań i lepszych decyzji w celu zapewnienia znakomitej obsługi;
  • oferowanie wiedzy specjalistycznej w zakresie zapewniania obsługi klienta – zarówno w postaci usług Avaya, jak i tysięcy partnerów, co umożliwia przedsiębiorstwom realizację ich celów bez konieczności inwestowania w niezbędne zasoby.

 

„Inteligentne centra obsługi telefonicznej stały się faktem, a przedsiębiorstwa będą musiały podjąć decyzje o pozostaniu przy dotychczasowym dostawcy rozwiązań w tym obszarze lub odejściu od niego” — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research. „Powód jest prosty – chodzi o innowacje i zapewnienie klientom lepszej obsługi. Avaya wprowadza innowacje do procesu obsługi klienta i jest dobrze przygotowana do zaspokojenia potrzeb przedsiębiorstw w zakresie inteligentnych contact centers”.

 

„Przedsiębiorstwa stoją dziś przed wyjątkowymi wyzwaniami, jeśli chodzi o zapewnianie bezproblemowej obsługi klienta” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Klienci chcą mieć możliwość interakcji z firmami na swój własny sposób, w wybranym przez siebie czasie i na wielu platformach. Chcą mieć swobodę dzwonienia w jednej chwili, a w następnej wysyłania SMS-ów lub skorzystania z czatu bez zmiany poziomu usług, które otrzymują. Avaya OneCloud CCaaS umożliwia użytkownikom budowanie zwycięskiej marki poprzez zapewnienie bezproblemowych interakcji i znakomitej obsługi dla swoich klientów w dowolnym modelu wdrożenia z dowolnego miejsca”.

 

Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 15 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.

 

 

Firma Avaya

Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com

Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz                            

Solski Communications

e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl

tel.: + 48 501 132 395

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie W 2024 asystentów głosowych AI będzie więcej, niż ludności świata Biuro prasowe
2021-09-21 | 13:35

W 2024 asystentów głosowych AI będzie więcej, niż ludności świata

Zdaniem ekspertów pandemia przyspieszyła rewolucję cyfrową o 7 lat, a wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji do 2025 r. wzrośnie do 190 mld dolarów. Polski SentiOne
IT i technologie Jak bezpiecznie przeprowadzić transformację cyfrową firmy?
2021-09-20 | 16:30

Jak bezpiecznie przeprowadzić transformację cyfrową firmy?

8 na 10 polskich przedsiębiorstw jest w trakcie transformacji cyfrowej. Stałym elementem zmian IT firmy powinny być audyty bezpieczeństwa. Testować należy nie tylko rozwiązania
IT i technologie Szczepionki na cyfrową odporność firm
2021-09-20 | 13:00

Szczepionki na cyfrową odporność firm

Przed 2019 rokiem tylko nieliczni zdawali sobie sprawę, jak duże znaczenie dla odporności firm na utrudnienia w ich działalności, ma odporność cyfrowa. Dopiero koronawirus pokazał, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Bankowość

Banki mogą odgrywać kluczową rolę w budowaniu innowacyjności gospodarki po pandemii. Same też zapowiadają inwestycje w tym obszarze

Pandemia pokazała, że polski sektor finansowy – choć sam w sobie jest postrzegany jako bardzo innowacyjny – wciąż planuje kolejne inwestycje w obszarze technologii. W horyzoncie czasowym 2021–2024 za największe wyzwania technologiczne dla branży uznawane są m.in. personalizacja usług, kwestie regulacyjne czy rozwiązania chmurowe. Co ciekawe, w konsekwencji pandemii COVID-19, skutkującej przyspieszeniem procesów digitalizacji we wszystkich branżach, banki zaczęły zaliczać do tych wyzwań także nową organizację pracy i aspekty kadrowe, a zwłaszcza pozyskanie wykwalifikowanych pracowników IT. Takie konkluzje przyniosło badanie przeprowadzone przez KIR i Accenture wśród CIO dziewięciu kluczowych banków na polskim rynku. Eksperci podkreślają też, że kondycja sektora finansowego i jego innowacyjność będą odgrywać znaczącą rolę w budowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki po pandemii.

Konsument

Od 2022 roku planowane są zmiany w ocenianiu jakości szpitali. Najlepsze będą mogły liczyć na dodatkowe finansowanie

Ustawa o jakości w ochronie zdrowia wprowadzi nowy model oceniania i certyfikowania szpitali przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Najlepsze będą mogły liczyć na większe dotacje. Pod koniec lipca projekt nowych przepisów został skierowany do konsultacji społecznych. Jego skutkiem ma być poprawa jakości działania placówek medycznych. Prezes NFZ liczy na to, że zmotywuje to placówki medyczne do konkurowania i podnoszenia jakości świadczonych usług. Przedstawiciele szpitali mają jednak wątpliwości co do nowego systemu oceny.

Infrastruktura

Bezpieczeństwo na drogach w Polsce wciąż wymaga poprawy. Dodatkowe szkolenia i warsztaty potrzebne nawet doświadczonym kierowcom

W 2020 roku w Polsce doszło do ponad 23 tys. wypadków drogowych, w których zginęło 2491 osób, a ponad 26 tys. zostało rannych. W tegorocznych statystykach nie widać znacznej poprawy. Wśród przyczyn niebezpiecznych zdarzeń na drodze wciąż można wymienić nadmierną prędkość i wymuszanie pierwszeństwa. – Kierowcy często popadają w pewną nonszalancję. Wsiadają do samochodu z przekonaniem, że nic złego się dzisiaj nie wydarzy, bo jest piękny, słoneczny dzień – mówi Mariusz Sztal, ekspert ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jak podkreśla, potrzebna jest przede wszystkim zmiana podejścia do bezpieczeństwa na drodze. Okazją do tego są otwarte warsztaty z bezpieczeństwa ruchu drogowego, którym patronuje firma kurierska DHL Parcel.

Konsument

Rośnie popularność TikToka w działaniach reklamodawców. Serwis promuje zarówno globalne, jak i małe, lokalne biznesy

Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok udostępnia rozwiązania, które wspierają w komunikacji z użytkownikami każdy biznes, niezależnie od branży i wielkości.