Avaya uznana za lidera w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla contact centers
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Avaya OneCloud™ CCaaS po raz trzeci z rzędu zdobywa pozycję lidera w rankingu Aragon Research Globe™ Intelligent Contact Center
Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, została uznana za lidera w rankingu The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Centers (ICC) 2021.
Według raportu1, którego autorem jest Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, Avaya „kontynuuje rozwój zarówno samych contact centers, jak i ujednoliconej komunikacji i współpracy. Avaya posiada jedną z największych baz zainstalowanych rozwiązań dla contact centers oraz oferuje chmury prywatne, publiczne i hybrydowe”. W raporcie zwrócono uwagę na ofertę Avaya, która obejmuje rozwiązanie Avaya OneCloud CCaaS, opartą na sztucznej inteligencji, wielochmurową platformę obsługi, która „umożliwia przedsiębiorstwom zapewnianie wysokiej jakości obsługi w odpowiednim momencie” i jest zaprojektowana tak, aby „zaspokajać wyrafinowane potrzeby klientów, jednocześnie oferując przedsiębiorstwom szybkość i sprawność w zakresie wprowadzania innowacji i zmian na żądanie”.
Poprawa obsługi klienta na wszystkich etapach jego ścieżki zakupowej jest dziś jednym z najważniejszych czynników, który umożliwia firmie wyróżnienie się na tle konkurencji. Aragon Research przewiduje, że do 2022 roku contact centers oparte na sztucznej inteligencji będą w stanie zidentyfikować najważniejszy problem klienta o 50 procent szybciej niż w przypadku tradycyjnego podejścia1. Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie centrów obsługi klienta, które dostarczają wyjątkowych doświadczeń poprzez łatwe rozszerzanie możliwości cyfrowych i efektywne wykorzystanie funkcji chmury, sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (IoT). Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom:
- połączenie wszystkich punktów kontaktu z klientem – w tym głosu, wideo, czatu, wiadomości i serwisów społecznościowych – przy jednoczesnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy danych, wiedzy i zasobów z całego przedsiębiorstwa;
- wspieranie klientów za pomocą opcji zaangażowania, które są bardziej precyzyjnie dostosowane do ich ścieżki zakupowej i celów w zakresie obsługi klienta;
- usprawnienie i optymalizację procesów zarówno dla klientów, jak i pracowników;
- wykorzystanie wiedzy w czasie rzeczywistym do przewidywania potrzeb klientów, podejmowania najlepszych działań i lepszych decyzji w celu zapewnienia znakomitej obsługi;
- oferowanie wiedzy specjalistycznej w zakresie zapewniania obsługi klienta – zarówno w postaci usług Avaya, jak i tysięcy partnerów, co umożliwia przedsiębiorstwom realizację ich celów bez konieczności inwestowania w niezbędne zasoby.
„Inteligentne centra obsługi telefonicznej stały się faktem, a przedsiębiorstwa będą musiały podjąć decyzje o pozostaniu przy dotychczasowym dostawcy rozwiązań w tym obszarze lub odejściu od niego” — powiedział Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research. „Powód jest prosty – chodzi o innowacje i zapewnienie klientom lepszej obsługi. Avaya wprowadza innowacje do procesu obsługi klienta i jest dobrze przygotowana do zaspokojenia potrzeb przedsiębiorstw w zakresie inteligentnych contact centers”.
„Przedsiębiorstwa stoją dziś przed wyjątkowymi wyzwaniami, jeśli chodzi o zapewnianie bezproblemowej obsługi klienta” — powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor ds. produktów w firmie Avaya. „Klienci chcą mieć możliwość interakcji z firmami na swój własny sposób, w wybranym przez siebie czasie i na wielu platformach. Chcą mieć swobodę dzwonienia w jednej chwili, a w następnej wysyłania SMS-ów lub skorzystania z czatu bez zmiany poziomu usług, które otrzymują. Avaya OneCloud CCaaS umożliwia użytkownikom budowanie zwycięskiej marki poprzez zapewnienie bezproblemowych interakcji i znakomitej obsługi dla swoich klientów w dowolnym modelu wdrożenia z dowolnego miejsca”.
Aragon Research Globe to narzędzie oceny rynku, które wizualizuje ocenę konkretnego rynku i działających na nim dostawców przeprowadzoną przez Aragon Research. Aragon Research przeanalizował 15 głównych dostawców na rynku, który skupia się na wszystkich formach współpracy i komunikacji w oparciu o jego trzy wymiary umożliwiające ocenę porównawczą uczestników danego rynku. „Liderzy” to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.
Firma Avaya
Markę firm buduje się w oparciu o doświadczenia klientów, a każdego dnia miliony tych doświadczeń są tworzone poprzez rozwiązania firmy Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA). Od ponad stu lat wspieramy przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym. Z pasji do innowacji i partnerstwa nieustannie patrzymy w przyszłość, wspierając przedsiębiorstwa w rozwijaniu biznesu. Dostarczamy Doświadczenia, które mają Znaczenie. Odwiedź nas na stronie www.avaya.com
Kontakt dla mediów
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications
e-mail: jdunin-keplicz@solskipr.pl
tel.: + 48 501 132 395

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.