Komunikaty PR

Avenga wśród najlepszych partnerów chmury Microsoft

2021-08-26  |  15:30
Biuro prasowe

Avenga została Złotym Partnerem Microsoft w zakresie kompetencji chmurowych Cloud Platform. Uzyskanie certyfikacji ma wzmocnić pozycję Avenga na rynku usług Iaas i PaaS w chmurze publicznej, które – według najnowszej prognozy IDC – mają rosnąć o niemal 30% rocznie, osiągając w 2025 roku globalną wartość przychodów na poziomie 400 mld dolarów.

Certyfikat Microsoft Cloud Platform Competency jest przyznawany firmom, które wykazały się doświadczeniem w środowiskach Microsoft Azure. Status Gold wymaga przejścia rygorystycznych ocen technicznych i utrzymywania określonego poziomu specjalistów Microsoft Certified Professionals. Przed uzyskaniem certyfikatu Avenga musiała dowieść, że ekspercka wiedza i rozwiązania oparte o Microsoft Azure z powodzeniem są przez nią wykorzystane do pomocy klientom firmy, co potwierdziły przedstawione referencje. Avenga wykazała też, że osiągnęła wymagane progi wydajności w zakresie przychodów i użytkowania chmury Microsoft. 

– Złota kompetencja Microsoft Cloud Platform potwierdza bogate doświadczenie i biegłość naszych specjalistów w zakresie technologii chmurowych. Od lat pracujemy nie tylko z Microsoft Azure, ale też z AWS i Google Cloud. Zawsze oferujemy uczciwe porównanie pomiędzy opcjami specyficznymi dla danego dostawcy, agnostycznymi oraz hybrydowymi. Dzięki statusowi Złotego Partnera chmury Microsoft Azure chcemy jeszcze mocniej niż dotąd zaangażować się w zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania klientów na infrastrukturę-jako-usługi, platformy-jako-usługi i oprogramowanie-jako-usługi – mówi Kacper Ryniec, Head of Technology Avenga Poland.

Jest to trzecia złota kompetencja Microsoft, którą uzyskała Avenga. Pozostałe złote kompetencje to Application Development i Application Integration.

Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT, transformacji cyfrowej i staffing services, z ponad 20-letnią praktyką. W ramach linii Transforming Industries świadczy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania. W ramach obszaru IT Professionals oferuje outsourcing specjalistów IT. Łączy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów. Ponad 2700 profesjonalistów pracuje dla Avenga w ramach struktury 19 lokalizacji w Europie, Azji i USA. W Polsce biura firmy znajdują się m.in. we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.