Avis zmienia swój program lojalnościowy
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Avis, światowy dostawca rozwiązań w zakresie mobilności, wprowadza szereg zmian do popularnego wśród klientów programu lojalnościowego Avis Preferred. Jego nowa odsłona zapewnia natychmiastowe benefity, w tym 10% zniżki już od pierwszego wynajmu pojazdu oraz szereg innych korzyści istotnych z perspektywy wynajmujących samochody.
Avis Preferred zapewnia najwyższy standard obsługi, dzięki czemu proces wynajmu pojazdu przebiega bezproblemowo. Uczestnicy programu lojalnościowego mogą korzystać z bezpłatnej usługi priorytetowej QuickPass, aby wcześniej potwierdzić swoją tożsamość i pominąć konieczność stawienia się w biurze wypożyczalni, a w niektórych lokalizacjach również uzyskać dostęp do pojazdu za pośrednictwem samoobsługowego kiosku lub udać się bezpośrednio do wynajętego samochodu, w którym już czekają kluczyki.
Nowy program lojalnościowy Avis Preferred na rok 2024 - określany przez Avis jako „bardziej opłacalny wynajem samochodów” - zachowuje priorytetowe usługi i natychmiastowo oferuje szereg korzyści, niezależnie od historii wynajmu uczestnika programu, w tym:
- 10% zniżki na wszystkie przyszłe wypożyczenia samochodów – już od momentu rejestracji, co jest automatycznie dodawane przy rezerwacji.
- Priorytetowa obsługa – uczestnicy programu dzięki aplikacji Avis mogą w niektórych lokalizacjach całkowicie pominąć wizytę w biurze wynajmu i uzyskać dostęp do pojazdu dzięki wcześniej zakończonym formalnościom związanym z najmem
- Program umożliwia dostęp do ekskluzywnych ofert wybranych partnerów turystycznych, które są zawsze dostępne i aktywne, niezależnie od rezerwacji pojazdu
Członkostwo oznacza również dostęp do atrakcyjnych ofert partnerskich, takich jak:
- 10% zniżka na usługi Viator, pozwalająca zaoszczędzić na wielu usługach, od wycieczek po mieście, rejsów statkiem wycieczkowych po lekcje gotowania i sporty ekstremalne.
- 12% zniżki do saloników lotniskowych Lounge Pass – rezerwowanych z wyprzedzeniem i dających zniżkę do 600 saloników na 350 lotniskach.
- Do 30% zniżki na członkostwo w Airport Lounge z Priority Pass – subskrypcji dającej dostęp do 1300 saloników na całym świecie.
„Od uruchomienia programu Avis Preferred w latach 80-tych w celu nagradzania naszych stałych klientów, nieustannie poszukujemy innowacji. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić członkom Avis Preferred nowe i wyjątkowe korzyści” – podkreśla Sascha Hümmerich, General Manager.
Ważnym czynnikiem wpływającym na kierunek zmian w programie lojalnościowym były jakościowe i ilościowe badania konsumenckie, przeprowadzone w skali międzynarodowej wśród członków Avis Preferred, a także wśród wynajmujących pojazdy, którzy nie uczestniczyli wcześniej w programie.
„Jak wynika z naszych badań, klienci są zniechęceni faktem, że nagrody są niedostępne, jeśli nie dokonują wynajmu wystarczająco często. Uczestnicy badania wskazali też, że chcą natychmiastowego dostępu do korzyści i odpowiednich nagród, dlatego postanowiliśmy zaoferować im tę możliwość w ulepszonym programie Avis Preferred" – podsumował Sascha Hümmerich.
Program lojalnościowy Avis Preferred został wprowadzony w 1988 roku i obecnie działa w 22 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).
Więcej informacji na temat nowej oferty Avis Preferred można znaleźć na stronie: https://www.avis.pl/twoj-avis/avis-program-lojalnosciowy
Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie
Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.