AYRAN – orzeźwiająca nowość w ofercie Mlekpolu
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu.
Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma konsystencję idealną do picia.
Ayran od SM Mlekpol powstaje z wysokiej jakości polskiego mleka i nie zawiera żadnych zbędnych dodatków czy konserwantów. Można go traktować jako samodzielną, niskokaloryczną „przekąskę” – w domu, w pracy czy w podróży – lub jako dodatek do wielu dań: kebabu, potraw z grilla, placków ziemniaczanych, pierogów, sałatek bądź pieczywa. Świetnie gasi pragnienie w upalne dni, tym bardziej jeśli spożywa się go z lodem albo listkami mięty.
– Ayran to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych smaków i chętnie czerpią z kulinarnej tradycji różnych krajów czy narodów. Wprowadzenie go na rynek wpisuje się także w strategię promocji fermentowanych napojów mlecznych – Mlekpol szerzy świadomość na temat korzyści płynących z sięgania po tego typu produkty i wskazuje, jak w prosty sposób można je włączyć do codziennej diety – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Ayran od Mlekpolu dostępny jest w wygodnym, poręcznym opakowaniu 330 ml z kategorii „on the go”, które z łatwością można zabrać ze sobą wszędzie. Dodatkowo chroni ono produkt przed działaniem promieni słonecznych. Szata graficzna nawiązuje do orientalnych kafli, a kolorystyka umieszczonego na opakowaniu ornamentu podkreśla naturalność produktu i jego orzeźwiające właściwości.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.