Komunikaty PR

Badanie opinii publicznej przeprowadzone przez Whirlpool Corporation

2022-01-12  |  14:03
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Nowe badanie Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) pokazuje, że konsumenci oczekują innowacji, które poprawią ich życie w domu. Podczas największych na świecie targów elektroniki użytkowej — Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas zaprezentowano wiele nowych, stylowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń. Badanie przeprowadzono na najważniejszych rynkach europejskich, w Polsce na grupie ponad 2000 osób. Okazało się, że polscy konsumenci tak naprawdę cenią sobie te innowacje, które pozwalają na zmniejszenie zużycia energii (40,6%) i mają mniejszy ślad węglowy (38%), jak również oszczędzają pieniądze (37,3%) lub czas (25,7%).

W odniesieniu do sprzętów gospodarstwa domowego wyniki pokazały — pomijając koszty i markę — że za najważniejszą cechę sprzętu AGD polscy konsumenci uważają energooszczędność i oszczędność wody (53,7%), podkreślając przy tym oczekiwania zrównoważonych produktów, bezkompromisowych pod względem rozmiaru lub pojemności.

W Whirlpool Corporation nasze podejście do innowacji daje ludziom to, czego chcą i potrzebują, aby poprawić zarówno jakość ich życia w domu, jak i stan środowiska — powiedziała Pam Klyn, Starszy Wiceprezes ds. Komunikacji, Spraw Publicznych i Zrównoważonego Rozwoju — Na przykład dużo firm projektuje produkty, które łączą w sobie wiele różnych elementów wyposażenia domu, ale nie wszystkie mają znaczenie dla codziennego życia konsumentów. My dokładnie wyobrażamy sobie domowy ekosystem jako połączenie inteligentnych urządzeń domowych i nowych technologii, które zapewniają oszczędność energii, kosztów i czasu.

Dzięki obecności urządzeń Whirlpool Corporation w około 20 procentach polskich gospodarstw domowych, firma dostrzega potencjał produktów łączących różne cechy, ale przy włączaniu zaledwie pięciu procent inteligentnych funkcji, zalety takich rozwiązań nie są obecnie w pełni wykorzystywane.

Kiedy mówimy o inteligentnych urządzeniach, nie chodzi tylko o integrowanie różnych urządzeń ze sobą lub z telefonami i asystentami domowymi, ale o tworzenie użytecznych ekosystemów, które łączą się z narzędziami i innymi usługami, aby życie konsumentów przebiegało sprawniej i miało mniejszy wpływ na środowisko — powiedział Andrea Riggio, Dyrektor Zarządzający Regionem Europa Centralna. — Na przykład inteligentne pralki i suszarki, a także zmywarki można ustawić tak, aby działały poza godzinami szczytu, co pozwala zaoszczędzić na kosztach energii elektrycznej, zapewniając jednocześnie wydajność produktu, na którą liczą użytkownicy sprzętów Whirlpoola.

Badanie wykazało również, że oprócz wybierania zrównoważonych produktów konsumenci są gotowi zmienić swoje zachowanie, aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, wspierając to, co trend expert - Erica Orange, nazywa po prostu ekologią. Oznacza to, że ludzie przekuwają swoje autentyczne obawy dotyczące środowiska na działanie. Dwie trzecie polskich konsumentów (66,7%) ogranicza lub używa przedmiotów ponownie wytworzonych z tworzyw sztucznych, a prawie połowa (49,7%) planuje w przyszłym roku takie działanie zwiększyć, przy czym tyle samo osób chce obniżyć zużycie wody. Prawie dwie trzecie (66,2%) redukuje tygodniowy wsad prania, oszczędzając wodę i energię, a 49,5% zamierza to jeszcze bardziej ograniczyć.

To budujące widzieć ludzi podejmujących takie działania — powiedział Ron Voglewede, Dyrektor ds. Globalnego Zrównoważonego Rozwoju Whirlpool Corporation — Nasze urządzenia znajdują się w sercu domów, a myśląc o największych wyzwaniach stojących przed społeczeństwem, mamy okazję odegrać wyjątkową rolę. Opracowujemy innowacje, które zwiększają ilość materiałów z recyklingu lub podlegających recyklingowi w naszych produktach, współpracujemy ze zrównoważonymi dostawcami, wysyłamy mniej odpadów do recyklingu i ponownie wykorzystujemy materiały z produktów po zakończeniu ich cyklu życia. Takie innowacje są częścią naszego DNA od ponad 110 lat.

To całościowe podejście doprowadziło do zmian, takich jak aktualizacje przez Internet urządzeń podłączonych w domach konsumentów w celu dodania nowych możliwości np. funkcja frytownicy powietrznej w piekarnikach konwekcyjnych lub Technologia 6. Zmysł marki Whirlpool, która wykorzystuje inteligentne czujniki do dostosowania czasu oraz temperatury prania do wielkości i rodzaju wsadu oraz pomaga konsumentom zmniejszyć ślad węglowy i obniżyć rachunki. Kolejną innowacją, która poprawia jakość życia, jest bezwentylatorowa suszarka z pompą ciepła i z jednym z najwyższych wskaźników wydajności w portfolio firmy.

Whirlpool Corporation stosuje również innowacyjne podejście w swoich inicjatywach społecznych, zwanych House + Home, umieszczając energooszczędne urządzenia w domach dzięki wieloletniej współpracy z organizacją Habitat for Humanity International. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia
Ochrona środowiska Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 13:30

Polski System Kaucyjny i Canpack Recycling podpisują list intencyjny – razem dla efektywnego systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny (PSK) oraz Canpack Recycling podpisały list intencyjny, rozpoczynając strategiczną współpracę na rzecz budowy nowoczesnego, ogólnopolskiego systemu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.